eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa sprzętu komputerowego i narzędzi cyfrowych do pracowni szkolnych w ramach projektu "Zespół Szkół Zawodowych Nr2 w Białymstoku - Szkoła inteligentnych specjalizacji"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-19

Ogłoszenie nr 510155912-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.

Zespół Szkół Zawodowych Nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego i narzędzi cyfrowych do pracowni szkolnych w ramach projektu "Zespół Szkół Zawodowych Nr2 w Białymstoku - Szkoła inteligentnych specjalizacji"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Regionalnego, Programu Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.8.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze BOF.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550784-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540109574-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok powierzyło prowadzenie postępowania dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 im. kpt. Władysława Wysockiego z siedzibą w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej 1, kod 15-082


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Zawodowych Nr 2, Krajowy numer identyfikacyjny 40514500000000, ul. Świętojańska 1, 15-082 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 416 143, e-mail zsz2@zsz2.bialystok.pl, faks 857 329 444.
Adres strony internetowej (url): zsz2.h2.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego i narzędzi cyfrowych do pracowni szkolnych w ramach projektu "Zespół Szkół Zawodowych Nr2 w Białymstoku - Szkoła inteligentnych specjalizacji"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

02/KNC/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

o Część I - Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, drukarki 3D zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; o Część II - Zestawy komputerowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ; o Część III - Monitory interaktywne i tablice suchościeralne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ; o Część IV - Tablety i tablety graficzne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d do SIWZ; o Część V - Kamery internetowe, kamery cyfrowe, skanery, aparaty, wizualizery i dyktafony zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1e do SIWZ. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji zamówienia nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot "lub równoważne". Warunki równoważności rozwiązań: 1. Ten sam zakres zastosowań, 2. Ta sama funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, 3. Sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, 4. Nie gorsze parametry techniczne dotyczących trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji. 5. Nie gorszy poziom wsparcia technicznego oferowanego przez producenta rozwiązania równoważnego. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia Oferowany przez Wykonawcę sprzęt może mieć lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który będzie przeznaczony do użytku osób fizycznych, uwzględniał wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30232100-8


Dodatkowe kody CPV: 42962000-7, 30232100-5, 30213300-8, 32322000-6, 30195400-6, 30237450-8, 32322000-6, 30237240-3, 38651600-9, 30216110-0, 38651000-3, 32332100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I - Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, drukarki 3D

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ww. ceny.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II - Zestawy komputerowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ww. ceny.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III - Monitory interaktywne i tablice suchościeralne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z uchyleniem się od zawarcia umowy w części III postępowania przez wykonawcę Podlaskie Centrum Techniki Biurowej i Medialnej "BIFAX" Sp. z o.o., ul. Konstytucji 3 Maja 32, 15-776 Białystok, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, informuję, iż zamawiający na podstawie art. 24aa ust. 2 i art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych odstąpił od możliwości zbadania braku podstaw do wykluczenia kolejnego wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, wyboru oferty najkorzystniejszej kolejnego wykonawcy i na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił podstępowanie, które obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część IV - Tablety i tablety graficzne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 58536.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja Solidarności 15
Kod pocztowy: 15-751
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60442.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59870.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 101106
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część V - Kamery internetowe, mikrofony, skanery, aparaty, wizualizery i dyktafony

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ww. ceny.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.