eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytykPrzebudowa pomieszczeń wraz z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku - I etap.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-21

Ogłoszenie nr 510157581-N-2020 z dnia 21-08-2020 r.

Gmina Przytyk: Przebudowa pomieszczeń wraz z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku - I etap.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562962-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przytyk, Krajowy numer identyfikacyjny 54536600000000, ul. ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 048 6180095 w. 35, e-mail budownictwo@przytyk.pl, faks 486 180 087.
Adres strony internetowej (url): www.bip.przytyk.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń wraz z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku - I etap.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

B.272.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. Przebudowa pomieszczeń wraz z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku - I etap. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ewidencyjny 41/5, 44/15, obręb Przytyk w byłym budynku Publicznego Gimnazjum w Przytyku w zakresie części pomieszczeń piwnic. Przebudowa pomieszczeń zlokalizowanych w poziomie piwnic z przeznaczeniem na pomieszczenia przeznaczone do rekreacji ruchowej. Powstaną; dwie sale treningowe, korytarz, WC-męski, WC-damski i pomieszczenie porządkowe. W przedmiocie zamówienia jest również wyposażenie sal treningowych w urządzenia do rekreacji ruchowej. Pomieszczenia będą wyposażone w niezbędne instalacje. 1.1.Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: a) roboty budowlane: wyburzenia z wywozem gruzu:40,3m3, wykonanie nowych posadzek z wykładziny PCW z warstwą samopoziomującą-339,0m2, wykonanie nowych posadzek z Gress z warstwą samopoziomującą-17,0m2,wykonanie nadproży stalowych z podparciami i wzmocnieniami ścian-3 420kg,malowanie pomieszczeń-603,0m2, tynki; zakładanie nowe i reperacja istniejących:90m2, układanie glazury na ścianach:52,0m2, drzwi wewnętrzne pełne;5 szt, ścianki systemowe do WC:7,0m2,wylewka betonowa 10cm;15,0m2,wylewka betonowa 15cm;12,0m2,izolacja podposadzkowa z folii;27,0m2, izolacja termiczna ze styropianu 5cm;27,0m2. b)instalacje elektryczne: demontaż istniejącej instalacji, dostawa i montaż aparatów w tablicy piwnic: kpl 1, wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych; 990,0m, ułożenie przewodu kabelkowego: YDY 3x1,5; 450,00m, YDY 3x2,5 410,00m, YDY 5x2,5 30,0 m, wykonanie ślepych otworów ;96,0szt, montaż puszki instalacyjnej fi 60; 56,0szt, fi 80;40,0szt; montaż łącznika; 13,0szt,montaż gniazd instalacyjnych; 34,0szt, montaż opraw oświetleniowych LED; 18,0szt, montaż opraw awaryjnych;16,0szt, pomiary elektryczne. c) roboty wod-kan i wentylacji: przewody wentylacyjne; 125,0m2, klapa zaślepiająca - 3 szt, kratki wentylacyjne; 14szt, tłumik akustyczny; 2 szt, czerpnia ścienna;1 szt, centrala wentylacyjna z nagrzewnicą ;1 szt, wentylator ścienny i kanałowy; 2 szt, zawór wywiewny;1szt, wyrzutnia dachowa;1szt, montaż rurociągów;44m, montaż zaworów;8 szt, dostawa i montaż: umywalek 3 szt, zlewozmywaków;1szt, baterii;4szt, ustępów; 3 szt, pisuarów; 1szt, przepompowni ścieków ; 1szt. d)dostawa i montaż urządzeń do rekreacji ruchowej ; 1) Opis przedmiotu zamówienia w zakresie urządzeń do rekreacji ruchowej stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2) Zestawienie urządzeń do dostawy i montażu w tym złożenie urządzeń zgodnie z instrukcją producenta : a. Bieżnia 1szt, b. Rower poziomy 1szt., c. Rower pionowy 1 szt, d. Wioślarz 1 szt, e. Atlas do ćwiczeń; maszyna na klatkę i plecy dwufunkcyjnym ze stosem 1 szt, f. Maszyna Smitha 1 szt, g. Ławka prosta 1 szt, h. Ławka pionowa 1 szt, i. Brama 5 stanowiskowa +drążek 1 szt . Szczegółowy opis urządzeń zawiera zał.nr 10 do SIWZ. Wykonawca winien wykazać, że poszczególne urządzenia posiadają dokumenty: certyfikaty jakości, bezpieczeństwa, deklaracje o spełnieniu wymagań norm np. PN-EN ISO 20957-1: PN-EN 967-2:2005, wymagania np. GS, oraz CE, lub inne dokumenty w tym zakresie. W/w urządzenia stanowić będą wyposażenie obiektu publicznego i ich użytkowanie będzie ogólnodostępne. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów,urządzeń, itp. Zamawiający -zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 1.1.a.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wraz ofertą (już w chwili jej składania) Wykonawca zobowiązany jest złożyć informacje o zaoferowanych rozwiązaniach równoważnych oraz wykazać równoważność tych rozwiązań. 1.2. Zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową: obowiązuje tylko w zakresie niniejszego zamówienia - piwnice, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót i szczegółowym wykazem urządzeń do rekreacji ruchowej zał.nr 10 do SIWZ. 1.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w dokumentacji projektowej, 3) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia, w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń powstałych w wyniku prac przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest naprawić te uszkodzenia, 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) likwidacja placu budowy, 6) oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, 7) kosztorys powykonawczy uwzględniający pełen zakres wykonanych robót, sporządzony wg. systematyki przyjętej w przedmiarach załączonych do SIWZ. 8) Atesty, karty katalogowe, DTR i inne dokumenty na wbudowane materiały i urządzenia do rekreacji ruchowej. 1.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 1.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat i obejmuje całość zamówienia. 2. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w zakresie robót występujących w przedmiocie zamówienia, były przez Wykonawcę - a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom - zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 3. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Dostęp do pomieszczeń modernizowanych poprzez istniejącą windę. 4. Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane jest w związku z wykonaniem projektu pn. Przebudowa pomieszczeń z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku - I etap, ze środków zewnętrznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 37440000-4, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 366545.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FACIT Usługi Budowlano-Remontowe
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 171
Kod pocztowy: 26-432
Miejscowość: Wieniawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 441624.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 321700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 472305.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.