eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrusiceŚwiadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości w części zamieszkałych z terenu Gminy Prusice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług



Ogłoszenie z dnia 2020-07-30

Ogłoszenie nr 510139868-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.

Gmina Prusice: Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości w części zamieszkałych z terenu Gminy Prusice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Prusice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193510600000, ul. Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 126 224, e-mail prusice@prusice.pl, faks 713 126 229.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prusice.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.prusice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości w części zamieszkałych z terenu Gminy Prusice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na: a) odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości, które w części stanowią nieruchomość zamieszkałą z terenu Gminy Prusice oraz ich zagospodarowanie tj. odzysk lub unieszkodliwianie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010) Rodzaj odpadów stanowiących przedmiot zamówienia: Lp Rodzaj odpadu 1 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 2 Papier, w tym tektura 3 Odpady opakowaniowe z papieru i z tektury 4 Szkło 5 Odpady opakowaniowe ze szkła 6 Metal i tworzywa sztuczne 7 Odpady opakowaniowe z metali i z tworzyw sztucznych 8 Odpady opakowaniowe wielomateriałowe 9 Odpady ulegające biodegradacji, z uwzględnieniem bioodpadów 10 Odpady zielone 11 Przeterminowane leki i chemikalia 12 Zużyte baterie i akumulatory 13 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 14 Meble i inne odpady wielkogabarytowe 15 Odpady budowlane i rozbiórkowe 16 Zużyte opony b) odbieraniu odpadów zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), zlokalizowanym na terenie Gminy Prusice. W punkcie zbierane będą następujące frakcje odpadów: - papier w tym tektura - metal i tworzywa sztuczne, - szkło, w tym bezbarwne oraz kolorowe - odpady zielone - odpady ulegające biodegradacji - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - przeterminowane leki i chemikalia - zużyte baterie i akumulatory - meble i inne odpady wielkogabarytowe - odpady budowlane i rozbiórkowe - zużyte opony 2.W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć przez cały okres świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia każdą nieruchomość zamieszkałą, jednorodzinną w: 1) odpowiednią ilość i rodzaj worków (w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków) z folii przystosowanych do selektywnej zbiórki odpadów tj: a) kolor niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury o pojemności 120 l z napisem "PAPIER", półprzezroczysty, wykonany z folii polietylenowej LDPE o minimalnej grubości 0,04mm; b) kolor żółty - do gromadzenia odpadów metalu, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, o pojemności 120 l z napisem "METALE I TWORZYWA SZTUCZNE" półprzezroczysty, wykonany z folii polietylenowej LDPE o minimalnej grubości 0,04mm; c) kolor brązowy - do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, bioodpadów o pojemności 120 l z napisem "BIO" półprzezroczysty, wykonany z folii polietylenowej LDPE o minimalnej grubości 0,05mm; d) kolor zielony - do gromadzenia odpadów szkła, w tym bezbarwnego i kolorowego, o pojemności 120 l z napisem "SZKŁO" półprzezroczysty, wykonany z folii polietylenowej LDPE o minimalnej grubości 0,06mm; Szacunkowa ilość worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, w którą Wykonawca zobowiązany jest sukcesywnie wyposażać właścicieli nieruchomości w ramach powierzonego zadania wynosi łącznie około: - niebieski - PAPIER - 5000 szt. - żółty - METALE I TWORZYWA SZTUCZNE - 10000 szt. - brązowy - BIO - 10000 szt. - zielony - SZKŁO- 4000 szt. Dopuszcza się zmianę ilości worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów +/- 20%. 3. W przypadku nieruchomości wielorodzinnych przewidziana jest selektywna zbiórka odpadów, głównie w systemie kontenerowym. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości wielorodzinnych w pojemniki w odpowiednim kolorze o pojemności min. 660 l do gromadzenia odpadów: a) metali i tworzyw sztucznych, b) papieru i makulatury, c) szkła d) biodegradowalnych. 4. Wykonawca wyposaża budynki użyteczności publicznej, takie jak: świetlice wiejskie, place zabaw oraz boiska sportowe ORLIK na terenie gminy Prusice w pojemniki lub stojaki wyposażone w worki, do zbiórki odpadów komunalnych na następujące frakcje odpadów: zmieszane odpady komunalne, metale i tworzywa sztuczne, szkło oraz papier. 5. Wykonawca zobowiązany jest również, w przypadku potrzeby (np. uszkodzenia pojemnika lub dostawienia kolejnego) doposażyć nieruchomości wielorodzinne w pojemniki do zbiórki zmieszanych odpadów komunalnych. Pojemniki muszą być nieuszkodzone i sprawne technicznie. 6.Wykonawca jest zobowiązany do odbioru całej masy odpadów komunalnych wytworzonych przez właścicieli nieruchomości gromadzonych: - w sposób nieselektywny - zmieszanych odpadów komunalnych, zbieranych w pojemnikach/kontenerach oraz workach przeznaczonych na odpady komunalne (tzw. nadwyżka) składowanych obok pojemnika w dniu jego odbioru; - w sposób selektywny - segregowanych odpadów komunalnych, zbieranych w pojemnikach/workach. 7. Wykonawca zobowiązany jest także do odbioru odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych w skutek przepełnienia pojemników do gromadzenia odpadów (odpady leżące w odległości do 1 m od pojemnika). Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi również w przypadku kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony, w przypadku złych warunków atmosferycznych, z powodu prowadzonych remontów dróg czy w przypadku gdy nieruchomości będą oddalone od głównej drogi dojazdowej. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 294232.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Chemeko System Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jerzmanowska 6a
Kod pocztowy: 54-519
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 310078.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 310078.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 310078.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zważywszy na fakt iż: 1) Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego przewidział udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem o wartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług a zakres powyższych zamówień będzie obejmował odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Prusice oraz z PSZOK. 2) Wysokość wynagrodzenia za wykonanie usługi objętej przedmiotem umowy zamówienia podstawowego wynikająca z § 8 ust. 2 umowy wynosiła 1 588 855,56 zł, Zamawiający przyjął do oszacowania wartości zamówienia udzielanego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 w wysokości 20 % zamówienia podstawowego. Zamówienie oszacowano na kwotę 317 771,11 zł brutto. 3) Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wystąpiła przesłanka do udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.