To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-03
Ogłoszenie nr 510142065-N-2020 z dnia 03-08-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA: Przebudowa części Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych zlokalizowanego na pierwszym piętrze w budynku A SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548250-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576489-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, Krajowy numer identyfikacyjny 10158710000000,
ul. ul. Bolesława Prusa
42372,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 794 671, e-mail
zp@zozmswia.pl, faks
227 794 671.
Adres strony internetowej (url): www.zozmswia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka ochrony zdrowia
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych zlokalizowanego na pierwszym piętrze w budynku A SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 3-2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych zlokalizowanego na pierwszym piętrze w budynku A SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku - odcinek męski w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych do obowiązujących przepisów i norm z pierwszym wyposażeniem III etap". 1) Zakres prac będzie obejmował: 1. Roboty ogólnobudowlane 2. Prace instalacyjne instalacji sanitarnych 3. Prace instalacyjne instalacji elektrycznych 4. Wyposażenie Ad. 1. W ramach robót ogólnobudowlanych prowadzone będą: 1.1. roboty rozbiórkowe, 1.2. roboty konstrukcyjne, 1.3. roboty murowe, tynkarskie i okładzinowe, 1.4. roboty posadzkowe, 1.5. roboty sufitowe, 1.6. roboty malarskie, 1.7. roboty stolarskie, 1.8. roboty ślusarskie i odbojnic, Ad. 2. W ramach prac instalacyjnych instalacji sanitarnych prowadzone będą prace: 2.1. wentylacji 2.2. instalacji centralnego ogrzewania 2.3. kanalizacji sanitarnej 2.4. instalacji wody użytkowej Ad. 3. W ramach prac instalacyjnych instalacji elektrycznych prowadzone będą: 3.1. prace instalacyjne instalacji niskoprądowych 3.2. prace instalacyjne instalacji elektrycznych silnoprądowych 3.3. prace instalacyjne instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, 3.4. prace demontażowe istniejących instalacji elektrycznych. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 2) stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 215); 3) na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami; 4) do niezwłocznego wykonania robót nieobjętych zamówieniem, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 5) zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP. Zamawiający zawrze porozumienie z Wykonawcą o współpracy pracodawców, których pracownicy wykonują prace na terenie SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku dotyczące zapewnienia im bezpiecznych i higienicznych warunków pracy oraz o ustanowieniu koordynatora ds. BHP; 6) pisemnego powiadomienia Zamawiającego o planowanym odbiorze końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 7) przekazania Zamawiającemu certyfikatów na znaki bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych na zastosowane materiały zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 8) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 9) ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 10) bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 11) udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad. 4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych orazdokumentacji projektowej, przedmiarach i pozostałej dokumentacji stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych. 7. We wszystkich pozycjach, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz przedmiarze podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne Zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w przedmiarze, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w przedmiarze, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy leży po stronie Wykonawcy. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia. 10. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz przedmiary stanowią dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia. 11. Zamawiający informuje, że nie zapewni pomieszczeń socjalnych ani magazynowych. 13. Zamawiający nie dopuszczamożliwość składania ofert częściowych dla poszczególnych zadań. 14. Zamawiający nie dopuszczamożliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 16. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyników postępowania z wyjątkiem unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego na postawie art. 93 ust. 4 ustawy Pzp, kiedy to Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty. 17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6-7Pzp. 18. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, które związane będą z warunkami udziału w postępowaniu lub/i oceną ofert w przyjętych kryteriach. 19. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019, poz. 1040 z późn. zm.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Roboty ogólnobudowlane Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób, którymi Wykonawca zobowiązany jest wykazać się w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu robót budowlanych, określonych w ust. 19 pkt 1 będących przedmiotem zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia oświadczenia o liczbie zatrudnionych osób, wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust.19 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego.Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 19 pkt 1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust. 11 umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.19 ust. 1. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0, 45330000-9, 45310000-3, 45215140-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
507428.09
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WAS-BUD Wasążnik Robert, Wasążnik Piotr s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
706185.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Dostawa 10 agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Hemostatyki wchłanialne
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





