eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczeŚwiadczenie usługi w zakresie cateringu w formie śniadania oraz dwudaniowego obiadu dla uczestników projektu Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu "Senior+"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-27

Ogłoszenie nr 510161804-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Świadczenie usługi w zakresie cateringu w formie śniadania oraz dwudaniowego obiadu dla uczestników projektu Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu "Senior+"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu Senior+" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa - SPR z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559583-N-2020 z dnia 2020-07-08 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34573100000000, ul. ul. Zawierciańska 16, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (032) 642 84 67, e-mail ops@gmina-klucze.pl, faks (032) 642 94 01.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.gmina-klucze.pl link BIP

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi w zakresie cateringu w formie śniadania oraz dwudaniowego obiadu dla uczestników projektu Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu "Senior+"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FK.260.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczaniu śniadania i ciepłego, dwudaniowego posiłku (zupa +drugie danie, dodatek do obiadu) dla uczestników projektu. 2. Wykonawca będzie świadczył usługi cateringowe dla Dziennego Domu "Seniora+" (osoby powyżej 60 r.ż.) w miejscowości Chechło. W Dziennym Domu "Senior+" uczestniczyć będzie docelowo 25 osób. 3. Szacowana ilość posiłków w czasie trwania umowy to 30.000 sztuk. W tym 15000 szt. śniadań i 15000 szt. posiłków dwudaniowych 4. Wykorzystywanie naczyń jednorazowego użytku. 5. Po ustaleniu szczegółowych harmonogramów zajęć Zamawiający przekaże je do wiadomości Wykonawcy. Harmonogram ustalany będzie na bieżąco, uwzględniając okresy miesięczne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu, każdorazowo zmiana harmonogramu będzie uzgadniana z Wykonawcą usługi minimum 3 dni przed terminem, którego dotyczą zmiany. W uzasadnionych przypadkach (np. zdarzenia losowe) Zamawiający może odwołać usługę na dwa dni przed terminem realizacji danej części usługi. 6. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące posiłków: 1).Danie mięsne (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g),na które składać się będzie: a)porcja mięsna o gramaturze nie mniejszej niż 120 g; b)dodatki skrobiowe (np. ziemniaki, makaron, ryż) o gramaturze nie mniejszej niż 130g; c)surówka o gramaturze nie mniejszej niż 150 g. 2).Danie wegetariańskie (minimalna gramatura 1 porcji wynosi 400 g), na które składać się będzie: a)porcja jarska o gramaturze nie mniejszej niż 300 g; b)surówka o gramaturze nie mniejszej niż 100 g. 7. Dostawy posiłków przez Wykonawcę przeprowadzone będą własnym środkiem transportu, na własny koszt. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. 8. W wykonaniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przygotowywania w ramach prowadzonej działalności ciepłych (temperatura 65 st. Celsjusza) posiłków zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi dla osób starszych; 2) przygotowywania posiłków w piątki bez wykorzystania artykułów mięsnych, możliwość przygotowania fileta z ryby (nie dopuszcza się przygotowywania posiłku z ryby mielonej), bądź dań jarskich (np. pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety, pyzy lub inne); 3)dostarczania posiłków w pojemnikach utrzymujących ich temperaturę i gotowych do spożycia po ich dostarczeniu jako tzw. posiłków ciepłych; dostarczane posiłki muszą być proste, tradycyjne, lekkostrawne, przewożone w ten sposób, by istniała możliwość ich estetycznego podania (nie dopuszcza się przygotowania rozmiękczonych, pływających w wodzie ziemniaków, innych warzyw, makaronu, itp.), 4)przygotowywania posiłków z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych; 5)przygotowywania posiłków w dniu ich dostawy; 6);przyrządzania ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia sporządzonych zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz z przestrzeganiem wszelkich wymogów sanitarnych dla żywienia zbiorowego. Posiłki powinny uwzględniać dzienne zapotrzebowanie energetyczne osoby dorosłej (około 1800 kcal) . W skład każdego z posiłków wchodzić będą: Śniadania: pieczywo mieszane min. (120g), masło min. (20g), wędliny/sery/ryby/jaja w ilości nie mniejszej niż 120 g, świeże warzywa, np. pomidory, ogórki, sałatki warzywne, rzodkiew min. (100g), cytryna, napoje gorące (herbata/kawa/mleko min. 250 ml), cukier min. 10g oraz dodatku np. jogurt naturalny, owoc (min. 120g). Obiad: zupa min. (450 mł)wykonana ze świeżych warzyw z dodatkiem śmietany, z makaronem/ziemniakami/ryżem i zieleniną. Drugie danie: mięso/ryby/jaja min. (150g), ziemniaki/kasza/ryż min. (200g), dodatek warzywny min. (150g) np. surówka z marchwi, buraki, mizeria, surówka z kapusty, pomidory lub dania mączne (placki, bliny, kluski, pierogi (ruskie, z mięsem, owocami itp.) min. (400g) oraz kompot min. (200ml). Dodatek do obiadu: owoce, ciasto, budyń, kisiel, galaretka z owocami, jogurt min. (150g) Dostawa posiłków w dniach od poniedziałku do piątku, śniadania dostarczane na godzinę 8.00, obiad dostarczany na godzinę 12:00. 9. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zaleceniami Głównego Inspektora Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących: 1) wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń); 2) personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie); 3) cyklu produkcyjnego u jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad sanitarnohigienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, składowania i magazynowania produktów, przewozu posiłków). 10. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach 2 tygodniowych (10 dni). Dania mięsne muszą być urozmaicone, przygotowane tego samego dnia, z różnych rodzajów mięsa, które nie mogą się powtarzać w jednym tygodniu. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tj. zmniejszenia lub zwiększenia ilości dziennej zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb. W przypadku zakupu mniejszej ilości posiłków Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu żadnego roszczenia. 12. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim zapleczem gospodarczym i osobowym na przygotowanie i dowóz gorących posiłków. 13. Posiłki muszą spełniać następujące warunki: 1) w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, rzadziej smażone; mięso powinno być miękkie; 2) zalecane jest różnicowanie smaku sosów, również ważna jest estetyka potraw i posiłków; 3) zamawiający zastrzega sobie, że posiłki muszą spełniać normy żywieniowe dla odpowiedniej grupy wiekowej zgodnie z przepisami dotyczącymi produkcji żywności. 4) obiady powinny być przygotowane ze składników wcześniej nieprzetworzonych (świeżego mięsa, surowych warzyw i owoców). 5) nie dopuszcza się produktów typu instant, gotowych sosów i ziemniaków w proszku (typu puree). 14. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia. 15. Udział energii z tłuszczu nie powinien przekraczać 30%. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotowywał posiłki zgodnie z zalecanym modelem żywienia o charakterze prozdrowotnym poprzez: 1) stosowanie tłuszczów roślinnych; 2) ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych; 3) umiarkowane stosowanie mięsa "czerwonego"; 4) stosowanie mięsa drobiowego; 5) stosowanie ryb; 6) umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli; 7) duży udział warzyw i owoców w posiłkach, w tym także nasion roślin strączkowych. 16. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z artykułów zakupionych przez Wykonawcę. Wyklucza się posiłki na bazie fast food oaz potraw i napojów z proszku (z wyjątkiem budyniu i kisielu) lub na bazie suszu. Nie zezwala się na stosowanie w procesie żywienia następujących produktów: 1) konserwy, 2) produkty z glutaminianem sodu; 3) parówki (o zawartości mięsa mniejszej niż 70 %); 4) produkty masłopodobne i seropodobne; 5) mięso odkostnione mechanicznie (MMO); 6) wędliny z dodatkiem preparatów białkowych (soja) lub skrobi modyfikowanej. 17. Składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: 1) zapewnienia serwetek papierowych; 2) uwzględniania w ramach menu posiłku specjalnego np. bezglutenowego, bez laktozowego lub wegetariańskiego w sytuacji uczestnictwa osób o szczególnych potrzebach. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o takiej sytuacji w terminie min. 2 dni przed planowaną dostawą; 3) zapewnienia własnego transportu i dowozu cateringu zgodnie z wymogami sanitarnymi o ustalonej godzinie na miejsce realizacji wskazane przez Zamawiającego; 5) zapewnienia naczyń jednorazowych zgodnie z wymaganiami menu. 18. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do wszystkich atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie przygotowania i transportu posiłków oraz wyrywkowej kontroli gramatury potraw. 19. Warunki płatności - Płatność następować będzie w okresach miesięcznych i obejmować będzie wszystkie usługi wykonane w danym miesiącu. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca wystawi fakturę VAT uwzględniającą zakres wykonanych usług. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie faktycznego zakresu wykonanej usługi. Termin płatności: do 14 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert o parametrach równoważnych do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie cateringu w formie śniadania oraz dwudaniowego obiadu dla uczestników projektu Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu "Senior+"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 277777.78
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA OPOKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chechło, ul. Hutnicza 26
Kod pocztowy: 32-310
Miejscowość: Klucze
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 289494.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 289494.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 311040.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.