eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-31

Ogłoszenie nr 510163171-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559541-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 00030441500000, ul. ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338723111, e-mail zozsuchabeskidzka@wp.pl, faks +480338723111.
Adres strony internetowej (url): www.zozsuchabeskidzka.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZOZ.V.010/DZP/53/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub równoważnych oraz zamienników do urządzeń określonych w załączniku nr 1a do SIWZ (Pakiet nr 1 i 2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.1. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie parametrów i jakości oferowanych dostaw w stosunku do wymagań zamawiającego. 1.2. Zamawiający wymaga aby oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy. 1.3. Pod pojęciem fabrycznie nowy zamawiający rozumie: produkt wykonany w całości z elementów nowych (wcześniej nie używane, nieregenerowane), bez śladów uszkodzenia, umieszczone w opakowaniach producenta, chroniące produkt po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowanie wewnętrzne). Każdy produkt musi zawierać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy dany produkt był wcześniej otwierany/używany. Wszystkie dostarczone materiały muszą być oznakowane kodem producenta. 1.4. Pod pojęciem produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (tj. że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, w pełni kompatybilny z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera, itp.), o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. 1.5. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości. 1.6. Dostarczone przez wykonawcę przedmiot zamówienia musi charakteryzować się co najmniej 12 miesięcznym okresem przydatności do użycia. Okres przydatności do użycia liczy się od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego na zlecenie zamawiającego. 1.7. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów barwiących do urządzeń drukujących zamawiającego nie spowoduje utraty gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Dotyczy pakietu nr 2 - Zamawiający wymaga, aby tonery oferowane w postępowaniu ofertowym były oryginalne, nowe i nie używane oraz wyprodukowane przez producenta drukarek, do których mają zostać użyte. - Zamawiający wymaga również osobnego oświadczenia ze strony producenta lub wyłącznego dystrybutora urządzeń i materiałów eksploatacyjnych marki Kyocera w Polsce dotyczące poświadczenia oryginalności oferowanych materiałów eksploatacyjnych. Oświadczenie musi być spersonifikowane poprzez wskazanie na potrzeby jakiego podmiotu gospodarczego lub podmiotów będzie dokonywana dostawa oraz podania w nim unikalnego numeru postępowania, którego dotyczy. Numer postępowania został nadany przez Zamawiającego. Brak w/w oświadczenia będzie skutkował odrzuceniem oferty. Dodatkowo Zamawiający wymaga spełnienia następujących warunków: o Pełnej kompatybilności oferowanych materiałów eksploatacyjnych z urządzeniami wymienionymi w załączniku nr 1a do SIWZ, o Oferowane materiały równoważne mają być fabrycznie nowe, nie regenerowane w ogóle, nie poddawane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, o Na opakowaniach równoważnych powinny być wypisane wszystkie typy drukarek, kserokopiarek z którymi tonery i tusze są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania oraz termin przydatności do użycia, o Należy wskazać do jakiego typu urządzenia oferowany jest produkt równoważny podając odpowiednio: a) nazwę producenta, b) nazwę materiału, c) symbol (kod) oferowanego materiału eksploatacyjnego o Oferowany materiał równoważny ma zagwarantować równą lub wyższą oraz powtarzalną jakość wydruków i wydajność co materiał zalecany przez producenta urządzenia, o W sytuacji gdy Wykonawca dostarczy towar niezgodny z opisem Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru z wszelkimi konsekwencjami zawartymi w umowie, materiały równoważne mają gwarantować wykorzystanie wszystkich funkcji i możliwości drukowania w drukarkach, urządzeniach Zamawiającego oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń, o Wykonawca składając ofertę na równoważne produkty bierze na siebie odpowiedzialność za wadliwe funkcjonowanie urządzenia lub uszkodzenia sprzętu spowodowane oferowanymi materiałami, o Oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty gwarancji producenta urządzeń objętych gwarancją, o W przypadku niskiej jakości oferowanego produktu wykonawca, zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej, o W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, kosztami naprawy Zamawiający obciąży Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42730.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Globo Grup Jacek Kania Grzegorz Kania s.c.c
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Magazynowa 5
Kod pocztowy: 25-565
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58646.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58646.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82202.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44005.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Laser 1 Osieja Jerzy, Suchodolski Zdzisław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. warszawska 31/33
Kod pocztowy: 25-518
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54581.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54581.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59551.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.