To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-29
Ogłoszenie nr 510138710-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.
Gmina Drwinia: Modernizacja dróg gminnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550121-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Drwinia, Krajowy numer identyfikacyjny 53767400000000,
ul. Drwinia
57,
32-709
Drwinia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 2817 153, 154, e-mail
a.topor@drwinia.pl, faks
12 284 98 34.
Adres strony internetowej (url): www.drwinia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg gminnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe nr 1: Modernizacja dróg rolniczych dz. Nr 1475 i dz. Nr 1447 w miejscowości Drwinia (Fundusz Sołecki - Drwinia) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi rolniczej znajdującej się na dz. nr 1475 oraz dz. nr 1447 w miejscowości Drwinia na długości 767 m i szer.3,0 m w skład którego wchodzi wykonanie robót budowlanych polegające na modernizacji drogi tłuczniowej tj. wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża, przywróceniu jezdni jednolitej szerokości oraz odpowiednich spadków poprzecznych i pochylenia niwelety jezdni do stanu pierwotnego a także wykonaniu nawierzchni tłuczniowej. Ponadto w ofercie należy uwzględnić koszty przygotowania budowy oraz wszystkich prac pomiarowych i geodezyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonywania całości zamówienia: działki nr 1475 oraz dz. nr 1447 w miejscowości Drwinia, Gmina Drwinia Zadanie częściowe nr 2: Budowa utwardzonego pobocza przy drodze gminnej (Fundusz Sołecki - Wyżyce) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej wewnętrznej dz. Nr 110/2 w miejscowości Wyżyce w skład którego wchodzi wykonanie robót budowlanych polegające na modernizacji istniejącego pobocza gruntowego drogi poprzez jego ulepszenie kostką betonową gr. 8 cm w kolorze czerwonym na długości 70m i szerokości istniejącego pobocza. Ponadto w ofercie należy uwzględnić koszty przygotowania budowy oraz wszystkich prac pomiarowych i geodezyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonywania całości zamówienia: działki nr 110/2 w miejscowości Wyżyce, Gmina Drwinia Zadanie częściowe nr 3: Budowa części utwardzonego pobocza przy drodze gminnej nr 97 w Zielonej (Fundusz Sołecki - Zielona) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej wewnętrznej dz. nr 97 w miejscowości Zielona w skład którego wchodzi wykonanie robót budowlanych polegające na modernizacji istniejącego pobocza gruntowego drogi poprzez jego ulepszenie kostką betonową gr. 8 cm w kolorze czerwonym na długości 85m i szerokości istniejącego pobocza. Ponadto w ofercie należy uwzględnić koszty przygotowania budowy oraz wszystkich prac pomiarowych i geodezyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonywania całości zamówienia: działki nr 97 w miejscowości Zielona, Gmina Drwinia Zadanie częściowe nr 4: "Modernizacja dróg rolniczych dojazdowych do pól" w miejscowości Mikluszowice dz. Nr 753 dł. 852 mb i w miejscowości Wyżyce dz. Nr 111 dł. 395 mb "Modernizacja dróg rolniczych dojazdowych do pól" w miejscowości Mikluszowice dz. Nr 753 dł. 852 mb i w miejscowości Wyżyce dz. Nr 111 dł. 395 mb w zakresie modernizacji drogi tłuczniowej - polegającej na wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża, przywróceniu jezdni jednolitej szerokości oraz odpowiednich spadków poprzecznych i pochylenia niwelety jezdni do stanu pierwotnego a także wykonaniu nawierzchni tłuczniowej. Ponadto w ofercie należy uwzględnić koszty przygotowania budowy oraz wszystkich prac pomiarowych i geodezyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonywania całości zamówienia: działki nr 753 w miejscowości Mikluszowice oraz działka nr 111 w miejscowości Wyżyce, Gmina Drwinia Zadanie częściowe nr 5: Modernizacja dróg gminnych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych na drogach gminnych w skład których wchodzi modernizacja skrzyżowania drogi gminnej na dz. Nr 72 i 110/2 w m. Wyżyce polegające na odmuleniu istniejącego cieku, ułożenie kanału z rur typu PVC, wykonanie nasypów wraz z wykonaniem nawierzchni górnej z tłucznia i montażem słupka ostrzegawczego oraz modernizacja drogi dz. Nr 46 w m. Mikluszowice polegające na ułożenia odwodnienia liniowego typu ACO a także modernizacja drogi dz. Nr 2654, 2649 w m. Dziewin polegające na odmuleniu i profilowaniu istniejącego rowu oraz remoncie dwóch przepustów pod drogami. Ponadto w ofercie należy uwzględnić koszty przygotowania budowy oraz wszystkich prac pomiarowych i geodezyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonywania całości zamówienia: działka nr 46 w m.Mikluszowice. Działka nr 72 i 110/2 w m. Wyżyce, dz. nr 2654, 2649 w m. Dziewin Gmina Drwinia Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. UWAGA: 1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję w terenie w celu zaznajomienia się z sytuacją faktyczną oraz specyfiką obiektu i dokładnym zakresem prac. 2. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzględniających charakter obiektu. 3. Wykonawca musi wykonać dokumentacje fotograficzną odcinka drogi objętego remontem, w szczególności istniejących zjazdów, ogrodzeń i budynków na posesjach sąsiadujących bezpośrednio z drogą 4. Prowadzić roboty budowlane zgodnie z wymogami STWiOR 5. W przypadku zajęcia terenu prywatnego (działek) przy prowadzeniu inwestycji wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajętym terenem. 6. Dokonać pomiarów geodezyjnych w celu wykonania prawidłowego odpływu wód. 7. Wykonać prace przygotowawcze, zorganizować zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy. 8. Przygotować rozliczenie końcowe robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, opinie technologiczną na podstawie wyników badań i pomiarów, rozliczenie finansowe, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie *.pdf) WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1)Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) W zakresie robót przygotowawczych 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ Wartość poniżej 5 350 000 euro
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111200-0, 45112000-5, 45233220-7, 45111000-8, 45111200-0, 45112000-5, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja dróg rolniczych dz. Nr 1475 i dz. Nr 1447 w miejscowości Drwinia (Fundusz Sołecki - Drwinia) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36631.92
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AGROBUD Zakład Usług Rolniczych i Budowlanych Wiesław Nowakowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28585.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa utwardzonego pobocza przy drodze gminnej (Fundusz Sołecki - Wyżyce) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19518.32
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wydobywanie Transport Piasku Zmechanizowane Roboty Ziemne Bogdan Bryg
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19834.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Budowa części utwardzonego pobocza przy drodze gminnej nr 97 w Zielonej (Fundusz Sołecki - Zielona) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31203.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wydobywanie Transport Piasku Zmechanizowane Roboty Ziemne Bogdan Bryg
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33172.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Modernizacja dróg rolniczych dojazdowych do pól" w miejscowości Mikluszowice dz. Nr 753 dł. 852 mb i w miejscowości Wyżyce dz. Nr 111 dł. 395 mb |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77194.96
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AGROBUD Zakład Usług Rolniczych i Budowlanych Wiesław Nowakowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53600.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Modernizacja dróg gminnych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31849.65
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wydobywanie Transport Piasku Zmechanizowane Roboty Ziemne Bogdan Bryg
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32455.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





