To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-04
Ogłoszenie nr 510142870-N-2020 z dnia 04-08-2020 r.
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.: Dostawa łóżek i szafek przyłóżkowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562766-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540133943-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24129497000000,
ul. ul. Waryńskiego
2,
43-190
Mikołów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 257 639, e-mail
bmiler@szpital-mikolow.com.pl, faks
322 260 860.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-mikolow.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa łóżek i szafek przyłóżkowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/5/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek i szafek przyłóżkowych stanowiących wyposażenie Szpitala Powiatowego w Mikołowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie będący przedmiotem pokazów czy demonstracji, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych. Do jego uruchomienia oraz używania zgodnie z przeznaczeniem nie będzie konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów 4. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ponosząc także koszt załadunku, rozładunku, wniesienia oraz ubezpieczenia podczas transportu, dokona instalacji i pierwszego uruchomienia a także w uzgodnionym terminie przeszkoli wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu. 5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi przewidziane w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2020.186) oraz aktów wykonawczych i posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia do obrotu i używania, musi być wprowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi spełniać wymagania zasadnicze, posiadać oznaczenie CE, Deklarację Zgodności, Wpis lub Zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33192120-9
Dodatkowe kody CPV: 33192300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160920.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Famed Żywiec Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172821.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 6 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. "Murarz" dla 6 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- Remont dachu zespołu budynków warsztatowych Zakładu Usług Komunalnych przy ul. Dzieńdziela 44 w Mikołowie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn.: Kurs operatora programisty maszyn CNC dla 12 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Zorganizow. i przeprowadz. kursu zawodow: Programow. robotów przemysł. KUKA - poziom 1 dla 8 uczn./uczenn Zesp. Szkół Ponadp. w Ornontow. oraz 2 nauczycieli/ prakt. nauki zawodu z Zesp. Szkół Techn.
więcej: przetargi w Mikołowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.