eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Sukcesywne dostawy nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-19

Ogłoszenie nr 510154982-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.: Sukcesywne dostawy nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554052-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 28032088000000, ul. S. Czarnieckiego 28, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 644 12 44, e-mail m.bawolska@zuokrudno.pl, faks 89 648 41 82.
Adres strony internetowej (url): www.zuokrudno.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://zuokrudno.ezamawiajacy.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP1/zp/3/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych worków z materiału LDPE do selektywnej zbiórki odpadów na okres od 01.08.2020r do 01.01.2022r w ilości: -worki na PAPIER w kolorze NIEBIESKIM w ilości 350 000 sztuk o poj.80 litrów; -worki na SZKŁO w kolorze ZIELONYM w ilości 350 000 sztuk o poj.80 litrów; -worki na TWORZYWO SZTUCZNE w kolorze ŻÓŁTYM 700 000 sztuk o poj. 120 litrów; -worki na BIOODPADY w kolorze BRĄZOWYM w ilości 700 000 sztuk o poj.120 litrów - worki wraz wiązaniem ulegające biodegradacji. Dostawa nowych worków LDPE do selektywnej zbiórki odpadów na frakcje papier-kolor - niebieski, szkło - kolor zielony, tworzywo sztuczne - kolor żółty i bioodpady - kolor brązowy o grubości minimum 32 mikrony wiązane taśmą. Na każdym worku wymagane jest widoczny nadruk loga o średnicy 15 cm , nadruk o treści - "Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko"" o wysokości 5 cm oraz nazwa frakcji gromadzonego odpadu np.: PAPIER czcionką o wielkości 10 cm. Wymagane zgrzewanie worka na bocznej krawędzi Wykonawca udzieli 12 (dwunasto) miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy. Termin płatności po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury wynosi 21 dni po otrzymaniu faktury VAT wystawianej po każdej dostawie worków. Dostawa worków w czterech partiach: 1) dostawa do dnia 01.08.2020r do zakładu Zamawiającego w miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki w godzinach 7:00 - 15:00 w ilości i asortymencie: a) worki na PAPIER w ilości 150 000 sztuk b) worki na SZKŁO w ilości 150 000 sztuk c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 300 000 sztuk d) worki na BIOODPADY w ilości 300 000 sztuk 2) dostawa do dnia 01.01.2021r do zakładu Zamawiającego w miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki godzinach 7:00 - 15:00 w ilości i asortymencie a) worki na PAPIER w ilości 100 000 sztuk b) worki na SZKŁO w ilości 100 000 sztuk c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 200 000 sztuk d) worki na BIOODPADY w ilości 200 000 sztuk 3) dostawa do dnia 01.01.2022r do zakładu Zamawiającego miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki godzinach 7:00 - 15:00 w ilości asortymencie a) worki na PAPIER w ilości 100 000 sztuk b) worki na SZKŁO w ilości 100 000 sztuk c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 200 000 sztuk d) worki na BIOODPADY w ilości 200 000 sztuk

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18.93.00.00 - Worki i torby


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 665000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SIPEKO GROUP Sp. z o.o.Sp.K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Makowisko 162
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Makowisko
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 568260.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 555345.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 568260.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.