eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaRemont - odnowienie Istniejącego pomieszczenia sanitarnego II grupy zakładowej na I piętrze, oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku II grupy zakładowej na I piętrze w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Laskowcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-18

Ogłoszenie nr 510154714-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.

Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Laskowcu: Remont - odnowienie : Istniejącego pomieszczenia sanitarnego II grupy zakładowej na I piętrze, oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku II grupy zakładowej na I piętrze w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Laskowcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562338-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Laskowcu, Krajowy numer identyfikacyjny 66908000000000, ul. Laskowiec, ul. Mazurska 28, 07-401 Ostrołęka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-29 764 76 06, e-mail zplasgorska@wp.pl, faks 0-29 769 12 82.
Adres strony internetowej (url): www.zpisdnwlaskowcu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont - odnowienie : Istniejącego pomieszczenia sanitarnego II grupy zakładowej na I piętrze, oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku II grupy zakładowej na I piętrze w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Laskowcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/3/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont - odnowienie : Istniejącego pomieszczenia sanitarnego II grupy zakładowej na I piętrze, oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku II grupy zakładowej na I piętrze w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Laskowcu W ramach odnowienia ogólnobudowlanego istniejącego pomieszczenia sanitarnego, należy wykonać następujące prace: - rozebrać istniejąca glazurę i terakotę, - wykonać nowa izolacje na podłodze (tzw. membranę wykonać z wywinięciem na ścianę na wysokość min. +0,50 m nad poziomem posadzki), - wykonać nowe wylewki posadzkowe ze spadkiem w kierunku wpustów odwadniających, - skuć istniejący tynk na ścianach i na suficie, - wykonać nowe otynkowanie ścian tynkiem cementowo - wapiennym kat. III - IV, zagruntować i pomalować farba lateksowa, przeznaczona do pomieszczeń mokrych, - zdemontować istniejące przybory sanitarne: muszle ustępowe, pisuar, umywalki, brodzik prysznicowy, wpusty podłogowe, - zdemontować istniejąca armaturę (krany, wylewki), - zdemontować istniejące zawory odcinające do zimnej i ciepłej wody zlokalizowane w istniejących rewizjach, przy oknie, - zdemontować istniejące drzwi oraz ościeżnice drzwiowe, - zdemontować istniejące drzwi do wnęki z natryskiem, - zdemontować istniejące nawietrzaki podokienne, - zdemontować istniejące grzejniki, - zdemontować oprawy oświetleniowe oraz gniazdka elektryczne i włączniki światła, - zamontować nowe przybory sanitarne, na normatywnych wysokościach, - zamontować nowa armaturę czasowa (wandaloodporna), - zamontować nowe zawory odcinające do zimnej i ciepłej wody w rewizjach, - zamontować nowe rewizje, - zamontować nowy zawór do zimnej wody ze złączka do węża, -zamontować nowe wpusty podłogowe z tzw. suchym syfonem, aby zapobiec przedostawaniu się zapachów z kanalizacji, - wykonać nowe podłączenia wod.-kan. od projektowanych przyborów sanitarnych, - wykonać obniżenie istniejącego odpływu kanalizacyjnego, w celu podłączenia wpustu prysznicowego odwadniającego, - wykonać spadki posadzki w kierunku wpustu prysznicowego odwadniającego oraz pozostałych wpustów - zgodnie z rysunkiem, - wykonać próg z terakoty, aby zapobiec przelewaniu sie wody, z wnęki z prysznicem, - zamontować nowe drzwi oraz nowe drzwi wahadłowe, tzw. ,,kowbojki" - zgodnie z zestawieniem, - zamontować nowe drzwi tzw. ,,kowbojki" do wnęki z natryskiem, - zamontować nowe kratki wentylacyjne wyciągowe stalowe, nierdzewne w miejscu istniejących kominów wentylacyjnych, - zamontować wentylator na dachu do obsługi wnęki z natryskiem, - zamontować nowe nawietrzaki podokienne, - zamontować nowe grzejniki, - ułożyć nowa glazurę do wysokości + 2,00 m nad poziomem posadzki oraz do wysokości sufitu we wnęce na natrysk, - ułożyć nowa terakotę. Uwaga! Zgodnie z ustaleniami z Inwestorem, nowych luster nad umywalkami, nowych opraw oświetleniowych, gniazd elektrycznych oraz włączników światła, poza zakresem opracowania. Inwestor zapewni wymagana przepisami temperaturę +24 0C w pomieszczeniu z prysznicem oraz +20 0C w pomieszczeniu z WC i pisuarem. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku II grupy zakładowej na I piętrze W ramach wymiany istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, należy wykonać następujące prace: 1. DEMONTAŻ ISTNIEJACEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ - OBJETEJ OPRACOWANIEM. NALEŻY ZWIEKSZYC NIEKTÓRE OTWORY DRZWIOWE CELEM MONTAŻU DRZWI O WIEKSZEJ SZEROKOSCI NIŻ DOTYCHCZASOWE DRZWI. 2. DEMONTAŻ ISTNIEJACYCH PARAPETÓW OKIENNYCH ZEWNETRZNYCH I MONTAŻ NOWYCH ZEWNETRZNYCH PARAPETÓW OKIENNYCH - WE WSZYSTKICH OKNACH ZEWNETRZNYCH ISTNIEJACYCH ORAZ W NOWYCH. 3. DEMONTAŻ, OCZYSZCZENIE Z RDZY, MALOWANIE I ZABEZPIECZENIE PRZED CZYNNIKAMI ZEWNETRZNYMI ORAZ PONOWNY MONTA_ ZEWNETRZNYCH KRAT OKIENNYCH - WE WSZYSTKICH OKNACH ZEWNETRZNYCH ISTNIEJACYCH ORAZ W NOWYCH. 4. DEMONTAŻ OBRÓBEK BLACHARSKICH WOKÓŁ OKIEN I MONTAŻ NOWYCH OBRÓBEK BLACHARSKICH WOKÓŁ OKIEN (NOWE OBRÓBKI POMALOWANE ORAZ ZABEZPIECZONE PRZED RDZA). 5. MONTAŻ NOWEJ STOLARKI DRZWIOWEJ. 6. MONTAŻ NOWEJ STOLARKI OKIENNEJ. UWAGA!!! OKNA NALEŻY ZAMONTOWAC TAK, ABY DÓŁ RAMY OKNA BYŁ ZLICOWANY Z POWIERZCHNIA PARAPETU WEWNETRZNEGO. 7. PRZED PODJECIEM PRAC WSZYSTKIE WYMIARY NALEŻY SPRAWDZIC W NATURZE. UWAGA!!! PRZED PODJECIEM PRAC WSZYSTKIE WYMIARY NALEŻY SPRAWDZIC W NATURZE. Roboty we wszystkich branżach należy wykonać zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją oraz obowiązującym przepisami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45422000-1, 45262300-4, 45262500-6, 45421000-4, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 135798.90
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany mgr Sylwester Zawadzki
Email wykonawcy: sylwester.zawadzki@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. Kard.Wyszyńskiego 12
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179580.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179580.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179580.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.