To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-23
Ogłoszenie nr 510134554-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala: Zakup i dostawa materiałów zwiększających bezpieczeństwo pracy w gospodarstwie rolnym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553465-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262000000,
ul. Al. Niepodległości
190,
00-608
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 5926420, 5926590, e-mail
bzp@krus.gov.pl, faks
225 926 663.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów zwiększających bezpieczeństwo pracy w gospodarstwie rolnym
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0000-ZP.261.18.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do 17 jednostek organizacyjnych KRUS materiałów zwiększających bezpieczeństwo pracy w gospodarstwie rolnym tj. rękawice ochronne -945 par, fartuchy ochronne -945 szt., najazdy progowe (krawężnikowe) -278 szt., drabiny wielofunkcyjne -278 szt. 2. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do Oddziałów Regionalnych i Centrali KRUS, zgodnie z rozdzielnikiem (Załącznik nr 2 do Umowy) oraz wniesienie wraz z rozładunkiem do miejsca wskazanego przez pracownika Oddziału Regionalnego lub Centrali KRUS. 3. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy - Rozdział II SIWZ Załącznik nr 1 do Umowy. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, oryginalny i nie może nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 35113400-3
Dodatkowe kody CPV: 44322100-4, 44423200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146341.46
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOLTE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
178575
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Montaż metodą alpinistyczną kratek wentylacyjnych na otworach znajdujących się w stropodachach budynków w zasobach SMB "JARY"
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi II
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- "Prace modernizacyjne wybranych pomieszczeń CSK w ramach CWBK w UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1a" , DZPUCK.262.191.2025
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zakładu Głównego TVP S.A. w likwidacji w okresie 24 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025 na terenie Gminy Brody
- "Dostawa sprzętu na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Poczesna w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026"
- Dostawy odzieży ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Komendy Głównej Policji w latach 2025 - 2027 - umowa ramowa.
- Zakup sprzętu dla ochrony ludności i obrony cywilnej
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Gminie Tyczyn
- Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





