eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Batorego 57

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-06

Ogłoszenie nr 510146739-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.

Prezydent Miasta Tychy: Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Batorego 57

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541752-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Tychy, Krajowy numer identyfikacyjny 51592200000000, ul. Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 7763333, e-mail poczta@umtychy.pl, faks (032) 7763344.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Batorego 57

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.10.2020.AM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Batorego 57. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. 1. TERMOMODERNIZACJA i MODERNIZACJA: a) Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm wraz z tynkowaniem i malowaniem elewacji, b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą parapetów, c) Wymiana drzwi wewnętrznych, d) Remont pomieszczeń (ściany, sufity, posadzki, schody wewnętrzne wraz z balustradami), e) Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z wyposażeniem, f) Wymiana obróbek blacharskich, g) Wymiana rynien i rur spustowych, h) Remont tarasów zewnętrznych wraz z zadaszeniem i balustradami. 2. INSTALACJA ELEKTRYCZNA: a) Wymiana opraw oświetleniowych, b) Wymiana instalacji oświetlenia - osprzęt elektroenergetyczny, c) Wymiana instalacji gniazd wtyczkowych, d) Wymiana tras kablowych - wymiana oprzewodowania, e) Montaż zdalnego wyłącznika głównego prądu, f) Montaż Tablic rozdzielczych, g) Wykonanie okablowania strukturalnego w tym szaf dystrybucyjnych wraz z wyposażeniem, h) Wykonanie przyłącza telefonicznego, i) Pomiary instalacji elektrycznej, j) Montaż znaków ewakuacyjnych. 3. INSTALACJE SANITARNE: a) Wymiana instalacji wody zimnej i ciepłej, b) Izolacja termiczna na całej długości instalacji wody zimnej i ciepłej, c) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania/grzewcza, d) Izolacja ciepłochronna przewodów centralnego ogrzewania, e) Montaż instalacji solarnej - kolektory słoneczne, f) Wymiana instalacji gazowej, g) Badania i próby szczelności wszystkich instalacji. 4. ZAGOSPODAROWANIE TERENU: a) Remont nawierzchni schodów i pochylni zewnętrznych, b) Remont murków flankujących oraz czap betonowych, c) Remont ogrodzenia. 5. INNE: a) Przewiezienie wraz z odpowiednim zabezpieczeniem wyposażenia znajdującego się w budynku do wcześniej ustalonego miejsca (max: 10 km) oraz po zakończeniu prac ponowne przywiezienie wyposażenia wraz z ustawieniem w pomieszczeniach budynku. 6. Sporządzenie Świadectwa charakterystyki Energetycznej Budynku po zakończeniu zadania. UWAGA! Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie budowlano - wykonawczym termomodernizacji, modernizacji, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych i zagospodarowania terenu autorstwa Biura Projektowego "OFF Architekci" 44-100 Gliwice ul. Grottgera 22/4 oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Po podpisaniu umowy wykonawca w terminie do 14 dni przedłoży i uzgodni z zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania. Zamawiający zastrzega konieczność dostosowania i wprowadzania zmian do harmonogramu realizacji inwestycji pod wymagania jednostki dotującej. Realizacja zadania jest współfinansowana ze środków Metropolii, w związku z tym wykonawca zobowiązany jest do rozliczenia zadania zgodnie z wymogami instytucji współfinansującej. Do obowiązków wykonawcy należy także: - wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlano-instalacyjnej, - sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku (audyt po zakończeniu termomodernizacji), - uzyskanie zaplecza placu budowy, zabezpieczenie dojść i dojazdów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, - przywrócenie stanu z przekazania placu budowy (zagospodarowanie zieleńców, obsianie trawą). UWAGI DODATKOWE: - Sprzęt, narzędzia pomiarowe wymagane do dokonania odbiorów technicznych robót wykonawca udostępni nieodpłatnie na każde życzenie Inwestora. Ponadto w ramach wynagrodzenia wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wykonanie zabezpieczeń i oznakowań terenu budowy. - W czasie realizacji zadania należy zapewnić na terenie budowy należyty ład i porządek, a w szczególności przestrzegać przepisów bhp oraz zapewnić niezbędne zabezpieczenia placu budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45321000-3, 45421100-5, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45100000-1, 45430000-0, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1820478.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Z.P.H.U. "REMSTOL" Józef Wybrańczyk
Email wykonawcy: remstol@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. Tischnera 69
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1826550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1826550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3469830.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Wykonawca wykona następojące roboty przy pomocy podwykonawcy: instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, roboty malarskie

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.