To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-19
Ogłoszenie nr 510155912-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego i narzędzi cyfrowych do pracowni szkolnych w ramach projektu "Zespół Szkół Zawodowych Nr2 w Białymstoku - Szkoła inteligentnych specjalizacji"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Regionalnego, Programu Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.8.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze BOF.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550784-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540109574-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok powierzyło prowadzenie postępowania dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 im. kpt. Władysława Wysockiego z siedzibą w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej 1, kod 15-082
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Zawodowych Nr 2, Krajowy numer identyfikacyjny 40514500000000,
ul. Świętojańska
1,
15-082
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
857 416 143, e-mail
zsz2@zsz2.bialystok.pl, faks
857 329 444.
Adres strony internetowej (url): zsz2.h2.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i narzędzi cyfrowych do pracowni szkolnych w ramach projektu "Zespół Szkół Zawodowych Nr2 w Białymstoku - Szkoła inteligentnych specjalizacji"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):02/KNC/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:o Część I - Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, drukarki 3D zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; o Część II - Zestawy komputerowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ; o Część III - Monitory interaktywne i tablice suchościeralne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ; o Część IV - Tablety i tablety graficzne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d do SIWZ; o Część V - Kamery internetowe, kamery cyfrowe, skanery, aparaty, wizualizery i dyktafony zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1e do SIWZ. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji zamówienia nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot "lub równoważne". Warunki równoważności rozwiązań: 1. Ten sam zakres zastosowań, 2. Ta sama funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, 3. Sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, 4. Nie gorsze parametry techniczne dotyczących trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji. 5. Nie gorszy poziom wsparcia technicznego oferowanego przez producenta rozwiązania równoważnego. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia Oferowany przez Wykonawcę sprzęt może mieć lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który będzie przeznaczony do użytku osób fizycznych, uwzględniał wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30232100-8
Dodatkowe kody CPV: 42962000-7, 30232100-5, 30213300-8, 32322000-6, 30195400-6, 30237450-8, 32322000-6, 30237240-3, 38651600-9, 30216110-0, 38651000-3, 32332100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I - Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, drukarki 3D |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ww. ceny. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - Zestawy komputerowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ww. ceny. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III - Monitory interaktywne i tablice suchościeralne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z uchyleniem się od zawarcia umowy w części III postępowania przez wykonawcę Podlaskie Centrum Techniki Biurowej i Medialnej "BIFAX" Sp. z o.o., ul. Konstytucji 3 Maja 32, 15-776 Białystok, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, informuję, iż zamawiający na podstawie art. 24aa ust. 2 i art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych odstąpił od możliwości zbadania braku podstaw do wykluczenia kolejnego wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, wyboru oferty najkorzystniejszej kolejnego wykonawcy i na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił podstępowanie, które obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV - Tablety i tablety graficzne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58536.59
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60442.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V - Kamery internetowe, mikrofony, skanery, aparaty, wizualizery i dyktafony |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ww. ceny. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa mobilnego zestawu do skanowania 3D dla WIMiR - KC-DE-zp.272-679/25
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia audiowizualnego wraz z montażem/instalacją i konfiguracją na potrzeby BCU w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





