To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-27
Ogłoszenie nr 510161004-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu: Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539970-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 00102297200000,
ul. Dolna Wilda
80A,
61-501
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8586100, e-mail
beata.chomiakowska@mf.gov.pl, faks
61 8522224.
Adres strony internetowej (url): www.wielkopolskie.kas.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3001-ILZ.260.13.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z jego transportem w miejsce dostawy, rozładunkiem i wniesieniem. Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy sprzętu transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: 1) Część nr 1: Drobne akcesoria i okablowanie: 1. Myszy komputerowe przewodowe - 320 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 2. Klawiatury przewodowe - 260 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 3. Przełączniki biurkowe 5 portowe - 50 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 4. Koncentratory USB - 40 szt,, wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 5. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,25 m - 950 szt., 6. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,50 m - 470 szt., 7. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 1,00 m - 220 szt., 8. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 2,00 m - 180 szt., 9. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 3.0 m - 130 szt., 10. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 5,0 m - 150 szt., 11. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 10,0 m - 30 szt. 2) Część nr 2: Sprzęt mobilny oraz zestawy głośnomówiące: 1. Zestawy konferencyjne Jabra Speak 410 lub równoważne - 15 szt., 2.Drukarki mobilne HP OfficeJet 202 lub równoważne - 15 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 3. Skanery mobilne MT4090 lub równoważne - 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 4. Zestawy słuchawkowe - 165 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku. 3) Część nr 3: Dyski SSD: 1. Dyski SSD 240 GB - 540 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 2. Dyski zewnętrzne 1 TB - 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 3. Dyski zewnętrzne 2 TB - 40 sztuk, wyprodukowane po 01.01.2019 roku. 3. Oferowany sprzęt i akcesoria będą fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, jednorodne w ramach poszczególnych pozycji. 4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 5. Adres dostawy: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ("OPZ") zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w OPZ. 7. W przypadku, gdy do opisu przedmiotu zamówienia użyte zostały nazwy handlowe producentów Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych, Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowo-funkcjonalne, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający,wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowo-funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Warunki równoważności opisane zostały także w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 pzp. 11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera również załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30237200-1
Dodatkowe kody CPV: 30237410-6, 30237460-1, 32420000-3, 32342100-3, 32572000-3, 32342300-5, 30232100-5, 30216110-0, 30234600-4, 30234100-9, 30230000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr 2: Sprzęt mobilny oraz zestawy głośnomówiące |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38130.08
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: iCOD.pl Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48455.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie badania rocznych sprawozdań finansowych za lata 2025 i 2026 - postępowanie powtórzone
- Remont łazienek na II i III piętrze
- Wykonanie usługi mycia okien i powierzchni szklanych w budynku Collegium Polonicum w Słubicach
- Kompleksowa organizacja stoisk wystawienniczych w ramach projektu "Wielkopolska 2050" z podziałem na części
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim.
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKACH 6,7,18 W KOMPLEKSIE 2982 w m. ŚREM
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół w Złoczewie w ramach Projektu pn. "Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik"
- Dostawy sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Tuplice w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa drukarki cyfrowej do Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 368 im. Polskich Olimpijczyków w Warszawie
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Łaskarzew"
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.