To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-26
Ogłoszenie nr 510159991-N-2020 z dnia 26-08-2020 r.
Sąd Rejonowy w Mikołowie: Usługi ochrony osób i mienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563788-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540134365-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Mikołowie, Krajowy numer identyfikacyjny 32220600000000,
ul. Wyszyńskiego
12/14,
43-190
Mikołów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 262 705, e-mail
administracja@mikolow.sr.gov.pl, faks
322 262 705.
Adres strony internetowej (url): www.mikolow.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ochrony osób i mienia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Prez. 520/20 15 BHP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi ochrony osób i mienia (kod CPV 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie ) sprawowane przez pracowników ochrony wg wyszczególnienia: 1) Usługi ochrony osób i mienia w ilości 26.034 roboczogodzin - świadczone w ciągu 24 miesięcy przez pracowników ochrony na trzech posterunkach wg wyszczególnienia: A. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; B. 9,5 godziny na dobę od wtorku do piątku oraz 11,5 godziny na dobę w poniedziałki w dni urzędowania Sądu; C. 7 godzin na dobę w dni urzędowania Sądu. Szczegółowy opis zadań i harmonogram pracy pracowników ochrony zostanie uzupełniony we wzorze umowy - na etapie przed podpisaniem umowy. Zamawiający zachęca wykonawców do wizyty na terenie obiektu, podczas której możliwe jest uzyskanie informacji o obiektach i zakresie usług odnoszących się do przyszłego zamówienia. 2) Ochrona funkcjonariuszy Sądu (jednorazowo w ilości nie większej niż 3 funkcjonariuszy Sądu) - podczas wykonywania czynności urzędowych poza siedzibą Sądu, w tym przewóz tych osób z siedziby Sądu do miejsca czynności i z powrotem do siedziby Sądu. Miejsce wykonywania czynności urzędowych zasadniczo nie powinno wykraczać poza obszar właściwości Sądu. Przewiduje się, że czas jednego konwoju wraz z odbywaniem czynności urzędowych będzie trwał ok. 2-3 godzin. Maksymalna ilość konwojów w okresie 24 miesięcy od rozpoczęcia świadczenia usług wynosi 80, a ilość godzin ochrony w zakresie tych usług 240. Przy kalkulacji składników oferty można uwzględnić, że przedmiotowe świadczenie jest kontraktowane jedynie na wypadek zaistnienia potrzeby chronionego konwoju osób. Na przestrzeni ostatnich lat nie zdarzył się żaden taki konwój.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
577119.40
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JOANNA BUBAŁA AGENCJA OCHRONY PROTEKTOM
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
472065.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
- " Usługa dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z monitoringiem systemów sygnalizacji alarmowych ( SWiN, SSP,SUG,CCTV) Muzeum Miasta Gdyni"
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.