To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-13
Ogłoszenie nr 510151826-N-2020 z dnia 13-08-2020 r.
Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do działu żywienia w WZLP w Olsztynie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560358-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 29548400000000,
ul. Aleja Wojska Polskiego
35,
10-228
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 6785353, 6785300, e-mail
wzlp@wzlp.pl , faks
896 785 300.
Adres strony internetowej (url): www.wzlp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do działu żywienia w WZLP w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców do działu żywienia WZLP w Olsztynie. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Minimalne wymagania dla wszystkich produktów, zgodnie z nimi produkty powinny być: 1) Całe (w zależności od produktu), 2) Zdrowe - nie dopuszcza się produktów z objawami gnicia lub zepsucia, które czynią je niezdatnymi do spożycia, 3) Czyste, praktycznie wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych ( w zależności od produktu dopuszczalne są odchylenia dotyczące śladów ziemi), 4) Praktycznie wolne od szkodników, 5) Praktycznie wolne od uszkodzeń spowodowane przez szkodniki, 6) Bez nadmiernego zwilgocenia powierzchniowego, 7) Bez obcych zapachów i/lub smaków, 8) Dostatecznie rozwinięte i odpowiednio dojrzałe, 9) Inne dodatkowe wymagania w zależności od produktu. Tolerancja do 10% produktów nie spełniających ustalonych wymagań, co do wielkości. Dopuszcza się następujące nieznaczne wady pod warunkiem, że wady te nie wpływają na ogólny wygląd produktu, jego jakość oraz jakość przechowywania: - nieznaczne wady kształtu, - nieznaczne wady wybarwienia, powinny one być wolne od oparzelin słonecznych, obić i wad spowodowanych np. gradobiciem 3. Jakość towaru, będącego przedmiotem zamówienia, określają obowiązujące normy jakościowe. Dostawy w/w produktów realizowane będą zgodnie z wymaganiami systemu kontroli żywności HACCP (oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ) 4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, z zastrzeżeniem, że dostawy będą sukcesywne, stosownie do potrzeb. 5. Środki transportu przewożące przedmiot zamówienia muszą posiadać aktualne zaświadczenie z inspekcji sanitarnej o spełnieniu warunków koniecznych o spełnieniu warunków koniecznych do przewozu warzyw i owoców oraz odpowiadać wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252) i prawie unijnym. (oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 03221000-6
Dodatkowe kody CPV: 03222000-3, 15331000-7, 03212100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162430.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handel Okrężny Hurt-Detal Art. Spożywczo- Rolnymi oraz Transport Usługowy Lucjan Dymitriew
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
170551.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa notebooków, jednostek centralnych oraz monitorów dla CBZC Zarząd w Olsztynie (4 zadania częściowe)
- Ochrona fizyczna osób, dozór mienia, obsługa portierni biura RDLP w Olsztynie
- Umowa ramowa na dostawę drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych - 4 oddzielne zadania częściowe
- Dostawa sukcesywna szkiełek mikroskopowych i płytek wielodołkowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie na 2026 r.
- Sukcesywne dostawy środków spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrem w 2026r.
- Sukcesywne dostawy warzyw, kiszonek, owoców i ziemniaków do Zakładu Karnego w Czarnem oraz Zakładu Karnego w Czarnem Oddział Zewnętrzny w Złotowie w okresie 2025/2026 r.
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Różance w I połowie 2026 r.
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Opolu
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





