eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa oprogramowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-31

Ogłoszenie nr 510141033-N-2020 z dnia 31-07-2020 r.

Karpacka Państwowa Uczelnia w Krośnie: Dostawa oprogramowania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560062-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Karpacka Państwowa Uczelnia w Krośnie, Krajowy numer identyfikacyjny 37046837000000, ul. Rynek 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 375 530, e-mail przetargi@kpu.krosno.pl, faks 134 375 511.
Adres strony internetowej (url): www.kpu.krosno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oprogramowania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DTG/42/ZP-3/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego rodzaju oprogramowania komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ. Część nr 1 - Wsparcie: Umowa na przedłużenie umowy serwisowej na posiadany przez Zamawiającego sprzęt HPE tj: Macierz 3PAR 7200 oraz system HPE Blade - Obudowa C7000 wraz z zawartością zgodnie z wykazem. Oferowany poziom wsparcia musi być na poziomie "HPE Proactive Care 24x7 SVC" Numer obecnie zawartej umowy serwisowej z producentem: L6P2228 VER - okres obowiązywania do 01.07.2021. Przedłużenie kontraktu na kolejny rok musi obowiązywać od: 01.07.2020 do: 01.07.2021 wraz z wymaganą przez producenta opłatą za przerwę w kontynuacji kontraktu. Część II - Oprogramowanie 1: Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Altium Designer" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 30 szt. Oprogramowanie do prowadzenia obiektów noclegowych - 20 szt. Adobe Creative Cloud dla edukacji lub produkt równoważny - 20 szt. Oprogramowanie do obliczeń inżynierskich i tworzenia dokumentacji - 25 szt. System helpdesk ułatwiający kontrole nad zgłoszeniami od klientów zewnętrznych i wewnętrznych - 1 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "TeamViewer Premium"(najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 3 szt. Rozbudowany terminal do prac administracyjnych, usprawniający pracę z urządzeniami zdalnymi, integrujący ze sobą wiele funkcjonalności, bez konieczności korzystania z wielu programów naraz - 6 szt. Oprogramowanie antywirusowe dla systemów typu Windows serwer - 25 szt. System ochrony anty wirusowej z zaporą ogniową dla stacji roboczych - 635 szt. Oprogramowanie dydaktyczne, które dokładnie odwzorowuje na komputerze PC środowisko obsługi i programowania sterowań CNC z rodziny SINUMERIK - 18 szt. Profesjonalne oprogramowanie do projektowania, tworzenia ilustracji wektorowych, układów stron, edycji zdjęć, obsługi czcionek - 1 szt. Oprogramowanie posiadające narzędzia do nagrywania ekranu, dodawania adnotacji, edycji filmów screencast i tworzenia interaktywnych treści e-learningowych w HTML5 - 1 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Veeam Backup & Replication" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 szt. Oprogramowanie magazynowe - 1 szt. Część nr 3 - Oprogramowanie II: Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "3DEXPERIENCE for Academia"(najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 30 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "SOLIDWORKS EDU NETWORK" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) -200 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Bentley"(najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 20 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Adobe Creative Cloud"(najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 2 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Integram 3.0 Normy Budownictwo" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Integram 3.0 Przemysł spożywczy" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Flamingo"(najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą"Microsoft Azure Dev Tools for Teaching" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) -1 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Druki Gofin"(najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "STATISTICA Rozszerzony Pakiet Akademicki" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą 1. "Sage Symfonia Faktura" 2. "Sage Symfonia ERP - Finanse i Księgowość" 3. "Sage Symfonia ERP - Środki Trwałe"(najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 pakiet. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Qdeklaracje"(najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 szt.Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Quorum"(najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "USOS" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą 1. "Total Academic Headcount (TAH) - MATLAB i Simulink, Full Suit" 2. "MATLAB Academy Online Training Suite (MAOTS)" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 pakiet. 1 Pakiet oprogramowania obejmujący: 1. System klasy ERP kadrowo-płacowy 2. Licencja dla użytkownika końcowego - 2 stanowiska 3. Wdrożenie systemu kadrowo-płacowego 4. Migracja danych kadrowo płacowych z posiadającego przez Zamawiającego systemu do nowego systemu klasy ERP kadrowo-płacowego. 5. Przeszkolenie użytkowników końcowych. 6. Wsparcie po wdrożeniowe. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Concept 2" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 pakiet. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Microsoft Office 365 A3 for faculty & students" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 288 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "FLEX MagicMotorsport" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 szt Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Druczek Ultimate 2" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 szt. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Lex Gamma" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty) - 1 szt

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wsparcie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54510.00
Waluta zł.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IT SERWIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 5A
Kod pocztowy: 71-210
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62963.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62963.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62963.70
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Oprogramowanie !

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104737.00
Waluta zł.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jastrząb Dariusz Krośnieńskie Centrum Informatyczne Krosoft
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 2
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131286.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131286.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186898.60
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Oprogramowanie II

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w części III Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ w tej części przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.