eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzAdaptacja i remont pracowni komputerowej i pracowni chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30 w ramach projektu "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu"



Ogłoszenie z dnia 2020-08-27

Ogłoszenie nr 510161524-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.

Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej: Adaptacja i remont pracowni komputerowej i pracowni chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30 w ramach projektu "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu" jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Gmina Miasto Sieradz 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1 tel. 43 826-61-28 REGON:730934335, NIP: 827-22-37-737 zamowienia@umsieradz.pl www.sieradz.eu I. 1)


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej, Krajowy numer identyfikacyjny 73500300000000, ul. Ks. Apolinarego Leśniewskiego 18, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-43 8225652, e-mail zamówienia@sp4.sieradz.eu, faks 0-43 8225652.
Adres strony internetowej (url): http://www.sp4sieradz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja i remont pracowni komputerowej i pracowni chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30 w ramach projektu "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WOR-Z.271.30.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest adaptacja i remont pracowni komputerowej i pracowni chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu w budynku przy ulicy Broniewskiego 30. 2. Na przedmiot zamówienia składa się m.in.wykonanie następujących elementów i robót: a) w pracowni chemicznej: - zerwanie starej posadzki z tworzyw sztucznych i położenie nowej, - wykucie z muru kratek wentylacyjnych i drzwiczek i obsadzenie nowych, udrożnienie przewodów wentylacyjnych, - zerwanie płytek ze ścian, tynkowanie i malowanie ścian, - demontaż drzwi, montaż nawiewników okiennych "ciśnieniowych" akustycznych, - zabudowa rur, demontaż opraw oświetleniowych i ponowny montaż po zakończeniu robót, - demontaż baterii umywalkowej, umywalki, dopływu i odpływu, - wykłucie nowych otworów w ścianach, - zabetonowanie otworów i bruzd w ścianach i podłożach, - poprowadzenie instalacji wodno-kanalizacyjnej w posadzce do wyspy i stołu nauczyciela, - podłączenie do instalacji wodno-kanalizacyjnej wyspy biegnącej przez środek sali lekcyjnej i stołu demonstracyjnego, - montaż zaworów odpowietrzających, podejść odpływowych, - wyłączenie i demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - przygotowanie i położenie nowej instalacji wraz z uziemieniem, dokonanie pomiarów po podłączeniu, - ustawienie i podłączenie dygestorium, - podłączenie stołu demonstracyjnego i wyspy do mediów, - wywóz i utylizacja elementów rozbiórki. b) w pracowni komputerowej: - demontaż instalacji elektrycznej i teletechnicznej, - wykucie bruzd dla rur, ułożenie w nich rur i zaprawienie bruzd, - montaż kanałów instalacyjnych PCW, - montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych, - instalacja gniazd i wypustów, - dokonanie pomiarów elektrycznych, - montaż szafki wiszącej lub punktu pośredniego, - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych, montaż paneli rozdzielczych, - układanie poziomego okablowania strukturalnego, - montaż gniazd w gnieździe abonenckim lub panelu, - wykonanie pomiarów torów transmisyjnych, - malowanie starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów, - naprawa podłogi. 3. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału X istotnych postanowień, zwanych dalej IP. Wykonawca, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 4.W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 5.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w toku prowadzenia robót budowlanych stałego dostępu do obiektów Zamawiającego. 6.Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do IP, obejmująca m.in. projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja określającą zasady postępowania. 7.Postępowanie z materiałami z rozbiórki i demontażu Wykonawca każdorazowo powinien ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały sztukowe należy spaletować. 8.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późniejszymi zmianami): - roboty związane z wykonywaniem instalacji elektrycznych w salach lekcyjnych, - roboty związane z instalacją sieci komputerowej, - roboty remontowo-budowlane w salach lekcyjnych, - wykonanie prac wodno-kanalizacyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45317000-2, 32410000-0, 32420000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Adaptacja i remont pracowni komputerowej i pracowni chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30 w ramach projektu "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52407.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.W. BUDMAL Józef Malewicz
Email wykonawcy: jozef.malewicz@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Krakowskie Przedmieście 152
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60282.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60282.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60282.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro (dla tego samego rodzaju robót budowlanych) oraz jest mniejsza od kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.