eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › "Przebudowa ul. Żabiej w Wałczu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-23

Ogłoszenie nr 510135145-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.

Gmina Miejska: "Przebudowa ul. Żabiej w Wałczu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548244-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska, Krajowy numer identyfikacyjny 52712100000000, ul. Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 672 584 471, e-mail kontakt@umwalcz.pl, faks 672 582 618.
Adres strony internetowej (url): www.bip.walcz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa ul. Żabiej w Wałczu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRP.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z "Przebudowa ul. Żabiej w Wałczu", na działkach o nr ewid. 1532, 1544, 1572, 1573, 1624, 1625, 1697/1 obręb m. Wałcz. 1.2. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Roboty przygotowawcze, w tym rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt drogowych "trylinki", z kostki betonowej, kostki kamiennej, płyt chodnikowych, krawężników betonowych i kamiennych, podbudowy z kruszywa - w łącznej ilości = 470,40m3 b) Wykonanie robót ziemnych - 1610,00m3, c) Budowę kanalizacji deszczowej, w tym: - studnia rewizyjna z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 2szt, - przyłącza kanalizacyjne PVC Ø 160 o łącznej długości = 62,40mb, - wpusty ściekowe Ø 500 - 10szt, - regulacja studni kanalizacyjnych - 29szt. d) Budowę ulicy Żabiej - jezdnia główna - o nawierzchni bitumicznej, wg konstrukcji: - warstwa odsączająca z piasku/pospółki, gr.15cm = 2524,00m2, - warstwa gruntocementu o Rm=5,00MPa, gr.15cm = 2254,00m2 - warstwa podbudowy z kruszywa #0/31,5mm, gr.20cm = 2109,00m2, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, typ starobruk, 3-elementowy, kolor szary, na podsypce c-p 1:4, gr.5cm = 2109,00m2 obramowaną nowym krawężnikiem betonowym i krawężnikiem kamiennym z odzysku, ustawionymi na ławie betonowej B-15, z oporem. e) Budowę chodników z kostki betonowej, o pow. = 980,00m2, obramowanych obrzeżem bet. 8x30x100cm, ustawionym na podsypce c-p, gr.5cm, wg konstrukcji: - warstwa odsączająca z piasku/pospółki, gr.10cm, - warstwa gruntocementu o Rm=5,00MPa, gr.15cm, - podsypka c-p 1:4 gr.5cm, - nawierzchnia z kostki bet. gr.6cm, 3-elem., typ starobruk, kolor melanż - barwy jesieni. f) Budowę zjazdów + utwardzenie terenu, z kostki betonowej , o pow. = 355,00m2, wg konstrukcji: - warstwa odsączająca z piasku/pospółki, gr.10cm, - warstwa gruntocementu o Rm=5,00MPa, gr.15cm, - warstwa podbudowy z kruszywa #0/31,5mm, gr.20cm, - podsypka c-p 1:4 gr.5cm, - nawierzchnia z kostki bet. gr.8cm, 3-elem., typ starobruk, kolor grafit. g) Przebudowę skrzyżowania z ul. Smolną i Słoneczną, o pow. = 72,00m2. h) Budowę skrzyżowania z ul. Lipową o pow. = 74,00m2. i) Docelową organizację ruchu - oznakowanie pionowe = 24znaki na 16 słupkach. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki SIWZ 1.3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 1 egz. b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 1.5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. b) Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. c) Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. d) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. e) Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. f) Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika budowy (branża drogowa), kierownika robót sanitarnych, kierownika robót energetycznych, spełniających wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym. g) Uczestniczenia przedstawiciela Wykonawcy w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. 1.6. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, za uprzednim powiadomieniem. 3. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR, decyzją pozwolenia na budowę, które stanowią załączniki do SIWZ. Ze względu na fakt, że roboty będą realizowane na obiekcie czynnym, Wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu, na czas prowadzenia robót budowlanych. Koszt opracowania w/w projektu, Wykonawca uwzględni w cenach jednostkowych robót, przedstawianych w kosztorysie ofertowym. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-0


Dodatkowe kody CPV: 45110000-0, 45111000-0, 45111200-0, 45111220-0, 45111230-0, 45112000-0, 45200000-0, 45230000-0, 45231000-0, 45231300-0, 45231400-0, 45232000-0, 45233000-0, 45233100-0, 45233120-0, 45233123-0, 45233124-0, 45233129-0, 45233140-0, 45233200-0, 45233220-0, 45233222-0, 45233226-0, 45233300-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1061337.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano -Transportowy Janusz Klekot
Email wykonawcy: biuro@januszklekot.pl
Adres pocztowy: ul. Towarowa 3
Kod pocztowy: 78-600
Miejscowość: Wałcz
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 982732.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 982732.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1326563.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.