Ogłoszenie z dnia 2020-08-27
Ogłoszenie nr 510161524-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej: Adaptacja i remont pracowni komputerowej i pracowni chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30 w ramach projektu "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu" jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Gmina Miasto Sieradz 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1 tel. 43 826-61-28 REGON:730934335, NIP: 827-22-37-737 zamowienia@umsieradz.pl www.sieradz.eu I. 1)
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej, Krajowy numer identyfikacyjny 73500300000000,
ul. Ks. Apolinarego Leśniewskiego
18,
98-200
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
0-43 8225652, e-mail
zamówienia@sp4.sieradz.eu, faks
0-43 8225652.
Adres strony internetowej (url): http://www.sp4sieradz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja i remont pracowni komputerowej i pracowni chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30 w ramach projektu "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOR-Z.271.30.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest adaptacja i remont pracowni komputerowej i pracowni chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu w budynku przy ulicy Broniewskiego 30. 2. Na przedmiot zamówienia składa się m.in.wykonanie następujących elementów i robót: a) w pracowni chemicznej: - zerwanie starej posadzki z tworzyw sztucznych i położenie nowej, - wykucie z muru kratek wentylacyjnych i drzwiczek i obsadzenie nowych, udrożnienie przewodów wentylacyjnych, - zerwanie płytek ze ścian, tynkowanie i malowanie ścian, - demontaż drzwi, montaż nawiewników okiennych "ciśnieniowych" akustycznych, - zabudowa rur, demontaż opraw oświetleniowych i ponowny montaż po zakończeniu robót, - demontaż baterii umywalkowej, umywalki, dopływu i odpływu, - wykłucie nowych otworów w ścianach, - zabetonowanie otworów i bruzd w ścianach i podłożach, - poprowadzenie instalacji wodno-kanalizacyjnej w posadzce do wyspy i stołu nauczyciela, - podłączenie do instalacji wodno-kanalizacyjnej wyspy biegnącej przez środek sali lekcyjnej i stołu demonstracyjnego, - montaż zaworów odpowietrzających, podejść odpływowych, - wyłączenie i demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - przygotowanie i położenie nowej instalacji wraz z uziemieniem, dokonanie pomiarów po podłączeniu, - ustawienie i podłączenie dygestorium, - podłączenie stołu demonstracyjnego i wyspy do mediów, - wywóz i utylizacja elementów rozbiórki. b) w pracowni komputerowej: - demontaż instalacji elektrycznej i teletechnicznej, - wykucie bruzd dla rur, ułożenie w nich rur i zaprawienie bruzd, - montaż kanałów instalacyjnych PCW, - montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych, - instalacja gniazd i wypustów, - dokonanie pomiarów elektrycznych, - montaż szafki wiszącej lub punktu pośredniego, - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych, montaż paneli rozdzielczych, - układanie poziomego okablowania strukturalnego, - montaż gniazd w gnieździe abonenckim lub panelu, - wykonanie pomiarów torów transmisyjnych, - malowanie starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów, - naprawa podłogi. 3. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału X istotnych postanowień, zwanych dalej IP. Wykonawca, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 4.W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 5.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w toku prowadzenia robót budowlanych stałego dostępu do obiektów Zamawiającego. 6.Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do IP, obejmująca m.in. projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja określającą zasady postępowania. 7.Postępowanie z materiałami z rozbiórki i demontażu Wykonawca każdorazowo powinien ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały sztukowe należy spaletować. 8.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późniejszymi zmianami): - roboty związane z wykonywaniem instalacji elektrycznych w salach lekcyjnych, - roboty związane z instalacją sieci komputerowej, - roboty remontowo-budowlane w salach lekcyjnych, - wykonanie prac wodno-kanalizacyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45317000-2, 32410000-0, 32420000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Adaptacja i remont pracowni komputerowej i pracowni chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30 w ramach projektu "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52407.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.W. BUDMAL Józef Malewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60282.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro (dla tego samego rodzaju robót budowlanych) oraz jest mniejsza od kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa produktów wspomagających leczenie
- Dostawa samochodu 9 osobowego
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.
- Dostawy pierogów mrożonych, mrożonych warzyw oraz ryb do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.
- Dostawa uzbrojenia i wyposażenia ochronnego do Zakładu Karnego w Sieradzu (2)
- Dostawa konserw mięsnych i rybnych do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odnowienia wsparcia na urządzenia UTM zainstalowane w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH (2) KOTŁÓW GAZOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEGO OSPRZĘTU INSTALACYJNEGO W LOKALNEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ NA TERENIE KAMPUSU UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
- "Zakup sprzętu informatycznego, licencji oraz oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Urząd OSW", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.