To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-29
Ogłoszenie nr 510138720-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Dostawa wraz z montażem , szkoleniem personelu Część I - defibrylator przenośny - 4 szt , Część 2 - respirator - 4 szt , Część 3 - kardiomonitor - 1 szt
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Umowa o dofinansowanie projektu " zakup ambulansów wraz z wyposażeniem , zakup sprzętu medycznego służącego do optymalizacji możliwości terapii pacjentów na bazie OIOM sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej , środków i urządzeń dezynfekcyjnych oraz testów i odczynników do badania próbów w diagnostyce laboratoryjnej pacjentów w kierunku obecności COVID - 19 w celu skutecznego przeciwdziałania rozpowszechnianiu się wirusa COVID - 19 na terenie Powiatu Żywieckiego nr UDA- RPSL 10.01.00.24.-02 G7 / 20-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewódstwa Śląskiego na lata 2014-2020 oś. Priorytewowa X " Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna " Działanie 10.1 " Infrastruktura ochrony zdrowia " - 2 Typ projektu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555499-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540118340-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30442100010000,
ul. ul. Sienkiewicza
52,
34-300
Żywiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 613 916, e-mail
zoz_zyw_bb@o2.pl, faks
338 613 916.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem , szkoleniem personelu Część I - defibrylator przenośny - 4 szt , Część 2 - respirator - 4 szt , Część 3 - kardiomonitor - 1 szt
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AG/zp/ VI / 2020 r.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa wraz z montażem , szkoleniem personelu Część I - defibrylator przenośny - 4 szt , Część 2 - respirator - 4 szt , Część 3 - kardiomonitor - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / parametrów technicznych / określa załącznik nr 1 A do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33182100-0
Dodatkowe kody CPV: 33151700-9, 33195100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa defibrylatorów przenośnych - 4 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
234272.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STRYKER Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
253651.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa respiratorów - 4 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
300000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DIAGNOS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
324000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa kardiomonitora - 1 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53452.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DIAGNOS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57728.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
- Dostawa wyposażenia pracowni eksploatacji pomp ciepła i urządzeń OZE oraz pomieszczenia wymiennikowni energii cieplnej dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności ...
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 17 09 04.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy dróg powiatowych z podziałem na 4 zadania
- Pełna obsługa bankowa budżetu jednostki samorządu terytorialnego - Powiatu Żywieckiego, tj. Starostwa Powiatowego w Żywcu i jednostek organizacyjnych
- Poprawa infrastruktury drogowej w Żywcu poprzez modernizację ul. Wiśniowej oraz ul. Władysława Reymonta
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawy aparatury medycznej: kardiomonitory, neuromonitor, diatermia
- EOP.332.18.24 DOSTAWA DEFIBRYLATORA AED SZKOLENIOWEGO
- dostawa produktów leczniczych.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.