To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-13
Ogłoszenie nr 510151829-N-2020 z dnia 13-08-2020 r.
Gmina Nisko: ZAKUP SPRZĘTU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP ZARZECZE ORAZ OSP W NOWOSIELCU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, że zadanie pn: ZAKUP SPRZĘTU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP ZARZECZE ORAZ OSP W NOWOSIELCU realizowane jest w ramach projektu pn. "Podniesienie bezpieczeństwa i poprawa efektywności działania systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie Gminy i Miasta Nisko" - Nr projektu RPPK.04.01.00-18-0049/19-00, jest współfinansowane w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr IV ,,Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561227-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nisko, Krajowy numer identyfikacyjny 54413100000000,
ul. Plac Wolności
14,
37-400
Nisko, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
15 8415643, 15 8415638, e-mail
przetargi@nisko.pl, faks
158 415 630.
Adres strony internetowej (url): www.nisko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP SPRZĘTU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP ZARZECZE ORAZ OSP W NOWOSIELCU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.29.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu na potrzeby podniesienia jakości działania jednostek OSP wchodzących w skład Krajowego Systemu-Gaśniczego z terenu Gminy i Miasta Nisko, w tym dla jednostek OSP Zarzecze oraz OSP Nowosielec. Dostawa realizowana jest dla potrzeb osób fizycznych jako element wyposażenia jednostek OSP zarówno dla strażaków jak i poszkodowanych w wypadku, jak również do realizacji działań w obszarze wystąpienia katastrof budowlanych, klęsk naturalnych oraz prowadzenia działań ratowniczo-gaśniczych. 3.2 Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawiają się następująco: 1) Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w Załączniku nr 6 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych. Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny, gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem beż żadnych dodatkowych zakupów. 2) Wykonawca oświadcza, że oferowany sprzęt i urządzenia posiadają deklaracje zgodności CE potwierdzające, że wyroby spełniają wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych. 3) Sprzęt medyczny powinien być zgodny z Krajowym Systemem Ratownictwa Gaśniczego i zgłoszony do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 4) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art.29 ust.4 ustawy Pzp. 5) Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art.29 ust.5 ustawy Pzp. 6) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na zrealizowany przedmiot zamówienia minimalnego 2 letniego okresu gwarancji i 2 letniego okresu rękojmi od wydana rzeczy i jego odbioru przez zamawiającemu. Jednocześnie wydłużenie w/w okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert. - pkt 15 SIWZ 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w pkt 8 niniejszej SIWZ. Wprowadzenie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3.4. Zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia to należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w załączonej dokumentacji. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt 2 i ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art.30 ust.1 pkt 2 i ust.3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". 3.5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 3.6. Wykonawca w przypadku opóźnienia lub nienależytego wykonania dostaw z winy wykonawcy zwróci zamawiającemu w pełnej wysokości korzyści wynikające z utraty dotacji, pożyczki lub innej formy dofinansowania zadania będącego przedmiotem umowy a spowodowanej opóźnieniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
213708.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRE-MAX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
262799.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Zakup i sukcesywna dostawa art. spożywczych, tj. owoce i warzywa oraz jajka dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów w Nisku w 2026 r.
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych (wartości niematerialne i prawne) dla ZS w Jeżowem oraz RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. Kościuszki
więcej: przetargi w Nisku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





