eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Remont niecki basenowej na basenie krytym w Ropczycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-24

Ogłoszenie nr 510158242-N-2020 z dnia 24-08-2020 r.

Ropczyckie Centrum Sportu i Rekreacji: Remont niecki basenowej na basenie krytym w Ropczycach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552101-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ropczyckie Centrum Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 691548180, ul. Konarskiego 6, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48(17)2217312, 668198785, e-mail basenropczyce@wp.pl, rcsirbasen@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.rcsir.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont niecki basenowej na basenie krytym w Ropczycach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GM/01/06/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych niecki basenowej w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w niecce basenowej o wymiarach 12,50,0x25,00 m robót budowlanych, w zakresie: - demontaż istniejących dysz, reflektorów, spustów, haków i drabinek, - wyłożenie dna basenu włókniną poliestrową o gr. 400 g/m, - wyłożenia dna basenu folią PCV gr. 1,5 mm, zbrojoną typu np. Alkorplan 2000 jednobarwna pokryta akrylem, - wyłożenie ścian basenu włókniną poliestrową o gr. 400 g/m, - wyłożenie ścian folią PCV gr. 1,5 mm, zbrojoną typu np. Alkorplan 2000 jednobarwna pokryta akrylem, - montaż i uszczelnienie dysz dennych ABS, - montaż i uszczelnienie reflektorów LED ABS (bez transformatorów), - montaż i uszczelnienie spustów, - montaż i uszczelnienie odpływów, - montaż i uszczelnienie króćca poboru próbki wody, - montaż i uszczelnienie istniejących drabinek (przystosowanie ich do folii), - nagrzanie pasów torowych, - wyłożenie stopnia do stania w basenie blachą pokrytą folią PCV i folią PCV NGP, - montaż haków do lin torowych, - uszczelnienie połączenia folii z izolacją na plaży, - demontaż i ponowny montaż okładzin ceramicznych ścian i posadzek w strefach mocowania folii basenowej, - uzupełnienie i uszczelnienie szczeliny pomiędzy rynną a plażą. 2.2. Dla zapewnienia skuteczności izolacyjnych robót naprawczych m.in. na plaży w strefie przy przelewach Zamawiający wymaga zastosowania w trakcie wykonywania robót materiałów tożsamych z materiałami zastosowanymi pierwotnie do wykonania robót, w szczególności: - Weber.tec 824 (Superflex D1); elastyczna, jednoskładnikowa mikrozaprawa uszczelniająca, - Sopro FEP, fuga i klej epoksydowy, - Sikaflex-11 FC, uszczelniacz do szczelin dylatacyjnych w posadzkach, do aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych. 2.3. Ponadto kalkulując wartość oferty należy uwzględnić: - wykonanie robót polegających na odtworzeniu nawierzchni ceramicznych z płytek ceramicznych powierzonych przez Zamawiającego, - wykonanie drabinek z materiału powierzonego przez Zamawiającego (ponowny montaż zdemontowanych drabinek). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym. 4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych oraz do zapewnienia warunków bezpieczeństwa przy realizacji robót. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 7. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (powyżej) lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszym zapytaniu, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45450000-6, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121731.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Darlas Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lotników 37
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 330870.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 270600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 365335.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.