eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DuklaRemont elewacji zabytkowego budynku nr 1 na dz. nr 48/7 przy ul. 3-go Maja w Dukli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-04

Ogłoszenie nr 510142933-N-2020 z dnia 04-08-2020 r.

Gmina Dukla: Remont elewacji zabytkowego budynku nr 1 na dz. nr 48/7 przy ul. 3-go Maja w Dukli

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556740-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540123154-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dukla, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 329 135, e-mail przetarg@dukla.pl, faks 134 331 011.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont elewacji zabytkowego budynku nr 1 na dz. nr 48/7 przy ul. 3-go Maja w Dukli

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OI.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont elewacji zabytkowego budynku nr 1 na dz. nr 48/7 przy ul. 3-go Maja w Dukli ma charakter projektu renowacji elewacji budynku oraz wymiany pokrycia połaci dachowej wraz z obróbkami blacharskimi. Montaż rusztowania stalowego zewnętrznego o wys. 10 m - 918,00 m2. Daszki ochronne wzdłuż ściany frontowej budynku - 72,00 m2. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy wraz z obróbkami blacharskimi - 499,21 m2 . Rozebranie rynien z blachy - 100,20 m oraz rur spustowych - 46,70 m . Wymiana elementów więźby dachowej - krokwie - 39,00 m. Wymiana elementów więźby dachu - 0,764 m3 . Ocieplenie kominów ponad dachem budynku -58,80 m2 . Pokrycie połaci dachowej blachą stalowa ocynkowana na podwójny rąbek 499,21 m2 . Montaż rynien dachowych - 100,20 m, montaż rur spustowych - 46,70 m. Obicie tynków wapiennych - 339,34 m2. Przygotowanie i oczyszczenie podłoża tynków zewnętrznych - 608,85 m2. Tynki renowacyjne kat IV na ścianach płaskich - 608,85 m2. Malowanie tynków ścian farbami renowacyjnymi - 785,26 m2 . Bonie prostokątne ciągnione na tynku zwykłym - 954,80 m. Renowacja gzymsów nadokiennego - 37,36 m , gzymsu między kondygnacyjnego - 59,60 m oraz gzymsu nadokiennego dekoracyjnego - 30,10 m. Renowacja elementów dekoracyjnych elewacji tryglify - 39 szt. maszkarony ozdobne -52 szt. maszkarony skromne 75 szt. Gzyms ozdobny "wole oczy" - 2 szt. płaskorzeźba - 1 szt., ornament roślinny - 2szt. Renowacja drzwi z drewna litego - brama główna wejściowa do budynku - 1 szt. Zakres robót oraz szczegółowe warunki realizacji robót określa projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik no niniejszej SIWZ. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* Kodeksu pracy. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonywaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlano - wykonawczym, Przedmiarze robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262100-2, 45410000-4, 45421100-5, 45262311-4, 45440000-3, 45261000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 334366.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Wysokościowe K2 Dawid Musiał
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sieklówka 104
Kod pocztowy: 38-214
Miejscowość: Bieździedza
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4299979.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4299979.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4299979.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.