To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-11
Ogłoszenie nr 510150165-N-2020 z dnia 11-08-2020 r.
AMW SINEVIA Sp. z o.o.: Zakup i dostawa wyrobów stalowych dla potrzeb budowy garażu C1 na terenie PST-2 dla JW. 4408 Sulechów - zadanie nr 24391
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555648-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000,
ul. ul. Ignacego Paderewskiego
6,
05-100
Nowy Dwór Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 101 21 00 do 03, e-mail
biuro@amwsinevia.pl, faks
22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyrobów stalowych dla potrzeb budowy garażu C1 na terenie PST-2 dla JW. 4408 Sulechów - zadanie nr 24391
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SVA/K/4620/22/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów stalowych dla potrzeb budowy garażu C1 na terenie PST-2 dla JW. 4408 Sulechów - zadanie nr 24391. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ -formularz cenowy. Wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić dostawę wyrobów stalowych do ślusarni KZB Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12, 63-700 Krotoszyn. Rozładunek materiałów jest po stronie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 20% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 20% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 14.62.20.00 - Stal
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
96367.73
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROMOS Sp. z o.o., ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
110028.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-266/2025 Kompleksowa dostawa ciepła wraz z obsługą systemu ciepłowniczego w sezonie letnim, w kotłowni parowej na paliwo stałe w budynku nr 23, w kompleksie wojskowym w Kołobrzegu.
- SVA/4620-292/2025: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji źródeł ciepła zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego w m. Hajnówka
- SVA/4620-299/2025: Remont kotłowni gazowej oraz instalacji c.o. w budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Lesko
- SVA/4620-281/2025: Remont budynków nr 102 oraz nr 70 na terenie kompl. wojsk. w m. Pomiechówek
- SVA/4620-271/2025 Zakup sprzętu do utrzymania terenów zewnętrznych na potrzeby realizacji usług realizowanych przez Dział Utrzymania Czystości AMW Sinevia Sp. z o. o.
- SVA/4620-270/2025: Zakup sprzętu do utrzymania terenów zewnętrznych na potrzeby realizacji usług realizowanych przez Dział Utrzymania Czystości AMW Sinevia Sp. z o. o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.