To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-05
Ogłoszenie nr 510144956-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.
Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia
do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550247-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, Krajowy numer identyfikacyjny 18881900000000,
ul. Szkolna
20a,
32-410
Dobczyce, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 271 01 81, e-mail
zs@dobczyce.edu.pl, faks
021 271 10 72.
Adres strony internetowej (url): www.dobczyce.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZS.201.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach w podziale na 7 zadań częściowych. Lp. Nazwa zadania CPV 1 Sprzęt dydaktyczny- zestaw edukacyjny 39162110-9 sprzęt dydaktyczny 2 Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne 39121200-8 Stoły dydaktyczne 3 Sprzęt dydaktyczny- urządzenia elektryczne 31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 4 Sprzęt dydaktyczny - stanowisko diagnostyczne 39294000-9 Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych 5 Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe 38424000-3 Urządzenia pomiarowe i sterujące 6 Sprzęt dydaktyczny do pracowni elektroniki i elektrotechniki - kompresor 42123000-7 Sprężarki 7 Sprzęt dydaktyczny- urządzenia warsztatowe 43800000-1 Urządzenia warsztatowe Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SIWZ - szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/formularz cenowy. Znajdują się tam szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia a także wymagane (minimalne) parametry techniczne. Pozostałe szczegóły w siwz
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 39121200-8, 31700000-3, 39294000-9, 38424000-3, 42123000-7, 43800000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
116178.86
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marek Kowalski PPU
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
131905.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający tj. Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego nr 2, zadania częściowego nr 5 i zadania częściowego nr 7, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający może zwiększyć tej kwoty (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) do ceny najkorzystniejszej oferty (w odniesieniu do każdej z wymienionych części). W odpowiedzi na ogłoszenie złożono następujące oferty: Zadanie nr 2 - trzy oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 5 - trzy oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 7 - dwie oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji, postępowanie o udzielenie zamówienia należało unieważnić w odniesieniu do zadań częściowych nr 2, 5 i 7. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16260.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Teleaudyt Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25931.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16260.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marek Kowalski PPU Micro
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18634.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający tj. Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego nr 2, zadania częściowego nr 5 i zadania częściowego nr 7, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający może zwiększyć tej kwoty (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) do ceny najkorzystniejszej oferty (w odniesieniu do każdej z wymienionych części). W odpowiedzi na ogłoszenie złożono następujące oferty: Zadanie nr 2 - trzy oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 5 - trzy oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 7 - dwie oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji, postępowanie o udzielenie zamówienia należało unieważnić w odniesieniu do zadań częściowych nr 2, 5 i 7 |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający tj. Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego nr 6, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W postępowaniu odrzucono dwie oferty z najniższą ceną. Toolbox.pl Leszek Włodarek, ul. Ujrzanów 280A, 08-110 Siedlce Zamawiający ustalił, że w ofercie Wykonawcy występowały braki i nie jasności, w dniu 07.07.2020 r. wzywając wykonawcę do uzupełnień i wyjaśnień. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca nie odpowiedział na pytanie nr 1, dotyczące zawartości oferty. Tym samym ocenę wyjaśnień dokonano na podstawie posiadanych dokumentów, stwierdzając, że Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę, o czym mowa w art. 82 ust. 1 Pzp. Oferta Wykonawcy podlega zatem odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp. Auto Partner S.A. Ul. Ekonomiczna 20, 43-150 Bieruń Zamawiający wezwał w dniu 17.07.2020 r. Wykonawcę do złożenia aktualnych dokumentów na podstawie art. 26 ust. 2 Pzp, wyznaczając termin nie krótszy niż 5 dni. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie przedłożył aktualnych dokumentów, stąd nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferent podlega zatem wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 12 Pzp, wobec czego ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp. Zaniechano dalszego badania ofert, gdyż cena kolejnej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z czy zaniechano również sklasyfikowania pozostałych ofert (Intercars S.A. ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa za cenę 22.507,77 zł i gwarancja i rękojmia 12 miesięcy oraz Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, za cenę 25.067,40 zł i gwarancja i rękojmia 24 miesiące). |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający tj. Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego nr 2, zadania częściowego nr 5 i zadania częściowego nr 7, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający może zwiększyć tej kwoty (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) do ceny najkorzystniejszej oferty (w odniesieniu do każdej z wymienionych części). W odpowiedzi na ogłoszenie złożono następujące oferty: Zadanie nr 2 - trzy oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 5 - trzy oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 7 - dwie oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji, postępowanie o udzielenie zamówienia należało unieważnić w odniesieniu do zadań częściowych nr 2, 5 i 7 |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DOBCZYCE
- Zakup lekkiego specjalnego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) w Kornatce
- Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
- Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej w komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych do i z placówek oświatowych na terenie Gminy Dobczyce
- Zakup samochodu ciężarowego z piaskarką i pługiem do odśnieżania dróg
- Modernizacja boiska sportowego w Stadnikach
- Przebudowa placu zabaw przynależącego do Żłobka Gminnego w Dobczycach
więcej: przetargi DOBCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni elektrycznej w Technikum nr 2 w ZSOiP w Świeciu w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- "Dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do klubu dziecięcego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat "Aktywny Maluch" 2022-2029 ".
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- Dostawa i montaż mebli, monitorów multimedialnych oraz sprzętu IT
- Meble i wyposażenie dla placówek edukacyjnych
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie"
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.