eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siekierczyn › Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-10

Ogłoszenie nr 510148684-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.

Gmina Siekierczyn: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548032-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Siekierczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 23082156900000, ul. Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 221 778, e-mail ug@siekierczyn.pl, faks 757 221 750.
Adres strony internetowej (url): www.bip.siekierczyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych" o długości 995 mb. W ramach zamówienia należy wykonać: 1. odtworzenie pasa drogowego poprzez odcinkowe podebranie skarp oraz wykonanie koryta drogi o średniej głębokości 30 cm, na całej szerokości jezdni i poboczy, tj. 4 m z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 15 m, 2. korytowanie o głębokości 20 cm na zjazdach i projektowanej mijance drogowej, 3. ułożenie warstwy odcinająco-odsączającej gr. 10 cm, szer. 4 m, z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 15 m, 4. ułożenie warstwy dolnej podbudowy gr. po 10 cm z mieszanki bazaltowej 0-63 mm, szer. 4 m, z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 15 m, 5. ułożenie warstwy górnej podbudowy gr. po 10 cm z mieszanki bazaltowej 0-31,5 mm, szer. 4 m, z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 15 m, 6. dwuwarstwową nawierzchnię asfaltową o szerokości 3 m, z poszerzeniem na wyjeździe na drogę powiatową do 14 m, 7. formowanie poboczy drogi szer. po 50 cm z destruktu asfaltowego śr. gr. 7 cm, 8. zjazdy drogowe i mijankę drogową, 9. elementy odwodnienia podłużnego i poprzecznego drogi (sączki poprzeczne z kruszywa). 2) Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu: 1. powierzchnia podbudowy tłuczniowej - 4.062,5 m2, 2. powierzchnia nawierzchni asfaltowej - 3.067,50 m2 3. zjazdy drogowe - 98,0 m2, 4. mijanki drogowe - 60 m2, 5. powierzchnia poboczy - 995,05 m2 6. długość drogi objętej modernizacją - 995 mb. 3) Szczegółowy opis zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1. dokumentacja projektowa, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3. przedmiar robót. 4) W ofercie należy również uwzględnić koszty: 1. urządzenia, utrzymania i zabezpieczenia terenu budowy wraz z zapleczem budowy, 2. wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 3. uzgodnienia tymczasowej organizacji ruchu, 4. utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy), 5. utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, 6. zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 7. demontażu obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru, 8. przewiezienia na wskazane przez Zamawiającego miejsce materiału pochodzącego z rozbiórek, w tym urobek pochodzący z wykonania robót ziemnych oraz gruz i drewno, 9. przewiezienia materiału pochodzącego z rozbiórek nienadającego się do ponownego wbudowania na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797, ze zm.). Koszty utylizacji ponosi Wykonawca robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45230000-8, 45233000-9, 45233226-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 543036.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane i Transport Józef Michalik
Email wykonawcy: urbit-michalik@wp.pl
Adres pocztowy: Kościelniki Dolne 9
Kod pocztowy: 59-800
Miejscowość: Lubań
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 310378.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 310378.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 648829.41
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.