eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobczyce › Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 510144956-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550247-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, Krajowy numer identyfikacyjny 18881900000000, ul. Szkolna 20a, 32-410 Dobczyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 271 01 81, e-mail zs@dobczyce.edu.pl, faks 021 271 10 72.
Adres strony internetowej (url): www.dobczyce.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZS.201.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach w podziale na 7 zadań częściowych. Lp. Nazwa zadania CPV 1 Sprzęt dydaktyczny- zestaw edukacyjny 39162110-9 sprzęt dydaktyczny 2 Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne 39121200-8 Stoły dydaktyczne 3 Sprzęt dydaktyczny- urządzenia elektryczne 31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 4 Sprzęt dydaktyczny - stanowisko diagnostyczne 39294000-9 Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych 5 Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe 38424000-3 Urządzenia pomiarowe i sterujące 6 Sprzęt dydaktyczny do pracowni elektroniki i elektrotechniki - kompresor 42123000-7 Sprężarki 7 Sprzęt dydaktyczny- urządzenia warsztatowe 43800000-1 Urządzenia warsztatowe Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SIWZ - szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/formularz cenowy. Znajdują się tam szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia a także wymagane (minimalne) parametry techniczne. Pozostałe szczegóły w siwz

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 39121200-8, 31700000-3, 39294000-9, 38424000-3, 42123000-7, 43800000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116178.86
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marek Kowalski PPU
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lipowa 1
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131905.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131905.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131905.20
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający tj. Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego nr 2, zadania częściowego nr 5 i zadania częściowego nr 7, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający może zwiększyć tej kwoty (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) do ceny najkorzystniejszej oferty (w odniesieniu do każdej z wymienionych części). W odpowiedzi na ogłoszenie złożono następujące oferty: Zadanie nr 2 - trzy oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 5 - trzy oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 7 - dwie oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji, postępowanie o udzielenie zamówienia należało unieważnić w odniesieniu do zadań częściowych nr 2, 5 i 7.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16260.16
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Teleaudyt Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Klasztorna 31
Kod pocztowy: 31-979
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25931.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25931.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25931.78
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16260.16
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marek Kowalski PPU Micro
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lipowa 1
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18634.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18634.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18634.50
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający tj. Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego nr 2, zadania częściowego nr 5 i zadania częściowego nr 7, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający może zwiększyć tej kwoty (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) do ceny najkorzystniejszej oferty (w odniesieniu do każdej z wymienionych części). W odpowiedzi na ogłoszenie złożono następujące oferty: Zadanie nr 2 - trzy oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 5 - trzy oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 7 - dwie oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji, postępowanie o udzielenie zamówienia należało unieważnić w odniesieniu do zadań częściowych nr 2, 5 i 7

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający tj. Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego nr 6, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W postępowaniu odrzucono dwie oferty z najniższą ceną. Toolbox.pl Leszek Włodarek, ul. Ujrzanów 280A, 08-110 Siedlce Zamawiający ustalił, że w ofercie Wykonawcy występowały braki i nie jasności, w dniu 07.07.2020 r. wzywając wykonawcę do uzupełnień i wyjaśnień. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca nie odpowiedział na pytanie nr 1, dotyczące zawartości oferty. Tym samym ocenę wyjaśnień dokonano na podstawie posiadanych dokumentów, stwierdzając, że Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę, o czym mowa w art. 82 ust. 1 Pzp. Oferta Wykonawcy podlega zatem odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp. Auto Partner S.A. Ul. Ekonomiczna 20, 43-150 Bieruń Zamawiający wezwał w dniu 17.07.2020 r. Wykonawcę do złożenia aktualnych dokumentów na podstawie art. 26 ust. 2 Pzp, wyznaczając termin nie krótszy niż 5 dni. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie przedłożył aktualnych dokumentów, stąd nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferent podlega zatem wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 12 Pzp, wobec czego ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp. Zaniechano dalszego badania ofert, gdyż cena kolejnej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z czy zaniechano również sklasyfikowania pozostałych ofert (Intercars S.A. ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa za cenę 22.507,77 zł i gwarancja i rękojmia 12 miesięcy oraz Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, za cenę 25.067,40 zł i gwarancja i rękojmia 24 miesiące).

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający tj. Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego nr 2, zadania częściowego nr 5 i zadania częściowego nr 7, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający może zwiększyć tej kwoty (w odniesieniu do każdej z wymienionych części) do ceny najkorzystniejszej oferty (w odniesieniu do każdej z wymienionych części). W odpowiedzi na ogłoszenie złożono następujące oferty: Zadanie nr 2 - trzy oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 5 - trzy oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zadanie nr 7 - dwie oferty, z których wszystkie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji, postępowanie o udzielenie zamówienia należało unieważnić w odniesieniu do zadań częściowych nr 2, 5 i 7

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.