eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawady"DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2020/2021"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-27

Ogłoszenie nr 510161847-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.

Gmina Popów: "DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2020/2021"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569378-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Popów, Krajowy numer identyfikacyjny 15139836200000, ul. Częstochowska 6, 42-110 Zawady, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 317 70 67, e-mail zamowienia@gminapopow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gminapopow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2020/2021"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.03.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi dowozu i odwozu dzieci w roku szkolnym 2020/2021. 3.1 Szczegóły dot. zamówienia: 1) Dowóz dzieci do szkół w Wąsoszu i Więckach z miejscowości: Brzózki, Nowa Wieś, Kule, Antonie, Płaczki, Lelity, Marianów, Annolesie, Wrzosy 2) Dowóz dzieci do szkół w Rębielicach Królewskich i Popowie z miejscowości: Kamieńszczyzna Florianów, Dąbrówka. 3) Dzienna maksymalna ilość kilometrów: 210 km; 4) Przewidywana ilość dni dowozu w roku szkolnym: 188 dni; 5) Minimalna liczba uczniów na jednym kursie 22; Maksymalna liczna uczniów na jednym kursie 29 6) Dowóz uczniów do szkoły (rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 630, przyjazd do szkoły najpóźniej na godz. 745) oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć (ok. godz. 1345 - 1500) odbywać się będzie w dni nauki szkolnej według rozkładów i godzin uzgodnionych z Zamawiającym. 7) Usługa świadczenia przewozów związanych z wyjazdami uczniów na: wycieczki, zawody szkolne, konkursy, itp. - w miarę potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze stawką określoną w umowie zawartej na podstawie oferty złożonej w ramach niniejszego postępowania. 8) Usługa dowozu i odwozu będzie realizowana - od dnia 1 września 2020 roku do 25 czerwca 2021 roku tylko w miesiącach szkolnych, bez miesięcy wakacyjnych, bez ferii zimowych i dni przerw świątecznych; 9) Do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 autobusami bądź busami; 10) Autobusy/busy muszą posiadać co najmniej 29 miejsc siedzących dla dowożonych /odwożonych dzieci na danej trasie; 11) W uzasadnionych przypadkach, na wniosek Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dodatkowego przeglądu potwierdzającego sprawność techniczną pojazdu; 12) Dowóz i odwóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowanych zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego; 13) Szczegółowy rozkład godzin dowozu i odwozu jak i tras będą ustalane z Zamawiającym; 14) Zamówienie realizowane będzie w formie dowozu zorganizowanego; 15) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, i obowiązującymi przepisami, w szczególności BHP i Prawa o ruchu drogowym; 16) Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci zgodnie z trasami przejazdu. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu z bazy i na bazę Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 178200.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU KOLUMB Biuro Podróży
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długosza 2, 98-330 Pajęczno
Kod pocztowy: 98-330
Miejscowość: Pajęczno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 217800.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.