eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MońkiDostawa odczynników i pasków do moczu wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego oraz czytnika pasków do moczu i mikroskopu do oglądania osadu moczu ujętych w pakietach I-II dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ w Mońkach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-07

Ogłoszenie nr 510147467-N-2020 z dnia 07-08-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach: Dostawa odczynników i pasków do moczu wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego oraz czytnika pasków do moczu i mikroskopu do oglądania osadu moczu ujętych w pakietach I-II dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ w Mońkach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551421-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540110711-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Krajowy numer identyfikacyjny 50652956000000, ul. al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 727 81 30, 668 877 590, e-mail zamowienia_publiczne@szpital-monki.h2.pl, faks 85 727 81 35, 727 81 34.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.monki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników i pasków do moczu wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego oraz czytnika pasków do moczu i mikroskopu do oglądania osadu moczu ujętych w pakietach I-II dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ w Mońkach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-7/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i pasków do moczu wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego oraz czytnika pasków do moczu i mikroskopu do oglądania osadu moczu ujętych w pakietach I-II dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ w Mońkach, tj: Pakiet I- Analizator immunochemiczny wraz z odczynnikami Pakiet II - Czytnik do analizy moczu z mikroskopem do oceny osadu moczu i pasków do analizy moczu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część. 3. W formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w części tabelarycznej należy wpisać nazwę handlową i/lub numer katalogowy, producenta oferowanego produktu. 4. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. W przypadku zaprzestania lub braku produkcji danego asortymentu, jakiego wymaga Zamawiający w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy podać zamiennik w ofercie, jeżeli występuje na rynku. Jeżeli zaprzestano bądź brak produkcji danego asortymentu lub zamiennika Wykonawca na etapie przygotowania oferty powinien zwrócić się do Zamawiającego o wykreślenie danego asortymentu z postępowania oraz zamieszczenie adnotacji - zakończenie produkcji/wycofanie produktu, pod warunkiem gotowości przedłożenia stosownych dokumentów, na każde żądanie Zamawiającego od chwili otwarcia ofert przez okres trwania umowy. 5. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wszystkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie asortymentach objętych przedmiotem umowy w terminie, w którym ich użycie nie będzie zagrażało życiu bądź zdrowiu. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186). 7. Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zgodności wyrobów medycznych z tymi wymaganiami (Dz. U. z 2004 r. Nr 251, poz.2515 z późn. zm.) oraz w załącznikach do wymienionego rozporządzenia. 8. Montaż i uruchomienie obejmuje wszystkie czynności, w tym wykonanie odpowiednich przeróbek, instalacji, itp. niezbędnych do przekazania przedmiotu zamówienia w stanie umożliwiającym jego pełną eksploatację. 9. Wykonawca dostarczy i przekaże Zamawiającemu do dzierżawy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 38434000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet I- Analizator immunochemiczny wraz z odczynnikami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 458105.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BECKMAN COULTER POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 181B
Kod pocztowy: 02-222
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 468924.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 468924.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 468924.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Czytnik do analizy moczu z mikroskopem do oceny osadu moczu i pasków do analizy moczu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49516.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BioMaxima S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Vetterów 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29646.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29646.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29646.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.