eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Przebudowa istniejącego sita bębnowo-obrotowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-20

Ogłoszenie nr 510156252-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.

Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o.: Przebudowa istniejącego sita bębnowo-obrotowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Rozbudowa i doposażenie RIPOK "Stary Las"". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 Gospodarka odpadami.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538696-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 19298165800000, ul. Stary Las 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 775 09 90, e-mail biuro@starylas.pl, faks 58 775 03 80.
Adres strony internetowej (url): www.starylas.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka komunalna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa istniejącego sita bębnowo-obrotowego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy istniejącego sita bębnowo-obrotowego w sortowni odpadów Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o.o. w Starym Lesie 9, gm. Starogard Gdański, woj. pomorskie (miejsce dostawy). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przebudowę sita bębnowo-obrotowego w zakresie: a) frakcji po przesianiu, do następujących wartości: - frakcja podsitowa < 80 mm, - frakcja podsitowa - 80-340 mm - frakcja nadsitowa > 340 mm; b) wyposażenie sita w: - 5 segmentów w sekcji nr 1, - 4 segmentów w sekcji nr 2; c) wyposażenie sita w oczka: - sekcja nr 1 - okrągłe, fi 80 mm, - sekcja nr 2 - kwadratowe, 340x340 mm; 2) dostawę i instalacje nowego zsypu odbioru frakcji 0-80 mm; 3) dostawę i instalację nowego zsypu odbioru frakcji 80-340 mm; 4) przebudowę istniejących taśmociągów, w tym dostawę wraz z instalacją nowych przenośników taśmowych i konstrukcji wsporczych; 5) rozbudowę istniejącego systemu sterowania wraz z wizualizacją; 6) instalację i uruchomienie sita bębnowo-obrotowego po przebudowie; 7) dostarczenie wszelkich niezbędnych dokumentów, 8) szkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i prawidłowego użytkowania, 9) przejęcie odpowiedzialności technologicznej (procesowej) i jakościowej wynikającej z przebudowy oraz ingerencji w istniejący układ technologiczny, przebudowywane urządzenia, ingerencję w system zasilania urządzeń sortowni, sterowania oraz wizualizacji, 10) działania wynikające z zobowiązań gwarancyjnych 11) wykonanie przeglądów i usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wszystkie elementy dostawy muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia używanego urządzenia i/lub osprzętu. Urządzenie nie może być prototypem. 3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - DTR, - Instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, - Schematy elektryczne i podłączenia sterowania, - Kartę gwarancyjną na okres gwarancji, - Katalog części zamiennych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42900000-5


Dodatkowe kody CPV: 42990000-2, 51500000-7, 51540000-9, 80511000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8500000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHF Technika Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kcyńska 100
Kod pocztowy: 62-100
Miejscowość: Wągrowiec
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 848700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 848700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1119300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.