To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-18
Ogłoszenie nr 510154647-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: Dostawa dysków serwerowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550127263-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 28881100000000,
ul. ul. Fredry
10,
61-701
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 854-60-00, e-mail
dzp@ump.edu.pl, faks
61 852-04 -55, 8546146.
Adres strony internetowej (url): www.ump.edu.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/ump
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dysków serwerowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZWR-43/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: dostawa dysków serwerowych Seagate HDD 1.8TB SAS 2.5'' (ST1800MM0129) - 18 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia, który jest jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23414.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CompNor Miłosława Lechowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt. 1) lit. a) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielone zostało w trybie z wolnej reki z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze wynikających z opisanych poniżej okoliczności.
Obecnie wolna przestrzeń dyskowa macierzy jest na wyczerpaniu. Macierz jest krytycznym punktem infrastruktury informatycznej Uczelni, korzystają z niej wszystkie systemy uczelniane oraz niektóre systemy firm zewnętrznych wdrożone na Uczelni. Brak miejsca na dyskach będzie skutkował spowolnieniem działania wszystkich systemów lub w najgorszym wypadku ich całkowitym wyłączeniem lub awarią. Dodatkowo w chwili obecnej niemożliwe jest wdrażanie/uruchamianie nowych systemów. Zaistniałej sytuacji nie można było przewidzieć, gdyż została spowodowana niewłaściwym odczytem wolnej przestrzeni dyskowej z systemu zarządzania maszynami wirtualnymi oraz datastorage VMWare VCenter. System wskazywał, że pozostała znaczna ilość wolnej przestrzeni, gdy w rzeczywistości przekroczone zostało 90% zajętości dysków. Niewłaściwe wskazania były wynikiem awarii innej macierzy dyskowej - Infotrend, na której znajdowało się około 30% maszyn wirtualnych z systemami uczelnianymi. Awaria wpłynęła też na prawidłowe funkcjonowanie systemów uczelnianych, co widoczne było np. w przypadku korzystania z poczty uczelnianej. Obecnie na macierzy Infotrend znajduje się około 20% systemów, w większości są to systemy rzadko wykorzystywane lub archiwalne. Brak miejsca na drugiej sprawnej macierzy uniemożliwia zmigrowanie tych systemów oraz zagwarantowanie sprawnego ich działania. Tymczasowo systemy zostały zarchiwizowane celem ich zabezpieczenia, jednak bez szybkiego zwiększenia pojemności macierzy Fujitsu nie ma możliwości korzystania z nich oraz co najważniejsze nie ma obecnie możliwości tworzenia i wdrażania nowych systemów na potrzeby uczelni. Ponadto dane w systemach uczelnianych takich jak m.in.: poczta uczelniana, NAS (dyski sieciowe), COVID RedCAP (system do zbierania danych z Uczelnianego Laboratorium Koronawirusa), systemy e-learningowe (OLAT) przyrastają w bardzo szybkim tempie, co w niedługim czasie doprowadzi do wyłączenia poszczególnych systemów oraz spadku wydajności pozostałych, gdyż nie będzie możliwości gromadzenia tych danych.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.