eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.776.708 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanej spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-06

Ogłoszenie nr 510145082-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.

Gmina Lądek Zdrój: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.776.708 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanej spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545508-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lądek Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 89052355600000, ul. ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 117 850, e-mail zamowienia@ladek.pl, faks 748 147 418.
Adres strony internetowej (url): www.ladek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.776.708 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanej spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WR.271.6.2020.206

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.776.708 zł (słownie: jeden milion siedemset siedemdziesiąt sześć tysięcy siedemset osiem złotych) na sfinansowanie planowanej spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2. Kredyt udzielony będzie w trzech transzach: o I transza 31 lipca 2020 r. 376 708 PLN, o II transza 30 października 2020 r. 400 000 PLN, o III transza 30 grudnia 2020 r. 1 000 000 PLN 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i wysokości transz oraz harmonogramu spłaty kredytu. 4. Kredyt będzie wykorzystywany do dnia 30 grudnia 2020 roku ("na żądania" tj. po pisemnej dyspozycji do uruchomienia kredytu na rachunek Gminy Lądek-Zdrój w ciągu 4 dni roboczych). 5. Spłata kredytu (kapitału) dokonywana będzie w 2021 - 2024 r. - 48 ratach miesięcznych po 10.000 zł, w 2025 - 2027 r. - 36 ratach miesięcznych po 15.000 zł i w 2028 - 2030 r. - 35 ratach miesięcznych po 21.000 zł i jedna rata ostatnia w wysokości 21.708 zł, płatnych do ostatniego dnia każdego miesiąca. 6. Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych, płatnych ostatniego dnia miesiąca, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Wykonawcę pocztą elektroniczną w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. Odsetki Zamawiający rozpocznie spłacać w dniu 31.07.2020 r. 7. Marża banku jest stała w całym okresie kredytowania i obejmuje wszelkie opłaty, prowizje i inne koszty oraz korzyści bankowe. 8. Oprocentowanie kredytu - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: stopa bazowa WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej i stała dla całego okresu kredytowania marża banku. W przypadku gdy brak jest notowań stawki na ostatni dzień miesiąca, notowania należy przyjąć z najbliższego dnia poprzedzającego, w którym notowania są podawane. 9. Dla przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 0,64% z dnia 25.05.2020 r. 10. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tysięcy euro a poniżej progów unijnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 248040
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kilińskiego 2/4
Kod pocztowy: 57-100
Miejscowość: Strzelin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169656.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169656.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214297.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.