To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-12
Ogłoszenie nr 510150261-N-2020 z dnia 12-08-2020 r.
Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego: Dostawa materiałów piśmienno-biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563518-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 11296410000000,
ul. ul. Armii Krajowej
7,
98-200
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 271 942, e-mail
spzozsieradz@lodzkie.pl, faks
438 275 452.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalsieradz.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpitalsieradz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów piśmienno-biurowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP.215-18/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa materiałów piśmienno-biurowych w Zadaniu powyżej 30 000 Euro
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30192000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
193425.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HUTROWNIA MARKER MACIEJ JANKOWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
229669.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158723.54
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HUTROWNIA MARKER MACIEJ JANKOWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
160211.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin wieprzowych, wołowych) dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sieradzu"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych - drobiu dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sieradzu
- Dostawa sprzętów komputerowych
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin wieprzowych, wołowych, drobiowych oraz tłuszczów zwierzęcych) dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Wsparcie wychowania przedszkolnego w gminie Gostycyn"
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- "Dostawa: artykułów papierniczych i biurowych"
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
- Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg" wzmocnienie potencjału GOKiR w Wilkasach w celu rozwoju publicznie dostępnej nowoczesnej infrastruktury kultury,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.