eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku, etap II i III.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-06

Ogłoszenie nr 510145579-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.

Miasto Radomsko: Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku, etap II i III.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553045-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Radomsko, Krajowy numer identyfikacyjny 59064823800000, ul. ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 854 571, e-mail zamowienia@radomsko.pl, faks 044 6854513, 6854521.
Adres strony internetowej (url): www.bip.radomsko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku, etap II i III.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP. 271.1.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia dla etapu II tj.: Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku na odcinku od ul. Energetyków do ul. Batorego należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym dla etapu II, projektem stałej organizacji ruchu, projektem zamiennym w zakresie zmiany konstrukcji jezdni, opinią geotechniczną, załącznikiem A stanowiącym wskazówki i wytyczne tworzenia terenów zielonych, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej. 2. Przedmiot zamówienia w/w zadania obejmuje w szczególności: - wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni z płyt żelbetowych, - demontaż opraw oświetlenia ulicznego i budowę sieci oświetlenia ulicznego,przy czym zdemontowane oprawy należy przekazać Właścicielowi tj. PGE Dystrybucja S.A. co zostanie potwierdzone protokołem przekazania sporządzonym przez Wykonawcę, - usunięcie kolidujących drzew, - wykonanie nowej konstrukcji jezdni, - regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej, - wykonanie konstrukcji chodnika, zjazdów oraz opaski bezpieczeństwa, - wycinkę 7 drzew i dokonanie nasadzeń drzew w ilości 8 szt., gatunek: głóg dwuszyjkowy o obwodzie pnia minimum 12-14 cm, - rekultywację terenów zieleni w postaci wykonania trawników siewem, - wykonanie obowiązków zawartych w uzgodnieniach i warunkach technicznych załączonych do dokumentacji projektowej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Projekt budowlany rozbudowy drogi gminnej nr 112677E ul. Dobrej w Radomsku, podzielony na 5 części (Cz. I,II, III,IV,V)- stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ. - Projekt zamienny w zakresie zmiany konstrukcji jezdni drogi gminnej nr 112677E ul. Dobrej w Radomsku, podzielony na 3 części (Cz. I,II, III) - stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ. - Projekt stałej organizacji ruchu dla zadania rozbudowa ulicy Dobrej w Radomsku od ul. Batorego do ul. Ciepłej - stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ. - Opinia geotechniczna na potrzeby projektu rozbudowy drogi gminnej nr 112677E ul. Dobrej w Radomsku - stanowiąca dodatek nr 12 do SIWZ. - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla zadania dotyczącego rozbudowy drogi gminnej nr 112677E ul. Dobrej w Radomsku - 3 części (Cz. I,II, III)- stanowiące dodatek nr 13 do SIWZ. - Decyzja nr 2/2018 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - stanowiąca dodatek nr 16 do SIWZ. Przedmiar robót (branży drogowej) - stanowiący dodatek nr 14 do SIWZ oraz przedmiar robót (branży sanitarnej) - stanowiący dodatek nr 15 do SIWZ załączono jedynie informacyjnie (poglądowo) ze względu na rodzaj wynagrodzenia (ryczałt). 4. Przedmiot zamówienia dla etapu III tj.: odcinek ul. Dobrej (droga wewnętrzna) należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (zagospodarowanie terenu), projektem budowlanym (branża drogowa), projektem budowlanym (branża sanitarna), projektem budowlanym (branża elektryczna), projektem urządzenia zieleni, projektem stałej organizacji ruchu, opinia geotechniczną, załącznikiem B stanowiącym wskazówki i wytyczne tworzenia terenów zielonych, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej. 5. Przedmiot zamówienia w/w zadania obejmuje w szczególności: - budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej (w kolorze szarym), - obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym, - poszerzenie jezdni w obrębie działek 101/3 i 101/7 obręb 17, - wykonanie pobocza (do granicy pasa drogowego) o nawierzchni z kruszywa łamanego, - przebudowę zjazdów, - budowę grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, budową studni rewizyjnych oraz systemowe studzienki inspekcyjne, - przebudowę przyłącza wodociągowego, - przełożenie wysokościowe odcinka sieci wodociągowej, - budowę oświetlenia ulicznego (budowa linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw), - usunięcie kolizji z siecią elektroenergetyczną Nn (demontaż napowietrznej linii i zastąpienie jej linią kablową), - wycinka drzew i krzewów zgodnie z planem wycinki drzew i krzewów zamieszczonym w projekcie urządzenia zieleni, - dokonanie nowych nasadzeń drzew w ilości 4 szt., gatunek : lipa drobnolistna o obwodzie pnia minimum 12 - 14 cm i wysokości 2,5 -3,0 m. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku Tom 1, branża: projekt zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 17 do SIWZ, - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku Tom 2, branża: drogowa - stanowiący dodatek nr 18 do SIWZ, - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku Tom 3, branża: sanitarna (kanalizacja deszczowa)- stanowiący dodatek nr 19 do SIWZ, - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku, (Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego) Tom 4, branża: elektryczna - stanowiący dodatek nr 20 do SIWZ, - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku, (Budowa i przebudowa sieci elektroenergetycznej nN - usunięcie kolizji) Tom Va, branża: elektryczna - stanowiący dodatek nr 21 do SIWZ, - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku, (Budowa przyłączy kablowych do budynków mieszkalnych) Tom Vb, branża: elektryczna - stanowiący dodatek nr 22 do SIWZ, - Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku, branża: zieleń - stanowiący dodatek nr 23 do SIWZ, - Projekt stałej organizacji ruchu drogowego, droga wewnętrzna - ul. Dobra w Radomsku - stanowiący dodatek nr 24 do SIWZ, - Opinia geotechniczna na potrzeby projektu przebudowy odcinka drogi wewnętrznej - ul. Dobrej w Radomsku - stanowiący dodatek nr 25 do SIWZ, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla zadania dotyczącego przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dobrej w Radomsku - 3 części (Cz. I,II, III)- stanowiące dodatek nr 26 do SIWZ, Przedmiar robót (branży drogowej) - stanowiący dodatek nr 27 do SIWZ, przedmiar robót ( branży sanitarnej ) - stanowiący dodatek nr 28 do SIWZ, przedmiar robót (branży elektrycznej) - stanowiący dodatek nr 29 do SIWZ oraz przedmiar robót (branży elektrycznej - usunięcie kolizji) - stanowiący dodatek nr 30 do SIWZ załączono jedynie informacyjnie (poglądowo) ze względu na rodzaj wynagrodzenia (ryczałt). Uwaga: Z uwagi na fakt, iż Etap II (tj.: Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku na odcinku od ul. Energetyków do ul. Batorego) przedmiotowej inwestycji jest współfinansowany z Funduszu Dróg Samorządowych, wszelkie dokumenty, w tym m.in. faktury, protokoły, pisma winny by przygotowywane osobno dla każdego z etapów inwestycji objętej niniejszą umową. W/w projekty budowlane zostały załączone w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji umowy: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w projektach budowlanych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, kierowników robót, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie/wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego. Wykonawca ( Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 6 projektu/wzoru umowy stanowiącego dodatek nr 8 do SIWZ złożyć stosowne oświadczenie dot. wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 8. Przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, szczegóły w pkt II.7)ogłoszenia o zamówieniu. 9. Zadanie pn. Rozbudowa ul. Dobrej w Radomsku na odcinku od ul. Energetyków do ul. Batorego - Etap II, jest współfinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych zgodnie z umową o nr 124/G/2020 z dnia 1 czerwca 2020 r. w kwocie nie większej niż 468 088,00 zł. 10. Wartość szacunkowa przedmiotu niniejszego zamówienia została ustalona w lutym 2020r. na kwotę 1 247 647,53 zł netto, w tym wartość niniejszego zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 1 134 225,04 zł netto i wartość zamówień przewidzianych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy (10 % niniejszego zamówienia podstawowego ) 113 422,49 zł netto, oraz w tym dla : - Etapu II wartość szacunkowa przedmiotu niniejszego zamówienia została ustalona na kwotę 794 961,39 zł netto, w tym wartość niniejszego zamówienia podstawowego dla Etapu II została ustalona na kwotę 722 692,18 zł netto i wartość zamówień przewidzianych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy (10 % niniejszego zamówienia podstawowego ) 72 269,21 zł netto, - Etapu III wartość szacunkowa przedmiotu niniejszego zamówienia została ustalona na kwotę 452 686,14 zł netto, w tym wartość niniejszego zamówienia podstawowego dla Etapu III została ustalona na kwotę 411 532,86 zł netto i wartość zamówień przewidzianych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy (10 % niniejszego zamówienia podstawowego ) 41 153,28 zł netto.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1


Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1247647.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIBA s.c. Grzegorz Piwnik, Piotr Iskrzyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stobiecko Szlacheckie 158
Kod pocztowy: 97-561
Miejscowość: Ładzice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 969240.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 969240.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1100604.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.