To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-06
Ogłoszenie nr 510146739-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.
Prezydent Miasta Tychy: Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Batorego 57
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541752-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Tychy, Krajowy numer identyfikacyjny 51592200000000,
ul. Al. Niepodległości
49,
43-100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(032) 7763333, e-mail
poczta@umtychy.pl, faks
(032) 7763344.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Batorego 57
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP.271.10.2020.AM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Batorego 57. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. 1. TERMOMODERNIZACJA i MODERNIZACJA: a) Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm wraz z tynkowaniem i malowaniem elewacji, b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą parapetów, c) Wymiana drzwi wewnętrznych, d) Remont pomieszczeń (ściany, sufity, posadzki, schody wewnętrzne wraz z balustradami), e) Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z wyposażeniem, f) Wymiana obróbek blacharskich, g) Wymiana rynien i rur spustowych, h) Remont tarasów zewnętrznych wraz z zadaszeniem i balustradami. 2. INSTALACJA ELEKTRYCZNA: a) Wymiana opraw oświetleniowych, b) Wymiana instalacji oświetlenia - osprzęt elektroenergetyczny, c) Wymiana instalacji gniazd wtyczkowych, d) Wymiana tras kablowych - wymiana oprzewodowania, e) Montaż zdalnego wyłącznika głównego prądu, f) Montaż Tablic rozdzielczych, g) Wykonanie okablowania strukturalnego w tym szaf dystrybucyjnych wraz z wyposażeniem, h) Wykonanie przyłącza telefonicznego, i) Pomiary instalacji elektrycznej, j) Montaż znaków ewakuacyjnych. 3. INSTALACJE SANITARNE: a) Wymiana instalacji wody zimnej i ciepłej, b) Izolacja termiczna na całej długości instalacji wody zimnej i ciepłej, c) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania/grzewcza, d) Izolacja ciepłochronna przewodów centralnego ogrzewania, e) Montaż instalacji solarnej - kolektory słoneczne, f) Wymiana instalacji gazowej, g) Badania i próby szczelności wszystkich instalacji. 4. ZAGOSPODAROWANIE TERENU: a) Remont nawierzchni schodów i pochylni zewnętrznych, b) Remont murków flankujących oraz czap betonowych, c) Remont ogrodzenia. 5. INNE: a) Przewiezienie wraz z odpowiednim zabezpieczeniem wyposażenia znajdującego się w budynku do wcześniej ustalonego miejsca (max: 10 km) oraz po zakończeniu prac ponowne przywiezienie wyposażenia wraz z ustawieniem w pomieszczeniach budynku. 6. Sporządzenie Świadectwa charakterystyki Energetycznej Budynku po zakończeniu zadania. UWAGA! Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie budowlano - wykonawczym termomodernizacji, modernizacji, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych i zagospodarowania terenu autorstwa Biura Projektowego "OFF Architekci" 44-100 Gliwice ul. Grottgera 22/4 oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Po podpisaniu umowy wykonawca w terminie do 14 dni przedłoży i uzgodni z zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania. Zamawiający zastrzega konieczność dostosowania i wprowadzania zmian do harmonogramu realizacji inwestycji pod wymagania jednostki dotującej. Realizacja zadania jest współfinansowana ze środków Metropolii, w związku z tym wykonawca zobowiązany jest do rozliczenia zadania zgodnie z wymogami instytucji współfinansującej. Do obowiązków wykonawcy należy także: - wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlano-instalacyjnej, - sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku (audyt po zakończeniu termomodernizacji), - uzyskanie zaplecza placu budowy, zabezpieczenie dojść i dojazdów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, - przywrócenie stanu z przekazania placu budowy (zagospodarowanie zieleńców, obsianie trawą). UWAGI DODATKOWE: - Sprzęt, narzędzia pomiarowe wymagane do dokonania odbiorów technicznych robót wykonawca udostępni nieodpłatnie na każde życzenie Inwestora. Ponadto w ramach wynagrodzenia wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wykonanie zabezpieczeń i oznakowań terenu budowy. - W czasie realizacji zadania należy zapewnić na terenie budowy należyty ład i porządek, a w szczególności przestrzegać przepisów bhp oraz zapewnić niezbędne zabezpieczenia placu budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45321000-3, 45421100-5, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45100000-1, 45430000-0, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1820478.42
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Z.P.H.U. "REMSTOL" Józef Wybrańczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1826550.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Wykonawca wykona następojące roboty przy pomocy podwykonawcy: instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, roboty malarskie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Modernizacja zadaszeń i dachów pasaży Tyskich Hal Targowych
- Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.
- Dostawa testów, odczynników, akcesoriów laboratoryjnych, przyrządów pomiarowych oraz sprzętu laboratoryjnego dla laboratorium OŚ w Tychach - Urbanowicach i laboratorium Wodnego Parku Tychy
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 17 09 04
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.