eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPełnienie Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej i elektroenergetycznej oraz w branży telekomunikacyjnej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn."Budowa budynku COLLEGIUM MEDICUM UKSW w Warszawie wraz z rozbiórką budynku dydaktycznego". II przetarg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-20

Ogłoszenie nr 510155959-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej i elektroenergetycznej oraz w branży telekomunikacyjnej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku COLLEGIUM MEDICUM UKSW w Warszawie wraz z rozbiórką budynku dydaktycznego". II przetarg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561685-N-2020 z dnia 2020-07-14 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 19560000000000, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. -, e-mail dzp@uksw.edu.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.uksw.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej i elektroenergetycznej oraz w branży telekomunikacyjnej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku COLLEGIUM MEDICUM UKSW w Warszawie wraz z rozbiórką budynku dydaktycznego". II przetarg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.371.26.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: elektrycznej i elektroenergetycznej oraz telekomunikacyjnej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku Collegium Medicum UKSW przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie". Zakres nadzoru Funkcja inspektora nadzoru będzie pełniona w stosunku do robót elektrycznych i telekomunikacyjnych objętych Umową o roboty budowlane. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót objęty jest dokumentacją, w tym projektami budowlanymi i wykonawczymi, dotyczącymi całego zadania inwestycyjnego, warunkami w decyzjach o pozwoleniu na budowę, i w umowie z Wykonawcą robót. Dokumentacja o której mowa stanowi Załączniki do OPZ: STWiORB - roboty elektryczne, teletechniczne - Załącznik nr 1 do OPZ" Projekt instalacji elektrycznej Collegium Medicum UKSW" - Załącznik nr 2 do OPZ "Projekt instalacji teletechnicznej Collegium Medicum UKSW" - Załącznik nr 3 do OPZ Obowiązki inspektorów nadzoru Do ogólnych obowiązków inspektora nadzoru należy, w szczególności: 1) zapoznanie się z projektami wykonawczymi zadania inwestycyjnego, sprawdzenie ich prawidłowości i kompletności oraz zgłoszenie ewentualnych wniosków, uwag i zastrzeżeń, 2) zapoznanie się z zawartą przez Zamawiającego umową na roboty budowlane dotyczącą nadzorowanego zadania inwestycyjnego, 3) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie czynności wynikającym z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1189 z póź. zm.), 4) kontrola i sprawdzanie na bieżąco postępu robót, ich jakości, zgodności z umowami zawartymi przez Zamawiającego oraz z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, 5) kontrola przestrzegania przez wykonawcę zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przepisów bhp, 6) kontrola zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym i informowanie na bieżąco Zamawiającego o zaistniałych rozbieżnościach, 7) potwierdzanie wykonania robót objętych Protokołami Wykonania Elementów Robót będących podstawą do wystawienia faktur przez wykonawców, 8) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 9) uczestnictwo w komisjach i naradach koordynacyjnych dotyczących nadzorowanej budowy, 10) współpraca z projektantami zadania inwestycyjnego, wzywanie ich do usunięcia wad dokumentacji oraz do udzielenia niezbędnych wyjaśnień w ramach nadzoru autorskiego, 11) opiniowanie propozycji zmian zgłaszanych przez wykonawcę pod względem możliwości ich wprowadzenia, 12) ścisła współpraca z inspektorami nadzoru pozostałych branż, 13) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika robót o gotowości robót lub zadania inwestycyjnego do oddania do użytkowania, w razie konieczności potwierdzanie oświadczeń kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym i przepisami, 14) uczestnictwo w odbiorach robót, wykonania elementów robót oraz w komisjach końcowego odbioru robót poszczególnych etapów realizacyjnych, 15) weryfikacja dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 16) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji. 17) Zamawiający wymaga aby każdy inspektor nadzoru jeden raz w tygodniu był na placu budowy. ( ilość pobytów na placu budowy w tygodniu jest kryterium oceny ofert

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AdapteQ Engineering Jolanta Piasecka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Szczęśliwa 16
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79704.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79704.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.