To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-17
Ogłoszenie nr 510153576-N-2020 z dnia 17-08-2020 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ZIELONY PRZYSTANEK AUTOBUSOWY W CENTRUM MIASTA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551544-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36908843400000,
ul. Zjednoczenia
110 C,
65-120
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
62 322 91 97, e-mail
dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl, faks
68 322-91-11.
Adres strony internetowej (url): https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIELONY PRZYSTANEK AUTOBUSOWY W CENTRUM MIASTA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ.260.72.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "ZIELONY PRZYSTANEK AUTOBUSOWY W CENTRUM MIASTA". 1. Przedsięwzięcie będzie polegało m.in. zaprojektowaniu i wykonaniu robót w ramach zadania pn.: "ZIELONY PRZYSTANEK AUTOBUSOWY W CENTRUM MIASTA" dla dwóch obiektów tj. obiekt 1 - przystanek autobusowy przy al. Wojska Polskiego (Elżbietanki) na działce nr 227/5 w obrębie ewidencyjnym nr 19 oraz obiekt 2 -przystanek autobusowy przy ul. Bohaterów Westerplatte na działce nr 112/5 w obrębie ewidencyjnym nr 18, zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PF-U), wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, 2. Prace/roboty budowlane składające się na Przedmiot Umowy, będą realizowane w 2 (dwóch) Etapach i dotyczą realizacji 2 (dwóch) obiektów : 1) Etap I obejmuje: a) wykonanie Dokumentacji Projektowej w oparciu o PF-U i przedłożenie tejże Dokumentacji Zamawiającemu, celem zatwierdzenia; b) dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa), w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego Dokumentację Projektową, skutecznych zgłoszeń robót; 2) Etap II obejmuje kompleksowe wykonanie robót, w tym: a)wykonanie prac związanych z przygotowaniem terenu pod inwestycję; b)zakup i wykonanie robót montażowych - urządzeń małej architektury, zgodnie z PFU, załącznikami do SIWZ oraz opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową; c)kompleksowa budowa zielonych ścian wraz z automatycznym systemem nawadniającym i jego sterowaniem, nasadzeniem roślin i ich pielęgnacją; d)zakup i montaż nowej wiaty przystankowej, w obiekcie 1; e)wykonaniu zielonego dachu na wiacie przystankowej typu ekstensywnego wraz z jego nawadnianiem, nasadzeniem roślin i ich pielęgnacją, w obiekcie 1; f)zakup roślin, wykonanie prac związanych z ich nasadzeniem na terenie objętym inwestycją (wokół obiektów); g)zapewnienie rocznej pielęgnacji roślin, zgodnie z załącznikiem nr I.6 do SIWZ; h)oraz wszelkich innych prac/robót budowlanych jakie okażą się konieczne dla należytej realizacji Przedmiotu Umowy; i)udzielenie rękojmi i gwarancji na zrealizowane: Dokumentację Projektową oraz prace/roboty budowlane zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy; j) pełnienie nadzoru autorskiego k) po zakończeniu realizacji robót budowlanych: - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji Powykonawczej; - złożenie w imieniu Zamawiającego (w oparciu o stosowne pełnomocnictwo udzielone Wykonawcy) do właściwego organu nadzoru budowlanego kompletnego (tj. zawierającego wszystkie wymagane prawem załączniki) wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej instalacji/zawiadomienia o zakończeniu budowy o ile wymagać tego będą obowiązujące przepisy; - uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanej instalacji oraz dokonanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy poprzez uzyskanie zaświadczenia od uprawnionego organu nadzoru budowlanego o braku podstaw do wniesienia sprzeciw. 3) Inwestycja zostanie zrealizowana na części nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr: 227/5 obr.: 19 (obiekt 1) oraz 112/5 obr.: 18 (obiekt 2) w Zielonej Górze. 4) Szczegółowy zakres Przedmiotu Umowy zawarty jest w SIWZ i jej załącznikach, w tym PF-U, stanowiących integralną część niniejszej Umowy. 5)Przedmiot Umowy musi być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się bezpośrednio do użytkowania, po dokonaniu wszystkich czynności odbiorowych, przeprowadzeniu testów (Odbiorów Częściowych oraz Odbioru Końcowego) oraz uzyskaniu wszelkich pozwoleń i zgód na użytkowanie Przedmiotu Umowy oraz po dokonaniu skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy. 6)Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania Przedmiotu Umowy w oparciu o treść: a) Oferty Wykonawcy; b) SIWZ i jej Załączników, w szczególności PF-U - stanowiących integralną część niniejszej Umowy; c) postanowień niniejszej Umowy; d) Harmonogramu rzeczowo-finansowego i pozostałych załączników stanowiących integralną część niniejszej Umowy; e) innych dokumentów zgromadzonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z wyłączeniem oferty Wykonawcy, które to, najpóźniej w dniu podpisania niniejszej Umowy, zostały przez Zamawiającego przekazane Wykonawcy (wyjaśnienia treści SIWZ).7) Wykonawca niniejszym zobowiązuje się, iż nie będzie używał w Dokumentacji Projektowej wskazania pochodzenia materiałów i/lub wyrobów(patent, typ, marka, znak towarowy, producent, dostawca), o których mowa w art. 30 ust. 1 i 2 PZP. W rozwiązaniach projektowych zastosowane będą wyroby (materiały i urządzenia) budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z ustawą PrBud oraz ustawą z dnia 9 stycznia 2020 r. o wyrobach budowlanych (j. t. Dz.U. 2020 poz. 215ze zm.). Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu ewentualne propozycje zmian technologii, wyrobów lub sposobów realizacji wykonania przyszłych robót budowlanych, jeżeli mogą one w istotny sposób wpłynąć na obniżenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 8) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 9) Wszelkie materiały i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, stosownie do treści art. 10 PrBud. oraz być fabrycznie nowe. 10) Wykonawca przekaże do właściwego Zarządu Dróg informację o terminach i miejscach planowanych prac wykonywanych w pasach drogowych, zapewni organizację ruchu w pasie drogowym na czas wykonywania prac przy drzewach przyulicznych w uzgodnieniu z Zarządem Dróg oraz zgłosi potrzebę zajęcia pasa drogowego. Jeżeli będzie wymagany zatwierdzony projekt organizacji ruchu Wykonawca pokryje jego koszty oraz przedłoży go INTZ przed przystąpieniem do prac. 11)Zamawiający nie przewiduje dla Wykonawców zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12) W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca: a) dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia i jego otoczenia. b) szczegółowe zapoznanie się z PF-U. c) zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 13) Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji (szczegóły w projekcie umowy, zał. I.3 do specyfikacji) tj.: a) 3 lata na całość wykonanej Dokumentacji Projektowej; b) 3 lata na cały zakres realizowanych prac/robót budowlanych; c) 12 miesięcy gwarancji na zieleń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45112000-5, 45111000-8, 45111291-4, 45112700-2, 45112710-5, 45112711-2, 45112712-9, 45112720-8, 45212120-3, 45233161-5, 45236000-0, 45233200-1, 45315300-1, 45310000-3, 71320000-7, 71220000-6, 71354000-4, 77300000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
207725
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SORTED Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
243393
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





