eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirzecPrzebudowa łazienki z dostosowaniem jej dla osób niepełnosprawnych oraz naprawa i wykończenie ścian i sufitów w salach w ramach projektu nr RPSW.09.02.01.-26-0129/19 pn. "Wsparcie rodziny - sukcesem gminy"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-24

Ogłoszenie nr 510158417-N-2020 z dnia 24-08-2020 r.

Gmina Mirzec: Przebudowa łazienki z dostosowaniem jej dla osób niepełnosprawnych oraz naprawa i wykończenie ścian i sufitów w salach w ramach projektu nr RPSW.09.02.01.-26-0129/19 pn. "Wsparcie rodziny - sukcesem gminy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej: RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562800-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mirzec, Krajowy numer identyfikacyjny 29101033000000, ul. Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 713 033, e-mail ug_mirzec@poczta.onet.pl, faks 412 713 033.
Adres strony internetowej (url): ugmirzec.sisco.info

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa łazienki z dostosowaniem jej dla osób niepełnosprawnych oraz naprawa i wykończenie ścian i sufitów w salach w ramach projektu nr RPSW.09.02.01.-26-0129/19 pn. "Wsparcie rodziny - sukcesem gminy"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.271.36.2020.A.K

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane:1. Zakres prac w łazienkach:przebudowa układu funkcjonalnego z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych i instalacyjnych,demontaż okładzin ściennych i podłogowych, wyburzenia ścianek działowych, przebudowa wejścia do pomieszczenia z wykonanie nadproży, wymiana podłoży pod posadzki, okładziny ścian i posadzek płytkami,wykonanie modułowego sufitu podwieszanego, obsadzenie stolarki drzwiowej, roboty malarskie,instalacja wod-kan.instalacja elektryczna, wyposażenie pomieszczenia w uchwyty dla niepełnosprawnych i akcesoria łazienkowe. Zakres prac w salach nr 9 i 10:likwidacja pęknięć sufitu, malowanie sal farbami akrylowymi i wykonanie lamperii W związku z tym, iż świetlica jest przeznaczona szczególnie dla dzieci i młodzieży w wieku 6-15 lat materiały użyte do realizacji zamówienia (farby kleje, tynki, materiały wykończeniowe) powinny być bezpieczne dla otoczenia i nie wydzielać niebezpiecznych dla zdrowia substancji. Powinny być bezwonne i umożliwić użytkowanie pomieszczeń niezwłocznie po wykonaniu prac remontowych. Wykonanie zamówienia obejmuje również:opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy,wykonanie niezbędnych rusztowań, dtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U.2019 poz. 701, z późń. zm.). Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego,wykonanie prób szczelności po zakończeniu robót związanych z realizacją instalacji przed odbiorem końcowym zadania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45431000-7, 45432000-4, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54520.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Spóldzielnią Rzemieślnicza "BUDOWLANA"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kilińskiego 15/17
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58048.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49521.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116604.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.