To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-24
Ogłoszenie nr 510135823-N-2020 z dnia 24-07-2020 r.
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego, papieru do plotera, kopert, papieru i kartonu offsetowego, papieru samokopiującego oraz papieru do druku cyfrowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532902-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540072572-N-2020 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki, Krajowy numer identyfikacyjny 01517972800000,
ul. Rakowiecka 
2A,
00-993 
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225856525, e-mail
zamowienia.publiczne@abw.gov.pl, faks
225856565.
Adres strony internetowej (url): www.bip.abw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego, papieru do plotera, kopert, papieru i kartonu offsetowego, papieru samokopiującego oraz papieru do druku cyfrowego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):10/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego, papieru do plotera, kopert, papieru i kartonu offsetowego, papieru samokopiującego oraz papieru do druku cyfrowego. Szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określają wykazy asortymentowo-ilościowo-cenowe, które zawarte są w Formularzach ofertowych stanowiących Załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i do SIWZ - łącznie 243 pozycje. Postępowanie podzielone jest na IX części: 1) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - materiały kancelaryjno - biurowe (180 pozycji); 2) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - papier biurowy (4 pozycje); 3) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - papier ozdobny (8 pozycji); 4) CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA - papier do plotera (20 pozycji); 5) CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA - koperty (10 pozycji); 6) CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA - karton (4 pozycje); 7) CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA - papier offsetowy (8 pozycji); 8) CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA - papier do druku cyfrowego (6 pozycji); 9) CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA - papier samokopiujący (3 pozycje). Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano: znaki towarowe, patenty, pochodzenie urządzeń, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, spełniających wymagania Zamawiającego, przez które należy rozumieć produkty o zbliżonych, nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych do tych, które zostały przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia wskazane w Formularzach ofertowych stanowiących Załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostawy), zapakowany w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem, kompletny i wolny od wad jakościowych. Gwarancja jakości na oferowany przedmiot zamówienia - min. 12 miesięcy od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru asortymentu, albo na dłuższy okres odpowiadający okresowi gwarancji udzielonej przez producenta asortymentu. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego na terenie Warszawy. Podane ilości przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy, a Zamawiającemu przysługiwało będzie prawo do rezygnacji z zakupu ich części, co jednak nie spowoduje obniżenia kwoty maksymalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy o więcej niż 20%. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umowy określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a uPzp: szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo-ilościowo-cenowy zawarty w formularzach ofertowych stanowiących Załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i do SIWZ. Podane w ww. załącznikach nazwy materiałów określają wymagany przez Zamawiającego standard i parametry techniczno -użytkowe zamawianego asortymentu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30192121-5, 30192125-3, 30237430-2, 30192110-5, 22816000-3, 30192800-9, 30199410-7, 30199500-5, 39540000-9, 22600000-6, 24910000-6, 30197000-6, 30193700-5, 30195900-1, 44424200-0, 44174000-0, 30192170-3, 33772000-2, 22990000-6, 30197630-1, 30199230-1, 30197600-2, 30197644-2, 30199120-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| 
 CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Materiały kancelaryjno-biurowe  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
29/06/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
64342.63
 
Liczba otrzymanych ofert: 
6
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: ,,PAPIRUS art. piśmienne i biurowe Robert Kuleta"
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
79141.43
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Papier biurowy  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
26/06/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
114099.00
 
Liczba otrzymanych ofert: 
5
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: EKO BIURO Marcin Kiciński i Wspólnicy Sp.k. 
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
140341.77
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: papier ozdobny  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
26/06/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
5488.12
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: EKO BIURO Marcin Kiciński i Wspólnicy Sp. k.
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
6750.39
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Papier do plotera  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
26/06/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
4277.25
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: EKO BIURO Marcin Kiciński i Wspólnicy Sp. k. 
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
5261.02
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Koperty  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
29/06/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
19665.00
 
Liczba otrzymanych ofert: 
5
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Partner Office Sp. z o.o.
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
24187.95
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Karton  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
26/06/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
48194.00
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: EKO BIURO Marcin Kiciński i Wspólnicy Sp. k. 
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
59278.62
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Papier offsetowy  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
26/06/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
86860.00
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: EKO BIURO Marcin Kiciński i Wspólnicy Sp. k. 
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
106837.80
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Papier do druku cyfrowego  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
26/06/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
11100.00
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: EKO BIURO Marcin Kiciński i Wspólnicy Sp. k. 
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
13653.00
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Papier samokopiujący  | 
|
| 
 Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 uPzp unieważnił postępowanie w części 9, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | 
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
 - Remont drewnianej posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
 - Wykonywanie diagnostyki drogowych obiektów inżynierskich, ekranów i bramownic w zakresie opinii technicznych, ekspertyz, analiz oraz badań podstawowych i specjalistycznych dotyczących oceny stanu(...)
 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
 - Usługi serwisu i wsparcia dla urządzeń HSM Thales LUNA S700 oraz oprogramowania
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne Placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie Szkoły Branżowej w Kobylinie, Szkół Podstawowych w Kuklinowie, Smolicach i Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej
 - Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej.
 - Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych
 - Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
 - "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie" - postępowanie 2
 - Dostawa wyposażenia w celu realizacji zadań wynikających z projektu pn.: Bezpieczni mieszkańcy Gminy Zaleszany realizowanego w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
 
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





