To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-24
Ogłoszenie nr 510158242-N-2020 z dnia 24-08-2020 r.
Ropczyckie Centrum Sportu i Rekreacji: Remont niecki basenowej na basenie krytym w Ropczycach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552101-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ropczyckie Centrum Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 691548180,
ul. Konarskiego
6,
39-100
Ropczyce, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
+48(17)2217312, 668198785, e-mail
basenropczyce@wp.pl, rcsirbasen@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.rcsir.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont niecki basenowej na basenie krytym w Ropczycach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GM/01/06/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych niecki basenowej w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w niecce basenowej o wymiarach 12,50,0x25,00 m robót budowlanych, w zakresie: - demontaż istniejących dysz, reflektorów, spustów, haków i drabinek, - wyłożenie dna basenu włókniną poliestrową o gr. 400 g/m, - wyłożenia dna basenu folią PCV gr. 1,5 mm, zbrojoną typu np. Alkorplan 2000 jednobarwna pokryta akrylem, - wyłożenie ścian basenu włókniną poliestrową o gr. 400 g/m, - wyłożenie ścian folią PCV gr. 1,5 mm, zbrojoną typu np. Alkorplan 2000 jednobarwna pokryta akrylem, - montaż i uszczelnienie dysz dennych ABS, - montaż i uszczelnienie reflektorów LED ABS (bez transformatorów), - montaż i uszczelnienie spustów, - montaż i uszczelnienie odpływów, - montaż i uszczelnienie króćca poboru próbki wody, - montaż i uszczelnienie istniejących drabinek (przystosowanie ich do folii), - nagrzanie pasów torowych, - wyłożenie stopnia do stania w basenie blachą pokrytą folią PCV i folią PCV NGP, - montaż haków do lin torowych, - uszczelnienie połączenia folii z izolacją na plaży, - demontaż i ponowny montaż okładzin ceramicznych ścian i posadzek w strefach mocowania folii basenowej, - uzupełnienie i uszczelnienie szczeliny pomiędzy rynną a plażą. 2.2. Dla zapewnienia skuteczności izolacyjnych robót naprawczych m.in. na plaży w strefie przy przelewach Zamawiający wymaga zastosowania w trakcie wykonywania robót materiałów tożsamych z materiałami zastosowanymi pierwotnie do wykonania robót, w szczególności: - Weber.tec 824 (Superflex D1); elastyczna, jednoskładnikowa mikrozaprawa uszczelniająca, - Sopro FEP, fuga i klej epoksydowy, - Sikaflex-11 FC, uszczelniacz do szczelin dylatacyjnych w posadzkach, do aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych. 2.3. Ponadto kalkulując wartość oferty należy uwzględnić: - wykonanie robót polegających na odtworzeniu nawierzchni ceramicznych z płytek ceramicznych powierzonych przez Zamawiającego, - wykonanie drabinek z materiału powierzonego przez Zamawiającego (ponowny montaż zdemontowanych drabinek). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym. 4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych oraz do zapewnienia warunków bezpieczeństwa przy realizacji robót. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 7. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (powyżej) lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszym zapytaniu, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45450000-6, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121731.45
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Darlas Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
330870.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą dwóch aparatów na okres 24 miesięcy
- Dostawa samochodu 8 osobowego dla potrzeb Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach
- "Budowa dróg gminnych o łącznej długości 1502 m wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową uzbrojenia terenu na terenie osiedla Kolonia w mieście Ropczyce"
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1338R Iwierzyce - Zgłobień - Rzeszów polegająca na budowie mostu na potoku Nockowa wraz z dojazdami i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Nockowa w km 2+500
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Wielobranżowe prace budowlane/modernizacyjne i instalacyjne na obszarze Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w DSK.
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.