To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-27
Ogłoszenie nr 510161324-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.
Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1151E
od skrzyżowania z drogą nr 2913E do granic miasta Łodzi"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556626-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 47205764900000,
ul. ul. Sienkiewicza
3,
90-113
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6337191, 42 2050307, e-mail
zamowienia@lodzkiwschodni.pl, faks
426 329 311.
Adres strony internetowej (url): www.lodzkiwschodni.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi powiatowej nr 1151E od skrzyżowania z drogą nr 2913E do granic miasta Łodzi"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Or.272.1.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1151 E od skrzyżowania z drogą nr 2913E do granic miasta Łodzi na długości ok. 714 m obejmująca wykonanie: 1) jezdni o nawierzchni bitumicznej, 2) jednostronnego chodnika, 3) dwukierunkowej ścieżki rowerowej, 4) pobocza, 5) zjazdów indywidualnych, 6) zatok autobusowych z peronami, 7) terenów zielonych i muld trawiastych, 8) odwodnienia liniowego, 9) zabezpieczenia (rurami osłonowymi) istniejących sieci teletechnicznej, elektroenergetycznej niskiego i średniego napięcia, 10) regulacja armatury infrastruktury technicznej, 11) usunięcie karpin pozostałych po wyciętych drzewach z zasypanie dołów piaskiem, 12) wprowadzenie stałej organizacji ruchu. 2. Opis stanu istniejącego. Droga powiatowa nr 1151E posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości zmiennej ok. 5,3 m. Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym z licznymi spękaniami i trwałymi odkształceniami. Przeznaczony do przebudowy odcinek położony jest w miejscowości Wiączyń Dolny w Gminie Nowosolna W otoczeniu odcinka objętego zadaniem znajduje się zabudowa domków jednorodzinnych i pola uprawne. Wody opadowe i roztopowe kierowane są powierzchniowo na przyległy teren zielony w granicach istniejącego pasa drogowego. Drzewa kolidujące z przebudową zostały ścięte ale pozostawiono karpiny do usunięcia. Na terenie planowanych robót zinwentaryzowano sieci elektroenergetyczną, teletechniczną, gazową, wodociągową, kanalizację sanitarną i oświetlenie uliczne. Zgodnie z Miejscowym planem Zagospodarowania Przestrzennego gminy Nowosolna inwestycja znajduje się w strefie ochrony archeologicznej. 3. Opis stanu projektowanego. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: 1) jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 6,00 m, 2) jednostronnego chodnika z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm o szerokości 2,00 m, 3) dwukierunkowej ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,00 m, 4) pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 5) zjazdów indywidualnych ( bitumicznych i z kostki betonowej), 6) zatok autobusowych o szerokości 3,00 m i długości 20,00 m i łuku jezdni o nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej, 7) peronów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o szerokości 2,00 m, 8) terenów zielonych i muld trawiastych, 9) odwodnienia liniowego typu ciężkiego na szerokości chodnika, 10) zabezpieczenia rurami osłonowymi istniejących sieci: ? teletechnicznej, ? elektroenergetycznej niskiego napięcia, ? elektroenergetycznej średniego napięcia, 11) regulacja armatury infrastruktury technicznej (zgodnie z warunkami uzgodnień branżowych), 12) usunięcia 71 szt. karpin pozostałych po wyciętych drzewach z zasypaniem dołów piaskiem, 13) wprowadzenie stałej organizacji ruchu. Konstrukcje Konstrukcja jezdni KR 3 (beton asfaltowy KR3-KR4): 1) Warstwa ścieralna - AC 11 S gr. 4 cm (beton asfaltowy KR3-KR4), 2) Skropienie warstwy wiążącej emulsją, 3) Warstwa wiążąca - AC 16 W gr. 5 cm (beton asfaltowy KR3-KR4), 4) Skropienie warstwy zasadniczej emulsją, 5) Podbudowa zasadnicza - AC 16 P gr. 5 cm (beton asfaltowy KR3-KR4), 6) Skropienie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stab. mech. Emulsją, 7) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 (C90/3) gr. 20 cm, 8) Warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 15 cm, 9) Warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=1,5 MPa gr. 20 cm, 10) Grunt rodzimy (E2>=35MPa - G3). Łączna grubość konstrukcji nawierzchni jezdni wynosi 69 cm. Konstrukcja nawierzchni chodnika i peronu z kostki brukowej: 1) Kostka brukowa betonowa (szara) gr. 8 cm, 2) Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, 3) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 15 cm, 4) Warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=1,5 MPa gr. 15 cm, 5) Grunt rodzimy. Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 41 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdu z kostki brukowej: 1) Kostka brukowa betonowa (czerwona) gr. 8 cm, 2) Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, 3) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 20 cm, 4) Warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem wytrzymałości Rm=1,5 MPa gr. 20 cm, 5) Grunt rodzimy. Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 51 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdu z masy bitumicznej: 1) Warstwa ścieralna - AC 11 S gr. 4 cm (beton asfaltowy KR3-KR4), 2) Skropienie warstwy wiążącej emulsją, 3) Warstwa wiążąca - AC 16 W gr. 5 cm (beton asfaltowy KR3-KR4), 4) Skropienie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stab. mech. emulsją, 5) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 (C90/3) gr. 20 cm, 6) Warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=1,5 MPa gr. 20 cm, 7) Grunt rodzimy. Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 49 cm. Konstrukcja nawierzchni dwukierunkowej ścieżki rowerowej: 1) Warstwa ścieralna - AC 8 S gr. 3 cm, 2) Skropienie warstwy wiążącej emulsją, 3) Warstwa wiążąca - AC 11 W gr. 5 cm, 4) Skropienie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stab. mech. emulsją, 5) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 (C90/3) gr. 15 cm, 6) Warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=1,5 MPa gr. 15 cm, 7) Grunt rodzimy. Łączna grubość konstrukcji nawierzchni jezdni wynosi 38 cm. Konstrukcja poboczy: 1) Pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 (C90/3) gr. 15 cm, 2) Nasyp z piasku (zmiennej grubości), Łączna grubość konstrukcji poboczy wynosi 15 cm. Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej i łuku drogi: 1) Kostka kamienna nieregularna gr. 10 cm, 2) Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, 3) Warstwa podbudowy zasadniczej z "chudego" betonu C8/10 gr. 20 cm, 4) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 (C90/3) gr. 20 cm, 5) Warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o wytrzymałości 1,5 MPa gr. 15 cm, 6) Grunt rodzimy. Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 68 cm. 4. Materiały budowlane, sprzęt i maszyny. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać z materiałów własnych przy pomocy własnego sprzętu i maszyn oraz zapewnić własnym staraniem transport materiałów i odpadów. Za własne materiały, sprzęt i maszyny uznaje się również materiały, sprzęt i maszyny podwykonawców i dalszych podwykonawców, z którymi zostały zawarte umowy o podwykonawstwo zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ. 5. Prace związane z realizacją zadania. Dla prawidłowej i zgodnej z przepisami realizacji robót budowlanych Wykonawca winien uwzględnić niżej wymienione prace: 1) przygotowanie zaplecza budowy z doprowadzeniem mediów (w razie potrzeby), 2) zabezpieczenie placu budowy i jego oznakowanie, 3) opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas wykonywania robót drogowych, 4) zawiadomienie właścicieli sieci zlokalizowanych w pasie drogowym o zamiarze rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach zgodnych z warunkami uzgodnień branżowych, 5) obsługę geodezyjną, 6) wykonanie przekopów kontrolnych dla potwierdzenia lokalizacji sieci uzbrojenia terenu, 7) opracowanie dokumentacji powykonawczej, 8) zabezpieczenie na czas trwania budowy sieci infrastruktury technicznej, w tym również zlokalizowanej, a nie oznaczonej na mapach - w przypadku natrafienia w trakcie robót. 9) uzgadniania z inspektorem nadzoru inwestorskiego kwalifikacji materiałów rozbiórkowych do ponownego wykorzystania lub do odpadów, 10) transport materiałów rozbiórkowych zakwalifikowanych do ponownego wykorzystania na wskazane przez inwestora miejsce składowania, 11) transport odpadów na składowisko odpadów z poniesieniem kosztów składowania. 6. Obowiązujące opracowania 1) Projekt budowlano - wykonawczy. Przebudowa drogi powiatowej nr 1151E od skrzyżowania z drogą nr 2913E do granic miasta Łodzi (zał. nr 9 do SIWZ); 2) Inwentaryzacja drzew do wycinki. Przebudowa drogi powiatowej nr 1151E od skrzyżowania z drogą nr 2913E do granic miasta Łodzi (zał. nr 10 do SIWZ); 3) Projekt stałej organizacji ruchu. Przebudowa drogi powiatowej nr 1151E od skrzyżowania z drogą nr 2913E do granic miasta Łodzi (zał. nr 11 do SIWZ); 4) Opinia Geotechniczna (zał. nr 12 do SIWZ); 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) Przebudowa drogi powiatowej nr 1151E od skrzyżowania z drogą nr 2913E do granic miasta Łodzi (zał. nr 13 do SIWZ); 6) Rysunek zamienny wykonania łuku drogi D 2.1 (załącznik nr 18 do SIWZ). Załączony przedmiar robót (załącznik nr 14 do SIWZ) ma charakter pomocniczy, dla ułatwienia identyfikacji podstawowych robót oraz ich wielkości. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wymienionymi opracowaniami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z zachowaniem kolejności technologicznej realizacji robót. 7. Zalecenia dla wykonawców. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy z wynagrodzeniem ryczałtowym. Zakłada się, że Wykonawca uwzględni w ofercie również inne warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe, jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. 8. Obowiązek zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wykonujących roboty ziemne, konstrukcyjne, brukarskie i bitumiczne. 2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1. czynności. 3) Przed przystąpieniem do wykonania czynności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora nadzoru inwestorskiego, oświadczenie stwierdzające zatrudnienie osób przewidzianych do wykonania tych czynności na podstawie umowy o pracę; oświadczenie (Wykonawcy podwykonawców), podpisane przez osobę uprawnioną do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy winno zawierać dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz wskazanie, że czynności wymienione w ust. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia kopii umów o pracę potwierdzających zatrudnienie pracowników wykonujących czynności określone w ust. 1, gdy złożone oświadczenie o którym mowa w ust. 3 budzi wątpliwości Zamawiającego, (kopie umów winny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych). 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przedłożonych przez Wykonawcę lub Podwykonawców dokumentów, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Zapisy ustępów 1 ÷ 4 nie dotyczą osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1608987.17
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1797636.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 23% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Usługa żywienia pacjentów szpitala i pensjonariuszy Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.