To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-03
Ogłoszenie nr 510142731-N-2020 z dnia 03-08-2020 r.
Gmina Miasta Radomia: Przetarg nieograniczony na usługę drukowania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529396-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540066775-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Radomia, Krajowy numer identyfikacyjny 67022345100000,
ul. ul. Jana Kilińskiego
30,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(48)3620283, e-mail
bzp@umradom.pl, faks
(48)3620289.
Adres strony internetowej (url): www.bip.radom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę drukowania.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.1.173.2020.AG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania. Zamówienie podzielone jest na 11 części: Część 1 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania: plakatów, ulotek, broszur, folderów,kartek pamiątkowych, zakładek do książek, planów lekcji, kopert z nadrukiem, naklejek, kalendarzy planszowych. Część 2 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania:planszy okolicznościowych, wydruków wielkoformatowych na folii, banerów. Część 3 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania witaczy. Część 4 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania - wydruk fotografii. Część 5 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest usługa składu i drukowania ulotek turystycznych składanych. Część 6 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania map bigowanych. Część 7 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania kalendarzy trójdzielnych wraz z opakowaniem. Część 8 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania kalendarzy książkowych. Część 9 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania opakowań kartonowych na plakaty. Część 10 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania kopert kartonowych. Część 11 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania albumów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.81.00.00 - Usługi drukowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33594.17
Liczba otrzymanych ofert:
17
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pirsummedia Kamila Plewińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34665.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7852.50
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3255.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 3 zamówienia zostało unieważnione, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1843). Ww. artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (...)." Uzasadnienie: W dniu 08.07.2020 r. Wykonawca Pirsummedia Kamila Plewińska ul. Biznesowa 12, 26-600 Radom odstąpił od podpisania umowy na usługę drukowania w zakresie części 3 zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zgodnie z treścią art. 94 ust. 3 ustawy Pzp, który stanowi, że "jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (...), zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1", Zamawiający uznal, iż należy wezwać następnego w kolejności Wykonawcę, tj. Agencja Reklamowo-Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki ul. Podjazdowa 2/31, 41-200 Sosnowiec do złożenia dokumentów określonych przez Zamawiającego w pkt. XIV.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia tzn.: o zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (...) o zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (...) o odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (...). W dniu 09.07.2020 r. Wykonawca został wezwany do złożenia powyższych dokumentów, w terminie do dnia 15.07.2020r. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie ww. Wykonawca nie złożył dokumentów, wobec czego, w dniu 16.07.2020 r. Wykonawca został wezwany, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do uzupełnienia, w terminie do dnia 20.07.2020 r. przedmiotowych dokumentów, pod rygorem wykluczenia z postępowania. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie dostarczył ww. dokumentów. Zamawiający uznał zatem, że Wykonawca nie wykazał braku podstaw do wykluczenia z postępowania, poprzez nieprzedłożenie w określonym terminie wymaganych przez Zamawiającego, a niezbędnych do przeprowadzenia postępowania (tj. oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania) dokumentów i wykluczył wykonawcę i odrzucił złożoną przez niego, w zakresie części 3, ofertę. W związku z tym, iż w części 3 zamówienia kolejna oferta w rankingu przyznanych punktów, złożona przez Wykonawcę: AGENCJA REKLAMOWA "TOP" Agnieszka Łuczak 87-800 Włocławek ul. Toruńska 148, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków w powyższym zakresie, Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotową część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1843). Ww. artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (...)." |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
212.32
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AGENCJA REKLAMOWA "TOP" Agnieszka Łuczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
221.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4964.25
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zapol Sobczyk Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1980.00
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6928.75
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6297.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5950.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pirsummedia Kamila Plewińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4087.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część 9 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2700.08
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Omega sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3264.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część 10 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2200.00
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Pawelak Janusz wspólnik spółki cywilnej Drukarnia "SIL-VEG-DRUK" s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Pełka Dariusz SIL-VEG-DRUK wspólnik spółki cywilnej Drukarnia "SIL-VEG-DRUK" s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Śmich Dariusz SIL-VEG-DRUK wspólnik spółki cywilnej Drukarnia "SIL-VEG-DRUK" s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1680.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część 11 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11750.00
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSY SPÓŁKA JAWNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9735.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych, położonych w Radomiu przy ul. Wielkopolskiej.
- Bieżąca obsługa księgowa i kadrowa Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości w latach 2024-2027
- P-23-2024 Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) w ramach zadania p.n.: "Przebudowa i modernizacja oddziałów i zakładów szpitalnych RSS wraz z wypos."
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3560W Ruda Wielka - Dąbrówka Warszawska, od km 0+000 do km 4+353,60
- Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ram. zad. p.n."Moder.i dopos.SOR oraz współprac. prac. diag. w RSS dla podnies. komf. i bezp. pac."
- Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk czasopisma "Polish Culture Yearbook" 2023 (CN: 4902 90 00)
- DZP.261.13.2024 świadczenie usług drukowania i dostawy publikacji Wydawnictwa NCK w 2024 r.
- Druk etykiet "Miód podlaski"
- Usługa druku i oprawy książki pt: "Raj utracony".
- Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów promocyjnych dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektów
- Druk, kolportaż oraz dostawa pisma "Społecznie Pozytywni" na 2024 r.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.