To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-30
Ogłoszenie nr 510139849-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.
Zarząd Lokali Miejskich: Wykonanie remontu lokali w podziale na 5 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555919-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Lokali Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000,
ul. Al. Tadeusza Kościuszki
47,
90-514
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 628 70 00, e-mail
j.gasiorek@zlm.lodz.pl, zlm@zlm.lodz.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.zlm.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu lokali w podziale na 5 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.26.1.202.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali w podziale na 5 części. Część 1 - Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Częstochowska 4 m. 3 21 + 3 2 Częstochowska 4 m. 7 21 + 3 3 Gdańska 62 m. 6 45 + 3 4 Gdańska 62 m. 11a 30 + 3 5 Gdańska 148 m. 5/5a 45 + 3 6 Gdańska 85 m. 20 21 + 3 7 Jaracza 87 m. 4 30 + 3 8 Limanowskiego 135 m. 19 21 + 3 9 Narutowicza 97a m. 51 14 + 3; Część 2 - Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Nawrot 81 m. 16 21 + 3 2 Odolanowska 36 m. 10 30 + 3 3 Paderewskiego 39 m. 45 30 + 3 4 Piekarska 7 m. 3 30 + 3 5 Piłsudskiego 127 m. 3a 30 + 3 6 Pogonowskiego 19 m. 10 21 + 3 7 Pogonowskiego 19 m. 30 30 + 3 8 Pogonowskiego 41 m. 29 5 + 3 9 Pogonowskiego 42 m. 1 30 + 3; Część 3 - Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Proletariacka 3 m. 6/7 30 + 3 2 Sierakowskiego 36 m. 45 30 + 3 3 Targowa 14 m. 20 45 + 3 4 Targowa 51 m. 3a 30 + 3 5 Urzędnicza 9 m. 45 14 + 3 6 Wierzbowa 16b m. 21 30 + 3 7 Zachodnia 69 m. 7b 21 + 3 8 Zarzewska 62 m. 10 30 + 3 9 Żwirki 28 m. 15 30 + 3; Część 4 - Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Śląska 20 m. 5 30 + 3 2 Moniuszki 11 m. 16 30 + 3 3 Pietrusińskiego 7/9 m. 3 45 + 3 4 Marysińska 51 m. 11 30 + 3 5 Mazurska 23 m. 66 45 + 3 6 Traugutta 8 m. 12 30 + 3; Część 5 - Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Rzgowska 65 m. 8 30+3 2 Kilińskiego 223 m. 19 30+3 3 Sosnowa 28 m. 27 30+3 4 Praska 1 m. 33 45+3 5 Nawrot 29 m. 15 30+3 6 Krucza 33 m. 26 45+3 7 Paderewskiego 83 m. 8 30+3 8 Trawiasta 33 m. 4 30+3 9 Malinowa 10 m. 19 30+3 10 Pogonowskiego 62 m. 12 30+3 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z (odpowiednio dla każdej z części): - przedmiarami robót / kosztorysami nakładczymi stanowiącymi załączniki do SIWZ, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45333000-0, 45421100-5, 45432111-5, 45432114-6, 45410000-4, 45262520-2, 45421152-4, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Powodem unieważnienia jest fakt, że na część nr 1 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Powodem unieważnienia jest fakt, że na część nr 2 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Powodem unieważnienia jest fakt, że na część nr 3 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138730.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRO-BART Bartczak Bartłomiej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
107634.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Powodem unieważnienia jest fakt, że na część nr 5 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.