To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-21
Ogłoszenie nr 510157581-N-2020 z dnia 21-08-2020 r.
Gmina Przytyk: Przebudowa pomieszczeń wraz z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku - I etap.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562962-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przytyk, Krajowy numer identyfikacyjny 54536600000000,
ul. ul. Zachęta
57,
26-650
Przytyk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
048 6180095 w. 35, e-mail
budownictwo@przytyk.pl, faks
486 180 087.
Adres strony internetowej (url): www.bip.przytyk.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń wraz z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku - I etap.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):B.272.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. Przebudowa pomieszczeń wraz z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku - I etap. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ewidencyjny 41/5, 44/15, obręb Przytyk w byłym budynku Publicznego Gimnazjum w Przytyku w zakresie części pomieszczeń piwnic. Przebudowa pomieszczeń zlokalizowanych w poziomie piwnic z przeznaczeniem na pomieszczenia przeznaczone do rekreacji ruchowej. Powstaną; dwie sale treningowe, korytarz, WC-męski, WC-damski i pomieszczenie porządkowe. W przedmiocie zamówienia jest również wyposażenie sal treningowych w urządzenia do rekreacji ruchowej. Pomieszczenia będą wyposażone w niezbędne instalacje. 1.1.Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: a) roboty budowlane: wyburzenia z wywozem gruzu:40,3m3, wykonanie nowych posadzek z wykładziny PCW z warstwą samopoziomującą-339,0m2, wykonanie nowych posadzek z Gress z warstwą samopoziomującą-17,0m2,wykonanie nadproży stalowych z podparciami i wzmocnieniami ścian-3 420kg,malowanie pomieszczeń-603,0m2, tynki; zakładanie nowe i reperacja istniejących:90m2, układanie glazury na ścianach:52,0m2, drzwi wewnętrzne pełne;5 szt, ścianki systemowe do WC:7,0m2,wylewka betonowa 10cm;15,0m2,wylewka betonowa 15cm;12,0m2,izolacja podposadzkowa z folii;27,0m2, izolacja termiczna ze styropianu 5cm;27,0m2. b)instalacje elektryczne: demontaż istniejącej instalacji, dostawa i montaż aparatów w tablicy piwnic: kpl 1, wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych; 990,0m, ułożenie przewodu kabelkowego: YDY 3x1,5; 450,00m, YDY 3x2,5 410,00m, YDY 5x2,5 30,0 m, wykonanie ślepych otworów ;96,0szt, montaż puszki instalacyjnej fi 60; 56,0szt, fi 80;40,0szt; montaż łącznika; 13,0szt,montaż gniazd instalacyjnych; 34,0szt, montaż opraw oświetleniowych LED; 18,0szt, montaż opraw awaryjnych;16,0szt, pomiary elektryczne. c) roboty wod-kan i wentylacji: przewody wentylacyjne; 125,0m2, klapa zaślepiająca - 3 szt, kratki wentylacyjne; 14szt, tłumik akustyczny; 2 szt, czerpnia ścienna;1 szt, centrala wentylacyjna z nagrzewnicą ;1 szt, wentylator ścienny i kanałowy; 2 szt, zawór wywiewny;1szt, wyrzutnia dachowa;1szt, montaż rurociągów;44m, montaż zaworów;8 szt, dostawa i montaż: umywalek 3 szt, zlewozmywaków;1szt, baterii;4szt, ustępów; 3 szt, pisuarów; 1szt, przepompowni ścieków ; 1szt. d)dostawa i montaż urządzeń do rekreacji ruchowej ; 1) Opis przedmiotu zamówienia w zakresie urządzeń do rekreacji ruchowej stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2) Zestawienie urządzeń do dostawy i montażu w tym złożenie urządzeń zgodnie z instrukcją producenta : a. Bieżnia 1szt, b. Rower poziomy 1szt., c. Rower pionowy 1 szt, d. Wioślarz 1 szt, e. Atlas do ćwiczeń; maszyna na klatkę i plecy dwufunkcyjnym ze stosem 1 szt, f. Maszyna Smitha 1 szt, g. Ławka prosta 1 szt, h. Ławka pionowa 1 szt, i. Brama 5 stanowiskowa +drążek 1 szt . Szczegółowy opis urządzeń zawiera zał.nr 10 do SIWZ. Wykonawca winien wykazać, że poszczególne urządzenia posiadają dokumenty: certyfikaty jakości, bezpieczeństwa, deklaracje o spełnieniu wymagań norm np. PN-EN ISO 20957-1: PN-EN 967-2:2005, wymagania np. GS, oraz CE, lub inne dokumenty w tym zakresie. W/w urządzenia stanowić będą wyposażenie obiektu publicznego i ich użytkowanie będzie ogólnodostępne. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów,urządzeń, itp. Zamawiający -zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 1.1.a.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wraz ofertą (już w chwili jej składania) Wykonawca zobowiązany jest złożyć informacje o zaoferowanych rozwiązaniach równoważnych oraz wykazać równoważność tych rozwiązań. 1.2. Zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową: obowiązuje tylko w zakresie niniejszego zamówienia - piwnice, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót i szczegółowym wykazem urządzeń do rekreacji ruchowej zał.nr 10 do SIWZ. 1.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w dokumentacji projektowej, 3) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia, w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń powstałych w wyniku prac przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest naprawić te uszkodzenia, 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) likwidacja placu budowy, 6) oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, 7) kosztorys powykonawczy uwzględniający pełen zakres wykonanych robót, sporządzony wg. systematyki przyjętej w przedmiarach załączonych do SIWZ. 8) Atesty, karty katalogowe, DTR i inne dokumenty na wbudowane materiały i urządzenia do rekreacji ruchowej. 1.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 1.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat i obejmuje całość zamówienia. 2. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w zakresie robót występujących w przedmiocie zamówienia, były przez Wykonawcę - a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom - zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 3. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Dostęp do pomieszczeń modernizowanych poprzez istniejącą windę. 4. Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane jest w związku z wykonaniem projektu pn. Przebudowa pomieszczeń z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku - I etap, ze środków zewnętrznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 37440000-4, 45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
366545.09
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FACIT Usługi Budowlano-Remontowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
441624.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRZYTYK
więcej: przetargi PRZYTYK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





