To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-06
Ogłoszenie nr 510146834-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.
Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu: Dostawa materiałów opatrunkowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552305-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu, Krajowy numer identyfikacyjny 00029278700000,
ul. Grunwaldzka
48,
42-700
Lubliniec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
34 3532800; 34 3532810, e-mail
sekretariat@wsnlc.pl, faks
34 3562880.
Adres strony internetowej (url): https://wsnlc.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZP.382.09.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Dostawa sprzętu medycznego II". 2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie części od nr 1 do nr 7. 3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. Wymagane jest jednak zaoferowanie wszystkich pozycji asortymentowych w danej części. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. Część 1 - Dostawa sprzętu medycznego Zał. nr 1.1 - 8 pozycji 1)poz. 1 - wymagane szkolenie personelu z zakresu obsługi oraz pierwsza nieodpłatna walidacja termometrów w okresie do 24 miesięcy, 2)poz. 7 - wymagane nieodpłatne szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu EKG Część 2 - Dostawa wyposażenia medycznego Zał. nr 1.2 - 11 pozycji 1)poz. 1-3 - wszystkie meble muszą pochodzić od jednego producenta Część 3 - Dostawa koncentratora tlenu Zał. nr 1.3 - 1 pozycja Zał. nr 1.3a - specyfikacja koncentratora tlenu Część 4 - Dostawa inhalatora tłokowego Zał. nr 1.4 - 1 pozycja Część 5 - Dostawa defibrylatora AED Zał. nr 1.5 - 1 pozycja Część 6 - Dostawa lampy bakteriobójczej Zał. nr 1.6 - 1 pozycja Część 7 - Dostawa materaców przeciwodleżynowych Zał. nr 1.7 - 1 pozycja 4. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca powinien posiadać do wglądu wszelkie dokumenty potwierdzające wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu na terenie RP oraz wprowadzenie do używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. 2019, poz. 175 z późn. zmianami) oraz innymi przepisami prawa stosownie do klasyfikacji wyrobu. 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia we wszystkich częściach spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenia dopuszczające do obrotu. 6. Zamawiający wymaga dołączenia aktualnego katalogu firmowego z opisem oferowanych produktów w języku polskim, na podstawie którego przygotowano ofertę (tylko strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). Kody z katalogu muszą się zgadzać z kodami w tabeli. 7. W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia w formularzach cenowych ogólną ilość danego asortymentu na opakowania jednostkowe, w jakich jest on obecnie konfekcjonowany i sprzedawany, zachowując oczywiście podaną ogólną ilość. Jeżeli po przeliczeniu opakowań wychodzi liczba ułamkowa to należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33190000-8
Dodatkowe kody CPV: 33192000-2, 39143112-4, 33157800-3, 38412000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Materiały opatrunkowe cz. 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20745.98
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paul Hartmann Polska Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23354.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały opatrunkowe cz. 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9270.61
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9763.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kosmetyki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13745.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TARGET M.P TURLIŃSKI Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21247.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Podkłady chłonne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12341.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13932.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pieluchomajtki oddychające, majtki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
136377.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
143856.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- "Dostawa dwóch przyczep dla zespołu zarządzania kryzysowego w ramach zadań zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej realizowanych z Pr. Ochr. Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2322 S (Lubliniec - Kośmidry)
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń do funkcji doraźnego schronienia.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w 2026 roku
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby PSSE w Iławie
- Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Skułach
- DOSTAWA POMPY DO KONTRAPULSACJI WEWNĄTRZAORTALNEJ
- DOSTARCZENIE SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH WG 3 PAKIETÓW
- Zakup wyposażenia na realizację zadań własnych i zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w roku 2025
- DZ.271.125.2025 pn. Dostawa i uruchomienie sprzętu monitorującego, sprzętu laboratoryjnego, automatycznego wstrzykiwacza kontrastu, mobilnej osłony RTG oraz kaset obrazowych do skanera RTG
więcej: Urządzenia do podawania tlenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





