eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.674.204,56 zł.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-23

Ogłoszenie nr 510135076-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.

Burmistrz Miasta: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.674.204,56 zł.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551146-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540115089-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 15139839100000, ul. ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 3530100, e-mail inwestycje@lubliniec.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://lubliniec.eu/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.674.204,56 zł.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZ.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.674.204,56 zł (dwa miliony sześćset siedemdziesiąt cztery tysiące dwieście cztery złote, 56/100) na okres do 30.06.2040 roku przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta Lublińca związanego z realizacją przedsięwzięcia pn.: "Rewitalizacja terenów położonych wzdłuż rzeki Lublinicy wraz z budową Miejsko-Powiatowej Biblioteki Publicznej w Lublińcu etap II (część 1 i 2) - zagospodarowanie terenu między ulicami Grunwaldzką a Spokojną" oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz wyemitowanych papierów wartościowych w latach 2020-2021: -postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminie do 2 dni od daty otrzymania od Zamawiającego pisemnej dyspozycji, jednak nie później niż 31.03.2021r. Transze w wysokości ustalonej przez Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty otrzymania pisemnej dyspozycji, -oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy procentowej, opartej na stawce WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej z 20-go dnia ostatniego miesiąca kwartału kalendarzowego lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania i mająca zastosowanie do odsetek naliczonych począwszy od 25-go dnia tego miesiąca, z uwzględnieniem marży banku, -kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, ani kosztami niż określone w SIWZ, w szczególności w związku z udzieleniem kredytu, Wykonawca nie pobierze żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych, w tym prowizji związanej z rozpatrzeniem wniosku i udzieleniem kredytu, prowizja od zaangażowanego kredytu będzie wynosiła - 0%, -karencja w spłacie kapitału - od daty uruchomienia kredytu do 29.06.2022r. włącznie, -termin spłat odsetek liczonych od kwoty wykorzystanego kredytu - w okresach kwartalnych liczonych od dnia postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji, -spłata kapitału po upływie okresu karencji - w terminach określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji, -zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania części lub całości kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 666000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 7
Kod pocztowy: 00-955
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 825096.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 825096.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 825096.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.