eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Budowa ciągu ulicNowa, Szkolna i Żwirowa w Sieradzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-26

Ogłoszenie nr 510160853-N-2020 z dnia 26-08-2020 r.

Gmina Miasto Sieradz: Budowa ciągu ulic: Nowa, Szkolna i Żwirowa w Sieradzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557370-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000, ul. plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 826 61 28, e-mail zamowienia@umsieradz.pl, faks 43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ciągu ulic: Nowa, Szkolna i Żwirowa w Sieradzu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WOR-Z.271.26.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu ulic: Nowa, Szkolna i Żwirowa w Sieradzu, zaliczanych do dróg gminnych, w tym: a) ul. Nowej o długości ok. 451,4 m, b) ul. Szkolnej na odcinku od ul. Nowej do ul. Żwirowej o długości ok. 340,3 m, c) ul. Żwirowej na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Krakowskie Przedmieście o długości ok 70,1 m. 2.Zamówienie obejmuje wykonanie dróg w zakresie jezdni, chodników, zjazdów, wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odbudową rowu wzdłuż ul. Prostej, wykonanie oświetlenia ulicznego, usunięcie kolizji z sieciami: energetyczną, telekomunikacyjną, wodociągowo-kanalizacyjną. 3.W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót: a)roboty drogowe: - wykonanie robót przygotowawczych pomiarowych, rozbiórkowych, wycinka drzew, - wykonanie robót w zakresie podbudowy oraz nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie terenów zielonych, b)roboty w zakresie odwodnienia: - wykonanie kanału deszczowego z rur z tworzyw sztucznych o średnicy ø300-800 mm, ze studniami betonowymi o średnicy 1000-1500 mm oraz wylotem do rowu, - wykonanie przykanalików z rur z tworzyw sztucznych i studzienek ściekowych z wpustami, - wykonanie separatora wraz z osadnikiem, - odbudowa rowu wzdłuż drogi ul. Prostej oraz wykonanie przepustu na rowie, c)roboty branży elektrycznej: - wykonanie linii oświetlenia ulicznego kablem YAKXS 4x35 mm², - montaż słupów oświetleniowych aluminiowych wraz z oprawami oświetleniowymi LED, - demontaż istniejących elementów oświetlenia, d)usunięcie kolizji z siecią elektroenergetyczną: - przebudowa linii kablowej średniego napięcia z jezdni w pobocze, - przebudowa słupa linii niskiego napięcia, - przebudowa przyłączy kablowych niskiego napięcia oraz złącza kablowo -pomiarowego, - montaż rur osłonowych na przyłączach kablowych niskiego napięcia, e)usuniecie kolizji z siecią telekomunikacyjną: - przebudowa przyłącza telekomunikacyjnego, f) usunięcie kolizji z siecią wodociągowo-kanalizacyjną: - przebudowa przyłącza wodociągowego ø40 i przyłączy kanalizacji sanitarnej ø160, - przebudowa sieci wodociągowej ø90. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca m.in. projekt podstawowy budowlany i wykonawczy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, tabelę równoważności oraz dokumentacja określającą zasady postępowania przetargowego. 4. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 5. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. Wykonawca jest zobowiązany wystąpić do zarządcy drogi o zajęcie pasa drogowego opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym i uzyskać decyzję na zajęcie pasa drogowego w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót. Po zakończonych robotach w pasie drogowym, nawierzchnie należy odtworzyć. Wykonawca jest obowiązany uzyskać dokument potwierdzający odbiór pasa drogowego przez zarządcę drogi. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie roboty, w tym branżowe i sieciowe oraz uzyskać dokumenty potwierdzające prawidłowość ich wykonania. W przypadku robót sieciowych np.: wodno-kanalizacyjnych, dokumentem potwierdzającym prawidłowość wykonania robót będzie protokół odbioru robót z udziałem przedstawiciela Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Sieradzu uprawnionego do pełnienia czynności odbiorowych. 7. Postępowanie z materiałami z rozbiórki i demontażu Wykonawca powinien każdorazowo ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały sztukowe należy spaletować. 8. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy, umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. Wykonawca proponujący wyroby budowlane i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty wykazu wyrobów budowlanych i urządzeń równoważnych, które zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego równoważne wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Oferta, która nie zawiera ww. wykazu i dokumentów podlega odrzuceniu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych wyrobów budowlanych lub urządzeń. Minimalne parametry, od których spełnienia zależeć będzie uznanie wyrobów budowlanych i urządzeń za równoważne opisane zostały w tabeli równoważności, stanowiącej część dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ). 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późniejszymi zmianami): - roboty związane z wykonaniem dróg, - roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągów, - roboty związane z wykonaniem oświetlenia ulicznego i innej infrastruktury elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45112710-5, 45232130-2, 45231300-8, 45316110-9, 45315300-1, 45262212-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4557917.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "BUD-TRANS" Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak
Email wykonawcy: techniczny.budtrans@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Uniejowska 170A
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3630747.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3630747.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3977826.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 45,80%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.