eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa dysków serwerowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-18

Ogłoszenie nr 510154647-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: Dostawa dysków serwerowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550127263-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 28881100000000, ul. ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 854-60-00, e-mail dzp@ump.edu.pl, faks 61 852-04 -55, 8546146.
Adres strony internetowej (url): www.ump.edu.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/ump

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa dysków serwerowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZWR-43/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa dysków serwerowych Seagate HDD 1.8TB SAS 2.5'' (ST1800MM0129) - 18 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia, który jest jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23414.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CompNor Miłosława Lechowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Owsiana 7/11
Kod pocztowy: 61-666
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt. 1) lit. a) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielone zostało w trybie z wolnej reki z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze wynikających z opisanych poniżej okoliczności. Obecnie wolna przestrzeń dyskowa macierzy jest na wyczerpaniu. Macierz jest krytycznym punktem infrastruktury informatycznej Uczelni, korzystają z niej wszystkie systemy uczelniane oraz niektóre systemy firm zewnętrznych wdrożone na Uczelni. Brak miejsca na dyskach będzie skutkował spowolnieniem działania wszystkich systemów lub w najgorszym wypadku ich całkowitym wyłączeniem lub awarią. Dodatkowo w chwili obecnej niemożliwe jest wdrażanie/uruchamianie nowych systemów. Zaistniałej sytuacji nie można było przewidzieć, gdyż została spowodowana niewłaściwym odczytem wolnej przestrzeni dyskowej z systemu zarządzania maszynami wirtualnymi oraz datastorage VMWare VCenter. System wskazywał, że pozostała znaczna ilość wolnej przestrzeni, gdy w rzeczywistości przekroczone zostało 90% zajętości dysków. Niewłaściwe wskazania były wynikiem awarii innej macierzy dyskowej - Infotrend, na której znajdowało się około 30% maszyn wirtualnych z systemami uczelnianymi. Awaria wpłynęła też na prawidłowe funkcjonowanie systemów uczelnianych, co widoczne było np. w przypadku korzystania z poczty uczelnianej. Obecnie na macierzy Infotrend znajduje się około 20% systemów, w większości są to systemy rzadko wykorzystywane lub archiwalne. Brak miejsca na drugiej sprawnej macierzy uniemożliwia zmigrowanie tych systemów oraz zagwarantowanie sprawnego ich działania. Tymczasowo systemy zostały zarchiwizowane celem ich zabezpieczenia, jednak bez szybkiego zwiększenia pojemności macierzy Fujitsu nie ma możliwości korzystania z nich oraz co najważniejsze nie ma obecnie możliwości tworzenia i wdrażania nowych systemów na potrzeby uczelni. Ponadto dane w systemach uczelnianych takich jak m.in.: poczta uczelniana, NAS (dyski sieciowe), COVID RedCAP (system do zbierania danych z Uczelnianego Laboratorium Koronawirusa), systemy e-learningowe (OLAT) przyrastają w bardzo szybkim tempie, co w niedługim czasie doprowadzi do wyłączenia poszczególnych systemów oraz spadku wydajności pozostałych, gdyż nie będzie możliwości gromadzenia tych danych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.