eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Dostawa wyposażenia do przedszkola przy Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi z oddziałami przedszkolnymi w Nowym Chechle przy ul. Lasowickiej 103 - w ramach projektu "Przedszkole marzeń w Nowym Chechle", RPSL.11.01.01-24-021B/18

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-25

Ogłoszenie nr 510158947-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.

Gmina Świerklaniec: Dostawa wyposażenia do przedszkola przy Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi z oddziałami przedszkolnymi w Nowym Chechle przy ul. Lasowickiej 103 - w ramach projektu "Przedszkole marzeń w Nowym Chechle", RPSL.11.01.01-24-021B/18

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedszkole marzeń w Nowym Chechle, RPSL.11.01.01-24-021B/18

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561782-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świerklaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 54000900000000, ul. Młyńska 3, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 844 853, e-mail lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl, faks 322 844 852.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swierkaniec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia do przedszkola przy Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi z oddziałami przedszkolnymi w Nowym Chechle przy ul. Lasowickiej 103 - w ramach projektu "Przedszkole marzeń w Nowym Chechle", RPSL.11.01.01-24-021B/18

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.271.2.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń przedszkolnych (wraz z montażem niektórych elementów) w przedszkolu przy Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi z oddziałami przedszkolnymi w Nowym Chechle przy ul. Lasowickiej 103, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Jeżeli w SIWZ (w tym w OPZ) lub pozostałej dokumentacji został wskazany znak towarowy, marka, producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę albo nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji - pod warunkiem, że posiadają one parametry i cechy nie gorsze od założonych przez zamawiającego oraz są zgodne z jego wymaganiami pod względem: 1) Gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), 2) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) Charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) Parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, konstrukcja), 5) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Montaż lub rozstawienie takich elementów wyposażenia jak artykuły agd i rtv, tablice, lustra, meble, kąciki zabaw itp. jest częścią przedmiotu zamówienia i leży po stronie wykonawcy. Zgodnie z paragrafem 9 rozporządzenia MENIS z dnia 31.12.2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach sprzęty, z których korzystają dzieci muszą być dostosowane do wymagań ergonomii. Wszelkie elementy wyposażenia powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania i przywrócenia stanu pomieszczenia (przeznaczonego do montażu) w jakim zostało ono udostępnione. Wszelkiego typu opakowania transportowe itp. Wykonawca zobowiązany jest zabrać ze sobą, Zamawiający nie dopuszcza ich pozostawienia na terenie placówki. Zamówienie jest podzielone na 2 części: I. zabawki i książki, pomoce dydaktyczne, artykuły sportowe, wyposażenie kuchni i stołówki II. sprzęt elektryczno-elektroniczny AGD i RTV

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39161000-8


Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 39292000-5, 39292200-7, 39292300-8, 39532000-0, 22110000-4, 37500000-3, 37510000-6, 37511000-3, 37512000-0, 37513000-7, 37513100-8, 37520000-9, 37521000-6, 37522000-3, 37523000-0, 37524000-7, 37400000-2, 44410000-7, 39221000-7, 39221100-8, 39299300-7, 39312000-2, 39525600-4, 39711362-4, 39713210-8, 39713430-6, 42215100-7, 42716120-5, 42716200-0, 39711110-3, 42962000-7, 32320000-2, 30213100-6, 38652100-1, 30121200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zabawki i książki, pomoce dydaktyczne, artykuły sportowe, wyposażenie kuchni i stołówki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 96158.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Diverti Grażyna Tomaszek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 362
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko - Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 141843.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 141843.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158549.46
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sprzęt elektryczno-elektroniczny AGD i RTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28506.23
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU BMS sp. j. Z. Bielecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Staszica 22
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51893.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51893.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60920.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.