eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZIELONY PRZYSTANEK AUTOBUSOWY W CENTRUM MIASTA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-17

Ogłoszenie nr 510153576-N-2020 z dnia 17-08-2020 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ZIELONY PRZYSTANEK AUTOBUSOWY W CENTRUM MIASTA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551544-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36908843400000, ul. Zjednoczenia 110 C, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 62 322 91 97, e-mail dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl, faks 68 322-91-11.
Adres strony internetowej (url): https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZIELONY PRZYSTANEK AUTOBUSOWY W CENTRUM MIASTA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ.260.72.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "ZIELONY PRZYSTANEK AUTOBUSOWY W CENTRUM MIASTA". 1. Przedsięwzięcie będzie polegało m.in. zaprojektowaniu i wykonaniu robót w ramach zadania pn.: "ZIELONY PRZYSTANEK AUTOBUSOWY W CENTRUM MIASTA" dla dwóch obiektów tj. obiekt 1 - przystanek autobusowy przy al. Wojska Polskiego (Elżbietanki) na działce nr 227/5 w obrębie ewidencyjnym nr 19 oraz obiekt 2 -przystanek autobusowy przy ul. Bohaterów Westerplatte na działce nr 112/5 w obrębie ewidencyjnym nr 18, zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PF-U), wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, 2. Prace/roboty budowlane składające się na Przedmiot Umowy, będą realizowane w 2 (dwóch) Etapach i dotyczą realizacji 2 (dwóch) obiektów : 1) Etap I obejmuje: a) wykonanie Dokumentacji Projektowej w oparciu o PF-U i przedłożenie tejże Dokumentacji Zamawiającemu, celem zatwierdzenia; b) dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa), w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego Dokumentację Projektową, skutecznych zgłoszeń robót; 2) Etap II obejmuje kompleksowe wykonanie robót, w tym: a)wykonanie prac związanych z przygotowaniem terenu pod inwestycję; b)zakup i wykonanie robót montażowych - urządzeń małej architektury, zgodnie z PFU, załącznikami do SIWZ oraz opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową; c)kompleksowa budowa zielonych ścian wraz z automatycznym systemem nawadniającym i jego sterowaniem, nasadzeniem roślin i ich pielęgnacją; d)zakup i montaż nowej wiaty przystankowej, w obiekcie 1; e)wykonaniu zielonego dachu na wiacie przystankowej typu ekstensywnego wraz z jego nawadnianiem, nasadzeniem roślin i ich pielęgnacją, w obiekcie 1; f)zakup roślin, wykonanie prac związanych z ich nasadzeniem na terenie objętym inwestycją (wokół obiektów); g)zapewnienie rocznej pielęgnacji roślin, zgodnie z załącznikiem nr I.6 do SIWZ; h)oraz wszelkich innych prac/robót budowlanych jakie okażą się konieczne dla należytej realizacji Przedmiotu Umowy; i)udzielenie rękojmi i gwarancji na zrealizowane: Dokumentację Projektową oraz prace/roboty budowlane zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy; j) pełnienie nadzoru autorskiego k) po zakończeniu realizacji robót budowlanych: - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji Powykonawczej; - złożenie w imieniu Zamawiającego (w oparciu o stosowne pełnomocnictwo udzielone Wykonawcy) do właściwego organu nadzoru budowlanego kompletnego (tj. zawierającego wszystkie wymagane prawem załączniki) wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej instalacji/zawiadomienia o zakończeniu budowy o ile wymagać tego będą obowiązujące przepisy; - uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanej instalacji oraz dokonanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy poprzez uzyskanie zaświadczenia od uprawnionego organu nadzoru budowlanego o braku podstaw do wniesienia sprzeciw. 3) Inwestycja zostanie zrealizowana na części nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr: 227/5 obr.: 19 (obiekt 1) oraz 112/5 obr.: 18 (obiekt 2) w Zielonej Górze. 4) Szczegółowy zakres Przedmiotu Umowy zawarty jest w SIWZ i jej załącznikach, w tym PF-U, stanowiących integralną część niniejszej Umowy. 5)Przedmiot Umowy musi być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się bezpośrednio do użytkowania, po dokonaniu wszystkich czynności odbiorowych, przeprowadzeniu testów (Odbiorów Częściowych oraz Odbioru Końcowego) oraz uzyskaniu wszelkich pozwoleń i zgód na użytkowanie Przedmiotu Umowy oraz po dokonaniu skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy. 6)Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania Przedmiotu Umowy w oparciu o treść: a) Oferty Wykonawcy; b) SIWZ i jej Załączników, w szczególności PF-U - stanowiących integralną część niniejszej Umowy; c) postanowień niniejszej Umowy; d) Harmonogramu rzeczowo-finansowego i pozostałych załączników stanowiących integralną część niniejszej Umowy; e) innych dokumentów zgromadzonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z wyłączeniem oferty Wykonawcy, które to, najpóźniej w dniu podpisania niniejszej Umowy, zostały przez Zamawiającego przekazane Wykonawcy (wyjaśnienia treści SIWZ).7) Wykonawca niniejszym zobowiązuje się, iż nie będzie używał w Dokumentacji Projektowej wskazania pochodzenia materiałów i/lub wyrobów(patent, typ, marka, znak towarowy, producent, dostawca), o których mowa w art. 30 ust. 1 i 2 PZP. W rozwiązaniach projektowych zastosowane będą wyroby (materiały i urządzenia) budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z ustawą PrBud oraz ustawą z dnia 9 stycznia 2020 r. o wyrobach budowlanych (j. t. Dz.U. 2020 poz. 215ze zm.). Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu ewentualne propozycje zmian technologii, wyrobów lub sposobów realizacji wykonania przyszłych robót budowlanych, jeżeli mogą one w istotny sposób wpłynąć na obniżenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 8) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 9) Wszelkie materiały i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, stosownie do treści art. 10 PrBud. oraz być fabrycznie nowe. 10) Wykonawca przekaże do właściwego Zarządu Dróg informację o terminach i miejscach planowanych prac wykonywanych w pasach drogowych, zapewni organizację ruchu w pasie drogowym na czas wykonywania prac przy drzewach przyulicznych w uzgodnieniu z Zarządem Dróg oraz zgłosi potrzebę zajęcia pasa drogowego. Jeżeli będzie wymagany zatwierdzony projekt organizacji ruchu Wykonawca pokryje jego koszty oraz przedłoży go INTZ przed przystąpieniem do prac. 11)Zamawiający nie przewiduje dla Wykonawców zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12) W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca: a) dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia i jego otoczenia. b) szczegółowe zapoznanie się z PF-U. c) zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 13) Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji (szczegóły w projekcie umowy, zał. I.3 do specyfikacji) tj.: a) 3 lata na całość wykonanej Dokumentacji Projektowej; b) 3 lata na cały zakres realizowanych prac/robót budowlanych; c) 12 miesięcy gwarancji na zieleń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45112000-5, 45111000-8, 45111291-4, 45112700-2, 45112710-5, 45112711-2, 45112712-9, 45112720-8, 45212120-3, 45233161-5, 45236000-0, 45233200-1, 45315300-1, 45310000-3, 71320000-7, 71220000-6, 71354000-4, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 207725
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SORTED Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chyliczki, ul. Wschodnia 27B, 05-500 Piaseczno
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 243393
Oferta z najniższą ceną/kosztem 243393
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 387450
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.