eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa dysków serwerowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-14

Ogłoszenie nr 550127263-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.

Poznań: Dostawa dysków serwerowych. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 28881100000000, ul. ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 854-60-00, e-mail dzp@ump.edu.pl, faks 61 852-04 -55, 8546146.
Adres strony internetowej (url): www.ump.edu.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/ump

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dysków serwerowych.
Numer referencyjny ZWR-43/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa dysków serwerowych Seagate HDD 1.8TB SAS 2.5'' (ST1800MM0129) - 18 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do zaproszenia do negocjacji.

II.5) Główny Kod CPV: 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1) lit. a) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie udzielone zostanie w trybie z wolnej reki z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze wynikających z opisanych poniżej okoliczności. Obecnie wolna przestrzeń dyskowa macierzy jest na wyczerpaniu. Macierz jest krytycznym punktem infrastruktury informatycznej Uczelni, korzystają z niej wszystkie systemy uczelniane oraz niektóre systemy firm zewnętrznych wdrożone na Uczelni. Brak miejsca na dyskach będzie skutkował spowolnieniem działania wszystkich systemów lub w najgorszym wypadku ich całkowitym wyłączeniem lub awarią. Dodatkowo w chwili obecnej niemożliwe jest wdrażanie/uruchamianie nowych systemów. Zaistniałej sytuacji nie można było przewidzieć, gdyż została spowodowana niewłaściwym odczytem wolnej przestrzeni dyskowej z systemu zarządzania maszynami wirtualnymi oraz datastorage VMWare VCenter. System wskazywał, że pozostała znaczna ilość wolnej przestrzeni, gdy w rzeczywistości przekroczone zostało 90% zajętości dysków. Niewłaściwe wskazania były wynikiem awarii innej macierzy dyskowej - Infotrend, na której znajdowało się około 30% maszyn wirtualnych z systemami uczelnianymi. Awaria wpłynęła też na prawidłowe funkcjonowanie systemów uczelnianych, co widoczne było np. w przypadku korzystania z poczty uczelnianej. Obecnie na macierzy Infotrend znajduje się około 20% systemów, w większości są to systemy rzadko wykorzystywane lub archiwalne. Brak miejsca na drugiej sprawnej macierzy uniemożliwia zmigrowanie tych systemów oraz zagwarantowanie sprawnego ich działania. Tymczasowo systemy zostały zarchiwizowane celem ich zabezpieczenia, jednak bez szybkiego zwiększenia pojemności macierzy Fujitsu nie ma możliwości korzystania z nich oraz co najważniejsze nie ma obecnie możliwości tworzenia i wdrażania nowych systemów na potrzeby uczelni. Ponadto dane w systemach uczelnianych takich jak m.in.: poczta uczelniana, NAS (dyski sieciowe), COVID RedCAP (system do zbierania danych z Uczelnianego Laboratorium Koronawirusa), systemy e-learningowe (OLAT) przyrastają w bardzo szybkim tempie, co w niedługim czasie doprowadzi do wyłączenia poszczególnych systemów oraz spadku wydajności pozostałych, gdyż nie będzie możliwości gromadzenia tych danych


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

CompNor; Miłosława Lechowska , , ul. Owsiana 7/11 , 61-666, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.