eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobiegniew › "Sukcesywna dostawa opału transportem kołowym dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych "KOMUNALNI" Spółka z o.o. w Dobiegniewie w okresie grzewczym od sierpnia 2020 r. do maja 2021"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-20

Ogłoszenie nr 510156221-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "KOMUNALNI" Spółka z o.o. w Dobiegniewie: "Sukcesywna dostawa opału transportem kołowym dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych "KOMUNALNI" Spółka z o.o. w Dobiegniewie w okresie grzewczym od sierpnia 2020 r. do maja 2021"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559380-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "KOMUNALNI" Spółka z o.o. w Dobiegniewie, Krajowy numer identyfikacyjny 21001944500000, ul. ul. Poznańska 8a, 66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 611 052, e-mail sekretariat@komunalnidobiegniew.pl, faks 957 611 054.
Adres strony internetowej (url): http://komunalnidobiegniew.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa opału transportem kołowym dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych "KOMUNALNI" Spółka z o.o. w Dobiegniewie w okresie grzewczym od sierpnia 2020 r. do maja 2021"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla Orzech II w okresie grzewczym od sierpnia 2020 r. do maja 2021. Wymieniony poniżej materiał musi być dostarczony według parametrów, norm i okresów wyszczególnionych poniżej. Węgiel Orzech II 1200 t (+/- 20%), "Dostawa węgla Ekogroszek transportem kołowym na place składowe Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych "KOMUNALNI" Sp. z o.o." Część I - dostawa opału węgiel Orzech II Miejsce dostawy / ilość w tonach VIII IX X XI XII I II III IV V Razem Szkolna 25 25 25 75 75 100 100 100 25 25 575 Mickiewicza - 25 25 25 25 25 25 25 25 25 225 Nowomłyńska Oczyszczalnia - 25 25 25 - 25 25 25 25 - 175 Radęcin Kowalec - 25 25 25 25 25 25 25 25 25 225 Razem 25 100 100 150 125 175 175 175 100 75 1200 Wartości składowe węgla: Orzech II : - Wartość opałowa min 29 MJ/kg - Popiół - do 8% - Siarka - do 0,6 % - Granulacja - 50-25 mm - Części lotne - min 32% - Wilgotność całkowita - do 10% Część II - dostawa ekogroszku Ekogroszek dostawa do: Miejsce dostawy IX X XI XII I II III IV V RAZEM Poznańska 8a 25 20 45 Dembowskiego 2 10 10 10 10 10 10 10 10 80 RAZEM 10 10 35 10 10 10 30 10 125 Ekogroszek: - Wartość opałowa min 26 MJ/kg - Popiół - do 10% - Siarka - do 0,6 % - Granulacja - 8-25 mm - spiekalność - RI<20 - Wilgotność całkowita - do 10% Dostawy opału odbywać się będą w godz. 7.oo - 13.oo w dni robocze (od poniedziałku do piątku) na zgłoszenie telefoniczne przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, transportem Wykonawcy bez dodatkowego wynagrodzenia. Podana ilość w okresie trwania umowy może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu). Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia dodatkowego zamówienia pomiędzy partiami podanymi w harmonogramie dostaw. Czas dostawy - do 3 dni robocze od zamówienia przez pocztę elektroniczną. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie przed udzieleniem zamówienia dostarczyć certyfikat/świadectwo jakości, wystawione przez producenta i potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj węgla (zawierający wszystkie wymagane przez zamawiającego parametry). 3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV: 09.11.12.10-5 4. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu umowy o odpowiedniej jakości określonej w ofercie i ponosi za tę jakość pełną odpowiedzialność. b) Wykonawca zobowiązany jest do ponownego przedstawienia aktualnego certyfikatu/świadectwa jakości węgla przy pierwszej dostawie. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. f) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu umowy własnym transportem na wskazany przez zamawiającego adres na terenie gminy Dobiegniew, zgodnie ze zleceniem na dostawę opału wystawionym przez zamawiającego i dostarczonym do punktu sprzedaży przez klienta, stanowiącym załącznik do umowy. g) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar w terminie uzgodnionym z klientem zamawiającego. Termin ten nie powinien być dłuższy niż 7 dni od momentu otrzymania zlecenia od klienta, z zastrzeżeniem pkt h). h) Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić zamawiającego o nieobecności klienta pod wskazanym adresem i w ustalonym z dostawcą terminie. Termin kolejnej dostawy uzgadniany będzie z zamawiającym po wcześniejszym ustaleniu przyczyny nieobecności klienta. i) W przypadku zgłoszeń reklamacyjnych ze strony odbiorców zamawiający zastrzega sobie możliwość wyrywkowej kontroli w zakresie: - jakości węgla, poprzez okazanie przez wykonawcę certyfikatu/świadectwa jakości do danej partii, wystawionego przez producenta i potwierdzającego zaoferowaną jakość i rodzaj węgla (zawierającego wszystkie wymagane przez zamawiającego parametry) - ilości węgla, poprzez przeważenie w obecności przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy - na koszt wykonawcy. j) W przypadku stwierdzenia braków ilościowych węgla wykonawca zobowiązany jest do ich niezwłocznego uzupełnienia. k) W przypadku wątpliwości dotyczących jakości węgla (w wyniku zgłoszeń od klientów) zamawiający zastrzega sobie również prawo do kontroli opału przez niezależny podmiot uprawniony do tej kontroli - na koszt wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09.11.10.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa opału węgiel Orzech II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 672000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transbud Nowak Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gdańska 60
Kod pocztowy: 84-240
Miejscowość: Reda
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 753438.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 753438.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 847902.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa ekogroszku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COAL TRADE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dzwonkowa 4
Kod pocztowy: 71-804
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71871.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 71871.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78483.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.