To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-12
Ogłoszenie nr 510151096-N-2020 z dnia 12-08-2020 r.
Sąd Okręgowy w Łomży: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących, faksów dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559347-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Łomży, Krajowy numer identyfikacyjny 57063100000000,
ul. ul. Dworna
16,
18-400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 166 282, e-mail
gospod@lomza.so.gov.pl, faks
086 2166281 w. 110.
Adres strony internetowej (url): www.lomza.so.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.lomza.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących, faksów dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DSO-241-183/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących, faksów, oryginalnych, nowych, wcześniej nie używanych, nie przerabianych, nieregenerowanych, powstałych w cyklu produkcyjnym z użyciem 100 % nowych komponentów. 2. Materiały eksploatacyjne były zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt i producenta produktu zarówno na opakowaniu jak i obudowie tonera, symbol materiału powinien jednoznacznie identyfikować jego przeznaczenie do odpowiedniego urządzenia. 3. Materiały eksploatacyjne były kompatybilne pod względem technicznym i funkcjonalnym z urządzeniami, a ich użycie nie naruszały gwarancji producenta urządzeń, w których będą zainstalowane oraz nie naruszały praw patentowych. 4. Praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących / kopiujących musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości kopii. 5. Materiały eksploatacyjne muszą być wyposażone w odpowiednie układy elektroniczne np. chipy zliczające, kompatybilne z urządzeniem oraz aktualnym oprogramowaniem sterującym urządzenia. 6. Materiały eksploatacyjne mają być w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania. 7. Termin przydatności do użycia musi wynosić nie mniej niż 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru materiałów eksploatacyjnych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, pod warunkiem, że: 8.1 dostarczone materiały eksploatacyjne zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub lepszych niż materiały oryginalne tj. spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, 8.2 dostarczone materiały eksploatacyjne nie naruszą praw i roszczeń z tytułu gwarancji urządzeń, w których będą eksploatowane (większość posiadanych przez sądy urządzeń jest nowa i objęta okresem gwarancyjnym), 8.3 są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty oryginalne, 8.4 posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, 8.5 pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, 8.6 do oferty Wykonawca dołączy dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie równoważności, 8.7 jakość druku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku (kopii) winny odpowiadać materiałom eksploatacyjnym będącymi wyrobami producenta urządzeń, w których materiały będą zainstalowane, tj. produktom oryginalnym lub je przewyższać również w zakresie bezawaryjnej pracy urządzenia, 8.8 Zamawiający niezależnie od ww. wymagań, w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych, zażąda od Wykonawcy złożenia oświadczenia następującej treści: Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne równoważne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą z nim w pełni współpracowały, a w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt, 8.9 posiadają aktualny na czas składania ofert Certyfikat wystawiony przez niezależny od producenta podmiot do kontroli jakości poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC24711 oraz raporty z testów wystawione zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 (dot. tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych) przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości, posiadającą certyfikat akredytacji wydany przez Polskie Centrum Akredytacji aktualny na dzień składania ofert, potwierdzający, że podmiot uprawniony do kontroli jakości posiada laboratorium badawcze akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 9.1 Cześć I - dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Łomży,ul. Dworna 16, 18-400 Łomża. Załącznik nr 2 - formularz cenowy, wskazuje minimalne parametry materiału eksploatacyjnego, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony, zamawianą ilość. 9.2 Cześć II - dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Grajewie. Załącznik nr 3 - formularz cenowy, wskazuje minimalne parametry materiału eksploatacyjnego, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość. 9.3 Cześć III - dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem. Załącznik nr 4 - formularz cenowy, wskazuje minimalne parametry materiału eksploatacyjnego, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość. 9.4 Cześć IV - dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Zambrowie. Załącznik nr 5 - formularz cenowy, wskazuje minimalne parametry materiału eksploatacyjnego, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość. 10. Zamawiane materiały należy dostarczyć i wnieść do wskazanych pomieszczeń w budynkach poszczególnych sądów. 11. Na dostarczone materiały eksploatacyjne Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 13. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga złożenia oferty w oparciu o dokumenty zawarte w specyfikacji. 14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30125120-8, 30124300-7, 30125100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Łomży |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14468
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlat Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17795.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Grajewie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17455
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa KOMAX 9 sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21469.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18275
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa KOMAX 9 sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22478.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Zambrowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38384
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JM DATA Sp. z o.o. Sp. K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47212.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Świadczenie usług transportu pacjentów dializowanych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dzierżawa rezonansu magnetycznego z wyposażeniem w kontenerze mobilnym dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup karetki ratunkowej - Przedsięwzięcie Rozwój infrastruktury diagnostyki i leczenia onkologicznego Szp. Woj. im. Kard. S. Wyszyńskiego w Łomży" realizowane w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Budowa drogi gminnej nr 152122B droga we wsi Nowe Wyrzyki
- Zakup z dostawą materiałów betonowych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Wykonanie robót budowlano - instalacyjnych związanych z przebudową jezdni, wjazdów i wyjazdów w zakresie montażu systemu parkingowego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.50.2025 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i innych urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- TPm-52/25 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz usługi serwisowe dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa tonerów, tuszy, bębnów, etykiet oraz rolek termicznych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.