eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Modernizacja kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-25

Ogłoszenie nr 510159002-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.

Gmina Dąbrowa Tarnowska: Modernizacja kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560306-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dąbrowa Tarnowska, Krajowy numer identyfikacyjny 85166114500000, ul. Rynek 34, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 422 775, e-mail umdt@dabrowatar.pl, faks 146 422 747.
Adres strony internetowej (url): www.dabrowatar.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKI-IZP.271.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Modernizacja kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej" w ramach rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu" - moduł 3. Zakres robót obejmuje: 1. Kompleksową modernizację kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej zgodnie z opracowanym Programem Funkcjonalno - Użytkowym, obejmującą następujące roboty i dostawy (katalog minimalny): 1. Usługi remontowo-adaptacyjne służące poprawie standardu funkcjonowania stołówek szkolnych lub pomieszczeń przeznaczonych do spożywania posiłków Demontaż i wymiana instalacji elektrycznych (wykonanie linii zasilającej instalację kuchni z rozdzielni głównej przewodem YLY 5 x 25mm, montaż nowej rozdzielni 120-modułowej, wykonanie 11 szt. Obwodów dla odbiorników trójfazowych, 14 szt. Obwodów dla odbiorników jednofazowych z doborem przekroju przewodów w zależności od obciążenia, montaż osprzętu elektroinstalacyjnego typu: gniazda trójfazowe, gniazda jednofazowe, wyłączniki, dostosowanie oświetlenia do obowiązujących przepisów, montaż zabezpieczeń przepięciowych, różnico-prądowych i nadmiarowo prądowych 1 kpl. Instalacji hydrauliczna i dorobienie punktów odpływów (wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody (25mb) oraz kanalizacji sanitarnej (20 mb), przebudowa punktów zasilania i odpływu 1 kpl. Drzwi aluminiowe z oknem wydawczym (zmiana lokalizacji drzwi) 2 szt. Drzwi wejściowe (zmiana lokalizacji drzwi) 2 szt. Ciąg wentylacyjny + usługa (zamontowanie pochłaniacza pary nad urządzeniami kuchennymi wraz z systemem wentylacyjnym dla pomieszczenia kuchennego) 1 kpl. Demontaż płytek 310 m2 Gruntowanie ścian pod płytki 310 m2 Wywiezienie gruzu 3 m3 Klej do płytek 1550 kg Fuga do płytek 62 kg Malowanie ścian (wraz z sufitem) 310 m2 Płytki ściennie + usługa (wymiar 25x30 cm) 210 m2 Płytki podłogowe (wymiar 30x30 cm) 100 m2 Okno plastikowe 120x210 (wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, obróbka szpalet okiennych) 8 szt. Folia mrożona na szyby 10 m2 2. Stanowiska sporządzania potraw i napojów oraz produkcji ciast Bateria do zlewu 3 szt. Zlewozmywak dwukomorowy STALGAST 100X60 z szafką metalową 1 szt. Kocioł warzelny LOZAMET 150 l , 18 KW, symbol L900.BKE.150.3 1 szt. Umywalka podwieszana, zabudowana, stal nierdzewna 50x60 1 szt. Szafki gastronomiczne na naczynia z szufladami (stal nierdzewna) 170x60x85 1 szt. Szafka gastronomiczna stal nierdzewna z szufladami 60x60x85 1 szt. Szafka przelotowa STALGAST 120x 60x200, drzwi przesuwne, dzielona, stal nierdzewna 1 szt. Regał magazynowy stal nierdzewna 120x 180x 40( 4 półki) 1 szt. Mikser ręczny SAMMIC TR 350, SYMBOL 3030380 1 szt. 3. Stanowiska obróbki wstępnej Bateria do zlewu (1 szt. z wężem) 2 szt. Zlewozmywak dwukomorowy STALGAST 100X60 z szafką metalową 2 szt. 4. Stanowiska obróbki cieplnej Taboret elektryczny 5KW, STALGAST symbol 773020 2 Szt. Kuchnia elektryczna 4 płytowa z otwartą półką STALGAST, 10,5KW symbol 979500 2 Szt. 5. Stanowiska mycia naczyń Stół ze stali nierdzewnej 150x50x80 z półką 1 szt. Bateria do zlewu 2 szt. Zlewozmywak dwukomorowy STALGAST 100X60 z szafką metalową 2 szt. Zmywarka przemysłowa LOZAMETR ZK.07.6EP, 6,55KW + podstawa do zmywarki L0358 1 szt. 6. Niezbędne wyposażenie pomieszczeń przeznaczonych do spożywania posiłków Talerz głęboki obiadowy biały arcoroc śr.225mm 100 szt. Talerz obiadowy płytki biały arcoroc śr. 230mm 100 szt. Kubek arcoroc biały 250ml 100 szt. Łyżka obiadowa 100 szt. Widelec 100 szt. Łyżeczka do herbaty 100 szt. 2. Zaprojektowanie przedmiotu zadania i uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń (jeżeli dotyczy). 3. Wyposażenie wnętrz; meble, wykończenie, armatura, sprzęt AGD, /wg. zestawienia Inwestora - PFU/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz charakterystyczne parametry określające zakres robót określa PFU, stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. 4. Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie - jeżeli wymagane. 5. Przygotowanie kompletu dokumentacji odbiorowej w 2 egzemplarzach. Dokumentacja będzie zawierała wszelkie opracowania niezbędne do odbioru i użytkowania obiektu /zgodnie z PFU/. Dokumentację należy przekazać inwestorowi najpóźniej w dniu zakończenia inwestycji. 6. Wymagany termin realizacji: - Rozpoczęcie: 3 dni od podpisania umowy. - Zakończenie: do dnia 30 września 2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71223000-3, 71320000-7, 71248000-8, 45311000-0, 45331000-6, 45231300-8, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 180934.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Nowak Stanisław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fryderyka Chopina 3
Kod pocztowy: 33-200
Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 222549.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 222549.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222549.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.