eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Rozwój systemu dróg rowerowych w Gminie Wiązowna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-27

Ogłoszenie nr 510161971-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.

Gmina Wiązowna: Rozwój systemu dróg rowerowych w Gminie Wiązowna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną", działania 4.3 "Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza", poddziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT - typ projektów - Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej - ZIT - Ścieżki i infrastruktura rowerowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560920-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wiązowna, Krajowy numer identyfikacyjny 01326899400000, ul. ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5125800, e-mail urzad@wiazowna.pl, faks 22 5125802.
Adres strony internetowej (url): www.tuwiazowna.pl; https://bip.wiazowna.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozwój systemu dróg rowerowych w Gminie Wiązowna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRG.271.12.2020.JS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz geodezyjnej na przebudowę dróg w gm. Wiązowna w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozwój systemu dróg rowerowych w Gminie Wiązowna". 2. Zamawiający zamierza zrealizować przedmiot zamówienia w podziale na trzy części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i przebieg określony jest Programie Funkcjonalno- Użytkowym dla części I, części II, części III zamówienia wraz z załącznikami oraz we wzorach umowy dla części I, części II, części III zamówienia. 4. Część I zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę drogi gminnej nr 270818W - ul. Duchnowskiej w Duchnowie i w Wiązownie na odcinku 1787 m od dz. nr ew. 516 obr. Duchnów, gm. Wiązowna (włącznie) do dz. nr ew. 67 obr. Wiązowna Kościelna, gm. Wiązowna, realizowanej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w tym opracowanie dokumentacji geodezyjnej. Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na wprowadzenie strefy uspokojenia ruchu na odcinku ul. Modrzewiowej od dz. nr ew. 67 obr. Wiązowna Kościelna, gm. Wiązowna do dz. nr ew. 711 obr. Wiązowna Kościelna, gm. Wiązowna, na całej długości ul. Dębowej od dz. nr ew. 711 obr. Wiązowna Kościelna, gm. Wiązowna, na ul. Słonecznej od dz. nr ew. 229/12 do dz. nr ew. 445 obr. Wiązowna Kościelna gm. Wiązowna oraz przebudowę drogi powiatowej nr 2705W - ul. Kącka, na odcinku 553 m od dz. nr ew. 236/1 obr. Wiązowna Kościelna, gm. Wiązowna (włącznie) do dz. nr ew. 229/12 obr. Wiązowna Kościelna, gm. Wiązowna (włącznie). 5. Zakres dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz geodezyjnej określa: 5.1. Program Funkcjonalno- Użytkowy dla projektu pn.: "Rozwój systemu dróg rowerowych w Gminie Wiązowna", cz. I zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.2. Wzór umowy dla cz. I zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Część II zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę drogi gminnej nr 270826W - ul. Pęclińska w Wiązownie, Duchnowie i ul. Zamkowa w Pęclinie (na odcinku od ul. Słonecznej w Wiązownie do ul. Krótkiej w Pęclinie) oraz na przebudowę drogi powiatowej nr 2708W - ul. Krótka w Pęclinie i ul. Dworska w Pęclinie i Dziechcińcu (na odcinku od ul. Zamkowej w Pęclinie do ul. Majowej w Dziechcińcu), w tym na odcinku ok. 1345 mb. ul. Pęclińskiej w Duchnowie i Pęclinie oraz ul. Zamkowej w Pęclinie od dz. nr ew. 883 obr. Duchnów, gm. Wiązowna (włącznie) do dz. nr ew. 343/8 obr. Pęclin, gm. Wiązowna (włącznie) realizowanej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. 7. Zakres dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz geodezyjnej określa: 7.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy dla projektu pn.: "Rozwój systemu dróg rowerowych w Gminie Wiązowna", cz. II zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 7.2. Wzór umowy dla cz. II zamówienia stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Część III zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz geodezyjnej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 2709W - ul. Armii Krajowej w Lipowie i ul. Napoleońskiej w Gliniance (od wysokości dz. nr ew. 36/2 obr. Lipowo, gm. Wiązowna do ul. Szkolnej w Gliniance), w tym na odcinku 360 mb. ul. Armii Krajowej w Lipowie od dz. nr ew. 37 obr. Lipowo, gm. Wiązowna (włącznie) do dz. nr ew. 154/5 obr. Lipowo, gm. Wiązowna (włącznie) realizowanej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. 9. Zakres dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz geodezyjnej określa: 9.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy dla projektu pn.: "Rozwój systemu dróg rowerowych w Gminie Wiązowna", cz. III zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 9.2. Wzór umowy dla cz. III zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 71200000-0, 71322000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę drogi gminnej nr 270818W

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131340.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKONSULT Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lipowo ul. Jeździecka 2
Kod pocztowy: 05-408
Miejscowość: Glinianka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 182040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 182040.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 182040.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę drogi gminnej nr 270826W

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131009.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARS PROJEKT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ruda,ul. Słoneczna 3
Kod pocztowy: 05-311
Miejscowość: Dębe Wielkie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156210.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156210.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167280.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz geodezyjnej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 2709W

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 126422.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARS PROJEKT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ruda ul. Słoneczna 3
Kod pocztowy: 05-311
Miejscowość: Dębe Wielkie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132840.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167280.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.