eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Zaprojektowanie, dostawa i wykonanie montażu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej do 50 kW na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-14

Ogłoszenie nr 510152996-N-2020 z dnia 14-08-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie: Zaprojektowanie, dostawa i wykonanie montażu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej do 50 kW na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553215-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29116843200000, ul. Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 38-73-512, e-mail dpsmnichow@gmail.com, faks 41 38-73-512.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Powiatu Jędrzejowskiego)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie, dostawa i wykonanie montażu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej do 50 kW na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPS III.263.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i wykonanie montażu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej do 50 kW na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie . Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę i wykonanie montażu instalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie". Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje w szczególności: 1) Prace projektowe, to jest czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia poprzez m.in.: a) inwentaryzację faktycznego stanu technicznego terenu pod budowę instalacji fotowoltaicznej na dzień rozpoczęcia montażu instalacji; b) opracowanie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb Użytkowników dokumentacji technicznej wykonawczej obejmującej: - część opisową, - niezbędne obliczenia parametrów technicznych do wykonania instalacji; - dobór zabezpieczeń przepięciowych i ochrony przed porażeniem, - dobór kabli i zabezpieczeń nadprądowych, - współdziałanie z instalacją odgromową, - schematy, rzuty, rysunki konstrukcji montażowej pod panele w zakresie niezbędnym z punktu widzenia realizacji instalacji, - wypełnione zgłoszenia o przyłączenie mikroinstalacji do sieci dystrybucyjnej (PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin), - karty katalogowe oraz certyfikaty dopuszczenia do użytku zastosowanych komponentów, - certyfikaty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do instalowania systemów fotowoltaicznych, c) uzyskanie w oparciu o zatwierdzone dokumentacje, właściwych decyzji administracyjnych wynikających z przepisów prawa oraz wszelkich dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym właściwych opinii, uzgodnień rzeczoznawców, gestorów sieci i jednostek administracji, materiałów geodezyjnych oraz dodatkowych analiz i opracowań pomocniczych w niezbędnym zakresie. 2) Dostawa kompletnej instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędnym osprzętem 3) Wykonanie prac instalacyjnych w zakresie prac kompletnych instalacji zgodnie z opracowaną dokumentacją (po uzyskaniu wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń) oraz dostosowanie istniejących urządzeń do prawidłowego współdziałania z wykonaną instalacją z uwzględnieniem niezbędnych prac towarzyszących, w tym w szczególności: a) weryfikację stanu instalacji elektrycznej obiektu, b) montaż niezbędnych konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, c) montaż paneli fotowoltaicznych, d) montaż falowników, e) położenie okablowania do podłączenia paneli fotowoltaicznych, f) zamontowanie rozdzielnicy dla obsługi paneli fotowoltaicznych, g) podłączenie rozdzielnicy paneli (instalacji) fotowoltaicznych do systemu elektroenergetycznego inwestora, h) uruchomienie i rozruch instalacji stanowiących przedmiot zamówienia, i) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią energetyczną, j) instruktaż dotyczący bezpiecznej obsługi instalacji osoby wskazanej przez właściciela nieruchomości, k) wydanie protokołów ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji uziemienia; l) przygotowanie zgłoszeń przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej; m) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. 4) Wykonanie niezbędnych prac budowlanych umożliwiających prawidłowe wykonanie prac instalacyjnych, w tym m.in.: a) wykonanie przejść przez przegrody (strop, ściany) dla przewodów i ich zabezpieczenie, b) uszczelnienie przepustów w miejscach przejść tras kablowych, c) wykonanie napraw powierzchni obiektów przeznaczonych do montażu urządzeń; d) wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0


Dodatkowe kody CPV: 71314100-3, 71320000-7, 71323100-9, 71326000-9, 45300000-0, 45311200-2, 45312310-3, 45315300-1, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 231000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMART EPC Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Portowa 28
Kod pocztowy: 44-102
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249480
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186882
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 313650
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.