eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP - 47/WZŻ/2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-30

Ogłoszenie nr 510140548-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.

Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP - 47/WZŻ/2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552840-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540114597-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 02154505100000, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 4871 718 6246, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP - 47/WZŻ/2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak postępowania ZP - 47/WZŻ/2020.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rodzaj zamówienia - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP- 47/WZŻ/2020.)Dostawa nastąpi do obiektów Zamawiającego wskazanych poniżej: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, 4) Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 6) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 7) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 8) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 9) Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 10) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 11) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 12) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 13) Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 14) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 15) Budynek administracyjno-biurowy - ul. Fabryczna 15, Wrocław. 16) WUWA 2 - Filia Żłobka nr 5 - ul. Krystyny i Mariana Barskich 45, Wrocław 17) Żłobek nr 16 - ul. Sygnałowa 23, Wrocław 2)Przedmiotem zamówienia jest: Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy. Zasady ( warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy. 3. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw , Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów "równoważnych", gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż konkretny produkt wskazany w opisie;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7


Dodatkowe kody CPV: 30192000-1, 22900000-9, 22800000-8, 30191400-8, 42994230-1, 30197630-1, 30199200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56217.83
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANION PLANT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Starogardzka 7-9
Kod pocztowy: 54-156
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68727.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61340.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70406.07
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.